eepi kirjoitti:Noi uudemman malliset amg:t näyttävät jopa paremmilta kuin monoblockit!
Hyvännäköinen käyttis, molemmat.
mun silmään nuo amg:t on aina sopinut, mutta monoblockit ei ikinä, rumimmat vanteen oikeastaan mitkä mersuun voi laittaa, no, ehkä joistakin tarvikevanteista löytyy vielä törkeämpiä
eepi kirjoitti:Noi uudemman malliset amg:t näyttävät jopa paremmilta kuin monoblockit!
mun silmään nuo amg:t on aina sopinut, mutta monoblockit ei ikinä, rumimmat vanteen oikeastaan mitkä mersuun voi laittaa, no, ehkä joistakin tarvikevanteista löytyy vielä törkeämpiä
amg:t sopii oikeastaan mihin tahansa korimalliin
Ettei nyt vaan olis väärin päin tittelit? Eli siis väität että nuo viispuolaiset sopii esim paremmin w123 ja monoblockit ei mihinkään koska on niin hirveet?
Morjes.
Ettei nyt vaan olis väärin päin tittelit? Eli siis väität että nuo viispuolaiset sopii esim paremmin w123 ja monoblockit ei mihinkään koska on niin hirveet?
Morjes.
JEP, paitsi että 123 ja vanhempiin koppaisiin ei sovi mitkään aluvaluvanteet, vaan pellivanteet on niihin se oikea vaihtoehto...
monoblockit nyt vain sattuu olemaan maailmanhistorian rumimmat aluvaluvanteet.
No ei nuo monoblockit kyllä mitkään maailman kauneimmat vanteet ole mutta enpä ole vielä yhtään Mersua nähny minkä alla ne ei olis näyttäny hyvältä oli sitte uus tai vanha
Nuo AMG2:t on kyllä jotenkin liian modernin näköiset lankkuun tai jotain.
Morjes.
samaa mieltä eepin kanssa monoblogit sopii lähes mersuun,ku mersuun ja AMG2:set vaa johkuun uusiin pistoke mersuihin.....
HEP! Täältäkin ääni monoblogeille.....sopii lähes mersuun kuin mersuun just tuon simppelin ulkonäön takia Kun taas tuollaisille tämänpäivän tikkuvanteille ei heru oikeinkaanpaljoa myötätuntoa (en tarkoita nyt varsinaisesti noita uudempia amg:tä vaan ihan yleisesti niitä kaikenmaailman ristiin-rastiin "pinnattuja", tai liian avonaisia) ja esim. legendaariset bbs:ätkään ei kuulu suosikkeihini
piippu kirjoitti:HEP! Täältäkin ääni monoblogeille...
Niin täältäkin!
Ja muistetaan se että AMG monoblock ja RH AA-topline on kaksi aivan eri asiaa... AMG:t sopii kaikkiin malleihin ja RH:t kaikkiin muihin paitsi W210:aan.
Valkonen on minusta väri, joka tekee vanteet pienemmän väriseksi. Olisin itse enemmän perus hopean kannalla kiiltävällä huulella, mutta minuahan ei kannata kuunnella. Jokainen oman makunsa mukaan. Pidän kuiten todella paljon tuosta Mika.S:n mersusta ja ottasin koska vain.
khbobber kirjoitti:Saattekos te jätkät pesää noilla "tuunatuilla" vehkeillä? Jos ette saa tosi paljon niin älkää enää pilatko ehjiä 124 korisia ylituunauksella, noiden laitteiden hinta nousee kohinalla mantereella JOS OVAT ALKUPERÄISKUNTOISIA. 190 on jo suurin osa tuunattu piloille, älkää pilatko hyväkuntoisia 124 koppia kiitos.
Siiis onko jollain tosiaan saanti autosta kiinni? kyllä on mesemiehessä vika jos ei muuten irtoo
No eipä taida kuitenkaan olla koko suomen mersssuja ostamassa