w211 monitoimiviiksen/vilkkuviiksen vaihto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ImmuW211
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w211 monitoimiviiksen/vilkkuviiksen vaihto

Viesti Kirjoittaja ImmuW211 »

Mulla viallinen vilkkuviiksi joka ei vasemmalle vilkuttaessa pyyhi pyyhkiöillä samanaikaisesti. Ärsyttävä vika jos sattuu satamaan, kun vaihdan uuteen monitoimiviikseen todennäköisesti sateetkin loppuvat :)
Onko kellään kokemuksia tuon osan vaihdosta osan olen jo hankkinut ja näyttää pahasti siltä että ratti on poistettava. Jos joltain mahdollisesti löytyisi vinkkejä tai linkkejä joistain työohjeista niin mielelläni kuulisin niistä kiitos. Niin auto oli w211,270cdi farkku.
"Koskaan ei ole tapahtunut kellekään toiselle"
mikablo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: w211 monitoimiviiksen/vilkkuviiksen vaihto

Viesti Kirjoittaja mikablo »

ImmuW211 kirjoitti:Mulla viallinen vilkkuviiksi joka ei vasemmalle vilkuttaessa pyyhi pyyhkiöillä samanaikaisesti. Ärsyttävä vika jos sattuu satamaan, kun vaihdan uuteen monitoimiviikseen todennäköisesti sateetkin loppuvat :)
Onko kellään kokemuksia tuon osan vaihdosta osan olen jo hankkinut ja näyttää pahasti siltä että ratti on poistettava. Jos joltain mahdollisesti löytyisi vinkkejä tai linkkejä joistain työohjeista niin mielelläni kuulisin niistä kiitos. Niin auto oli w211,270cdi farkku.

Minulla tuo vaihdettiin juuri tänään Veholla, koska auto vilkutteli vasemmalle milloin mistäkin syystä. Homma tuli maksamaan 243eur, josta työnosuus 132,09eur ja katkaisija (monitoimiviiksi) 111eur.

Autokin on sama w211 e270cdi farmari.
ImmuW211
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja ImmuW211 »

Hauska kuulla että en ole ainoa, mutta kovin hintavaa on tuo vaihtotyö. Kannattaa varmasti itse vaihtaa jos ei ole jotain ansoja tiedossa matkan varrella kuten esimerkiksi että airbäki lävähtää naamaan.
"Koskaan ei ole tapahtunut kellekään toiselle"
mikablo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mikablo »

ImmuW211 kirjoitti:Hauska kuulla että en ole ainoa, mutta kovin hintavaa on tuo vaihtotyö. Kannattaa varmasti itse vaihtaa jos ei ole jotain ansoja tiedossa matkan varrella kuten esimerkiksi että airbäki lävähtää naamaan.
Omalla kohdallani ei ollut muuta vaihtoehtoa kun viedä vaihdettavaksi. Jos itse olisin alkanut vaihtamaan olisi varmaan hajonnut vähintään ratti :D

Kauniimman osapuolen micraan vaihdettiin hiljattain ajovalojen korkeussäädön moottori. Oli paljon kalliimpi operaatio, joten yllätyin tavallaan tästä positiivisesti. En olisi koskaan uskonut micraan osien olevan niin kalliita töineen :shock:
Hanomakki
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Hanomakki »

mikablo kirjoitti:
ImmuW211 kirjoitti:Hauska kuulla että en ole ainoa, mutta kovin hintavaa on tuo vaihtotyö. Kannattaa varmasti itse vaihtaa jos ei ole jotain ansoja tiedossa matkan varrella kuten esimerkiksi että airbäki lävähtää naamaan.
Omalla kohdallani ei ollut muuta vaihtoehtoa kun viedä vaihdettavaksi. Jos itse olisin alkanut vaihtamaan olisi varmaan hajonnut vähintään ratti :D

Kerran on kokeiltu vaihtaa ja kokeiluksi jäi airbakissa ei vaivaa mutta ratti on oikeesti kiinni :oops: suosittelen pajalle vientiä.
Vastaa Viestiin