autona siis 250d -93 eli 722.4?korjatkaa jos olen väärässä.
auto vaihtaa kylmänä niin lujaa että pakko höllätä kaasua tai kolahtaa niin perk,,,,,,eesti,ensimmäinen vaihto kaikkein pahin eli 1-2.mutta kummin juttu on että loput vaihteet tuntuis luistavan jos tosissaan kiihyttää.
lämpimänä vaihtaa aika ok mutta tuntuu olevan vaikea ajaa sitä normaalia ajoa siis jos vähä kaaua niin melkeen heti 4 silmässä ja sitte kun lisäät vähän kaasua niin huudattaa kaikki pykälät loppuun ja vaihtoja pitää avitella kaasua päästämälä,vaihtaa jossakin 3400 paikkeilla minun ajoon turhan korkealla?vai
risteykseen tultaessa "normi" laatikko vaihtaa pienempää eikös...tämäpä ei vaan jurnutaa 4 vielä kääntymisen jälkeen jos ei linttaa kaasua pohjaan ja tässä taas ollaan vaikea ajaa normaalist joko on tai ei?mikä vika kertokaa viisaammat!
kiitokset kaikille vastanneille jo etukäteen.
täydennykseksi lootassa uudet öljyt ja suodatin!
innolla odottelen gurujen neuvoja?olisiko pitäny laatikkoon vaihta ne jouset samalla?auto 300tkm ajettu?
entinen omistaja höpötti että oli jossaki käynyt lisäämässä paineita ku 1-2 luisti,mikä sieltä lootasta kuluu jos paineita pitää lisätä?
