Juben 230CE -90 OEM+
Voihan se olla niinkin...LarppaV kirjoitti:jos olisi ylimääräistä hakisin pois. Vie vaan jo tuo oma mersu rahat.Ja älä hävitä noin hienoa autoa pois, joskus kaduttaa.
Harmittaa vaan kun ei ole edes aikaa ajaa tuolla kesäisin kuin muutama reissu.
Perhettäkin kun on niin farmari-auto on se, jolla joutuu jo käytännön sanelemana tekemään 99% automatkoista
Tämä coupe on minulla tällähetkellä oikeastaan vain muisto tallissa poikamies ajoista
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Tuo lause kyllä osuu asian ytimeen. Sama homma tälläkin, ajaa kerkeää vain muutaman kerran kesässä joten auton pitäminen on täysin järjetöntä.Jube kirjoitti:coupe on oikeastaan vain muisto tallissa...
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Työhommat ja muut velvoitteet vievät nykymaailmassa valitettavan suuren osan ajasta. 
Tietty jos tuota alkaa panttaamaan niin ehkä sille sitte eläkkeellä on taas antaa tarvittava määrä aikaa, mutta se että sopiiko tuon näköinen laitos eläkeläismiehen ajokiksi onkin sitte asia ihan erikseen...
Ja kolmannekseen onpa tuonne eläke-ikäänki vielä 40vuotta
Jos jotakuta kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä, auto on myytävänä mikäli tosiostaja löytyy. Ennen yhteydenottoa kannattaa lukea tämä ketju läpi niin saa hieman käsitystä mitä ja miten on tehty
Pienenä yhteenvetona kasattakkon, että ainakin seuraavat asiat on laitettu lähiaikoina:
-Auto on maalautettu talvella 2006-2007 kiiltävän mustaksi 3-kerros lakkauksella. Kaikki ovenvälit, karmit ym. luonnollisesti maalattu myös. (~2500€)
-Bilstein sprint/H&R alusta (~1000€)
-MAE 17" vanteet Gooryear Eagle F1 renkailla (~1500€)
-Pioneer DEH-P88RS soitin, DLS Nobelium etupää, DLS RA-50 vahvistin, 2kp Pioneer TS-SW1241D subbareita, PS2 + näyttö, 2kpl 5F kondensaattoreita ja Optima Yellow top. (~2500€)
-Demec race etupuskuri, kokotummat kristalli ajovalot, e-mallin alkuperäis konepelti ja takaluukku + avantgardemaski. (~1000€)
+paljon pikkujuttuja...
Nämä siis vain osviittana mitä maksaa vakiokuntoisen coupen saattaminen tähän kuntoon mitä tuo auto nyt on
Tietty jos tuota alkaa panttaamaan niin ehkä sille sitte eläkkeellä on taas antaa tarvittava määrä aikaa, mutta se että sopiiko tuon näköinen laitos eläkeläismiehen ajokiksi onkin sitte asia ihan erikseen...
Ja kolmannekseen onpa tuonne eläke-ikäänki vielä 40vuotta
Jos jotakuta kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä, auto on myytävänä mikäli tosiostaja löytyy. Ennen yhteydenottoa kannattaa lukea tämä ketju läpi niin saa hieman käsitystä mitä ja miten on tehty
Pienenä yhteenvetona kasattakkon, että ainakin seuraavat asiat on laitettu lähiaikoina:
-Auto on maalautettu talvella 2006-2007 kiiltävän mustaksi 3-kerros lakkauksella. Kaikki ovenvälit, karmit ym. luonnollisesti maalattu myös. (~2500€)
-Bilstein sprint/H&R alusta (~1000€)
-MAE 17" vanteet Gooryear Eagle F1 renkailla (~1500€)
-Pioneer DEH-P88RS soitin, DLS Nobelium etupää, DLS RA-50 vahvistin, 2kp Pioneer TS-SW1241D subbareita, PS2 + näyttö, 2kpl 5F kondensaattoreita ja Optima Yellow top. (~2500€)
-Demec race etupuskuri, kokotummat kristalli ajovalot, e-mallin alkuperäis konepelti ja takaluukku + avantgardemaski. (~1000€)
+paljon pikkujuttuja...
Nämä siis vain osviittana mitä maksaa vakiokuntoisen coupen saattaminen tähän kuntoon mitä tuo auto nyt on
Viimeksi muokannut Jube, La 07.03.2009 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Eihän näitä juttuja voi järkiperustein oikeen selittää, itelläkin tuli ceehen viimekesänä 2500km ja toissakesänä melko tarkalleen samat kilometrit
talvisin kilometrejä ei kerry ensinkään. Tulevana kesänä toivottavasti jonkun verran enemmän. Kehtaako tuommoisilla autoilla enää montaa vuotta ajella kun ikääkin on jo niin ettei kehtaa edes tunnustaa
sitähän tässä edellisessäkin viestissä pohdittiin.
Mutta se on yksi mikä on varma ainakin omalla kohdallani (ikävä kyllä) että jos vanhaksi elää niin "eslan" kelkassa/rullatuolissa on varmasti kaksivärinen maalaus tms, vanteille on tehty jotakin, muutama lieska saataa teippien muodossakin rungosta löytyä.
Eikös se coupe mahdu olemaan siellä tallissa pahan päivän varalle tallin koristuksena, noin minä oon itsekkin aatellu, käyttöauto joutuu tosin olemaan ulkosalla, se huono puoli siinä on ja tietty yks rahan reikä lisää mutta toisaalta siinäkin säästää kun ei tarvi tappiolla myydä
Mutta se on yksi mikä on varma ainakin omalla kohdallani (ikävä kyllä) että jos vanhaksi elää niin "eslan" kelkassa/rullatuolissa on varmasti kaksivärinen maalaus tms, vanteille on tehty jotakin, muutama lieska saataa teippien muodossakin rungosta löytyä.
Eikös se coupe mahdu olemaan siellä tallissa pahan päivän varalle tallin koristuksena, noin minä oon itsekkin aatellu, käyttöauto joutuu tosin olemaan ulkosalla, se huono puoli siinä on ja tietty yks rahan reikä lisää mutta toisaalta siinäkin säästää kun ei tarvi tappiolla myydä
Tokihan se sielä mahtuu olemaan kun on mahtunut tähänkin asti.Benzo kirjoitti:Eikös se coupe mahdu olemaan siellä tallissa pahan päivän varalle, noin minä oon itsekkin aatellu.
Voishan tuo harraste-auto vaan tällä iällä olla jo hieman eri "henkinen", meinaan jotta sellainen mitä ei tarttis rakentaa, eikä olisi edes rakennettu.
2kertaa vuoteen vahat päälle ja ajaa kesällä jos ajaa
Eli en siis tarkoita olevani luopumassa harraste-autoilusta kokonaan mutta esim. huippukuntoinen alkuperäinen W124 500E olisi tähän elämäntilanteeseen minulle mielekkäämpi ja vähemmän aikaa vaativa harrasteväline...
Ja sillä vaikka ei ajaisi 10vuoteen niin se sopii siitä huolimatta kaiken ikäisen ihmisen harraste-ajokiksi. Meinaa vissiin vanhuus tulla kun alkuperäisyys alkaa näytää hyvältä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Nyt puhut kyllä viisaita, jotakin tuommoista olen itsekkin toden suunnitellut jo viimeiset viitisen vuotta mutta etiäppäin ei olla päästy vieläkään siinä asiassa
Kun puhutaan iästä ja auton ulkonäöstä niin ois kyllä mielenkiintoista laittaa joku galluppi pystyyn niin näkis onko ainoa joka on jääny sinne "teiniasteelle"
se on eri asia kehtaisko siihen galluppiin omaa ikää laittaa saati muuten osallistua, mutta näkis noin yleisesti mitä missäkin iässä laitellaan
vaikka tisaalta, onko sillä mitään väliä kun kauneuskin istuu katsojan silmässä 
Kun puhutaan iästä ja auton ulkonäöstä niin ois kyllä mielenkiintoista laittaa joku galluppi pystyyn niin näkis onko ainoa joka on jääny sinne "teiniasteelle"
Entisöinti voittaa kaikenmaailman tuunaamisen ja hifihöpertelyn mennen tullen nykyään..ainakin omalla kohdalla. Saahan siinä autossa alusta olla kunnossa ja vanteet, mutta siihen ne muutokset varmaan tulevien käyttöautojen kannalta jääkin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Kyllähän se kiteytetynä näin on myös omalla kohdallani.EVO X kirjoitti:Saahan siinä autossa alusta olla kunnossa ja vanteet, mutta siihen ne muutokset varmaan tulevien käyttöautojen kannalta jääkin.
Harraste-auto tulee aina olemaan, mutta seuraava on tyyliltään erilainen, mutta luultavasti saman merkkinen, ellei sitten jostain putkahda ylimääräistä sen vertaa, jotta olisi mahdollisuus hankkia Bmw e39 ///M5 faceliftinä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
vanahoja poikia...
Jännäksi menee nämä rojektiosiot kun aletaan itseään tuntemaan ikälopuksi kun elämää eletty neljännesvuosisata ja kun jälkikasvuakin siunaantunut niin asenne autoja kohtaan muuttuu täysin..Mielenkiintoista,eikös kannatteis seuraava rojekti ottaa vaikka kiikkustuolista ja kertoa kuinka sain narinat keinusta loppumaan ja kuinka pystyy keinumaan tuolilla päivästä toiseen jättämättä jälkiä lattiaan??!
Re: vanahoja poikia...
No sanotaanko näin, että miksi sitä tuunaamista pitäisi jatkaa, jos ei se omasta mielestä enää tunnu järkevältä?ceemeli kirjoitti:Jännäksi menee nämä rojektiosiot kun aletaan itseään tuntemaan ikälopuksi kun elämää eletty neljännesvuosisata ja kun jälkikasvuakin siunaantunut niin asenne autoja kohtaan muuttuu täysin..Mielenkiintoista,eikös kannatteis seuraava rojekti ottaa vaikka kiikkustuolista ja kertoa kuinka sain narinat keinusta loppumaan ja kuinka pystyy keinumaan tuolilla päivästä toiseen jättämättä jälkiä lattiaan??!
Minä ku olen käsittäny, että näitä rakennellaan oman mielen mukaisiksi...
Tämähän se taitaa olla kuvioepk kirjoitti:taitaa ukot ruveta vaan siirtyy "tuusingista" -> "styling" ...
Noh, onni onnettomuudessa. Ei näitä kukaan osta niin ei pääse projektikohde vaihtumaan.
Ja pakko kun ei ole myydä niin 2000€:lla en tätä ole myymässä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Löytyhän ne kokomustat E-hyväksytyt takavalot ebaysta ku jakso kytätä ja huutaa

Takapuskuri ja maski on edelleen maalaamolla.
Eikäpä noilla kiirettä olekkaan, tuota puuhaa kun on vähintään tarpeeksi
Takapuskuri ja maski on edelleen maalaamolla.
Eikäpä noilla kiirettä olekkaan, tuota puuhaa kun on vähintään tarpeeksi
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Takavalot tulivat tänään ja ratiksi tulee alkuperäinen facelift nahkaratti bägillä!
Ratti pitänee vaihtaa katsastuksen ajaksi pois koska ilmeisesti bägirattia ei saa bägittömään autoon laittaa jos bägi ei myös toimi
Ratti pitänee vaihtaa katsastuksen ajaksi pois koska ilmeisesti bägirattia ei saa bägittömään autoon laittaa jos bägi ei myös toimi
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Eipä ole huomautusta tullut, vaikka autossa ei bägia alkuperäisesti ole ja vaikkei bägin valo palakkaan. Viimeksi kävin 250:n katsastamassa ko. kokoonpanolla perjantaina..Jube kirjoitti:Takavalot tulivat tänään ja ratiksi tulee alkuperäinen facelift nahkaratti bägillä!
Ratti pitänee vaihtaa katsastuksen ajaksi pois koska ilmeisesti bägirattia ei saa bägittömään autoon laittaa jos bägi ei myös toimi
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
-
maxpower05
- Vakiokalustoa

- Viestit: 331
- Liittynyt: La 26.03.2005 20:40
- Paikkakunta: Alastaro
kuka oikeesti haluaa bagiratin bagittoman tilalle, jos ei edes toimiva..EVO X kirjoitti:Eipä ole huomautusta tullut, vaikka autossa ei bägia alkuperäisesti ole ja vaikkei bägin valo palakkaan. Viimeksi kävin 250:n katsastamassa ko. kokoonpanolla perjantaina..Jube kirjoitti:Takavalot tulivat tänään ja ratiksi tulee alkuperäinen facelift nahkaratti bägillä!
Ratti pitänee vaihtaa katsastuksen ajaksi pois koska ilmeisesti bägirattia ei saa bägittömään autoon laittaa jos bägi ei myös toimi
itse en ainakaan ole nähnyt niin fiksun näköistä airbag rattia et semmoseen vapaaehtoisesti vaihtasin..
W211 E55amg -03
W639 122cdi -14
W639 110cdi -13 ex
s203 220cdi -06 ex
w639 120cdi -08 ex
S211 280cdi -07 ex
w639 111cdi -07 ex
w124 260e -88 ex
w639 115cdi -07 ex
s211 320cdi -04 ex
c124 300 ce-24 -90 ex
w210 220d -96 ex
w168 170 cdi -98 ex
s124 300D A -86 ex
s124 300TDT A -90 ex
w201 2.6E -91 ex
w124 250d -85 tuning ex
w202 220 sport -94 ex
w124 300cea 12v ex
w168 160 -00 ex
w202 180 esprit -95
W639 122cdi -14
W639 110cdi -13 ex
s203 220cdi -06 ex
w639 120cdi -08 ex
S211 280cdi -07 ex
w639 111cdi -07 ex
w124 260e -88 ex
w639 115cdi -07 ex
s211 320cdi -04 ex
c124 300 ce-24 -90 ex
w210 220d -96 ex
w168 170 cdi -98 ex
s124 300D A -86 ex
s124 300TDT A -90 ex
w201 2.6E -91 ex
w124 250d -85 tuning ex
w202 220 sport -94 ex
w124 300cea 12v ex
w168 160 -00 ex
w202 180 esprit -95
Tässäpä nämä kivenalta kaivetut hiomattomat timantit nyt on

Maalasin vielä ne taustat/heijastimet mustaksi niin näyttää tummemmalta ku tuollaisenaan ihan syvänmustassa autossa oli hieman hailakan näköset

Maalasin vielä ne taustat/heijastimet mustaksi niin näyttää tummemmalta ku tuollaisenaan ihan syvänmustassa autossa oli hieman hailakan näköset
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jos tarkoitus on päivittää II-facelift E-faceliftiksi niin pitäähän siinä Bagi olla. Ja onhan tuo 124:n viimeisin bagimallinen ratti nyt huomattavasti tuoreemman näköinen kun tuo ilman bagia oleva. Omassa autossa on muutenkin tarkoitus säilyttää sisusta mahdollisimman vakiona, mutta päiviittää sitä.maxpower05 kirjoitti:kuka oikeesti haluaa bagiratin bagittoman tilalle, jos ei edes toimiva..![]()
itse en ainakaan ole nähnyt niin fiksun näköistä airbag rattia et semmoseen vapaaehtoisesti vaihtasin..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)

Vähä on "violetin sävyiset" nu FIFFT merkkiset valot.
Liekköhän Hellat samanlaiset?
Oisko jollaki laittaa kuvaa että pitääkö niitä Helloja vielä alkaa kalastelemaan
Nämä FIFFT:it on kyllä Hella lisenssillä valmistettu senjälkeen kun Hella lopetti valmistamisen, mutta mutta...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Pakoputki lähtee heti ku e-mallin puskuri on maalattu 
Joskus kun saan auton päälisinpuolin nippuun niin pitää alkaa säätämään korkeutta ja venyttämään kunnon Saksan luukki renkaita ja oldschool vanteita alle
Joskus kun saan auton päälisinpuolin nippuun niin pitää alkaa säätämään korkeutta ja venyttämään kunnon Saksan luukki renkaita ja oldschool vanteita alle
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Onko toi sportlinen ratti pienempi verrattuna normaaliin bagilliseen rattiin?Jube kirjoitti:Onkai nuo sportlinen nahkaset airbagiratit ihan siistejä
[ http://2phast.com/500e/steering-wheel.jpg ]
Tämä auto olisi nyt ostettavissa jos jotakuta kiinnostaa?
Hinta on varmasti kohtuullinen siihen nähden paljonko olen tämän rakenteluun käyttänyt.
Ei ole myynnissä taantuman, rahapulan, eikä minkään muunkaan pakottavan tarpeen vuoksi vaan syy on tässä:
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
Jos auto kiinnostaa niin ota yhteyttä, mutta jos aiot tarjota "pari tonnia" tai tyrkyttää jotain rojua vaihdossa niin siirry suosiolla seuraavaan kohteeseen.

Auton hinta perustuu seuraaviin seikkoihin:
-Itse auto veroineen vuonna 2006 ~5500€
-Ylimaalaus + täydellinen värinvaihto kolmella lakkakerrksella ~3000€
-Bilstein/H&R alusta ~1000€
-Valot, vilkut, puskurit, pikkukilkkeet ~1000€
-Vanteet ja renkaat ~1500€
-Hifilaitteet ~2000€
+ kaikki pikkukilkkeet, alkuperäis varaosat ja tolkuton määrä työtunteja...
Kuten aiemmin jo mainitsin niin en kuvittelekkaan tästä saavani omia pois vaan lähinnä haluan kertoa mitä maksaa alkaa alustapitäen rakentelemaan autoa sen nykykuosiin!
Hinta on varmasti kohtuullinen siihen nähden paljonko olen tämän rakenteluun käyttänyt.
Ei ole myynnissä taantuman, rahapulan, eikä minkään muunkaan pakottavan tarpeen vuoksi vaan syy on tässä:
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
Jos auto kiinnostaa niin ota yhteyttä, mutta jos aiot tarjota "pari tonnia" tai tyrkyttää jotain rojua vaihdossa niin siirry suosiolla seuraavaan kohteeseen.
Auton hinta perustuu seuraaviin seikkoihin:
-Itse auto veroineen vuonna 2006 ~5500€
-Ylimaalaus + täydellinen värinvaihto kolmella lakkakerrksella ~3000€
-Bilstein/H&R alusta ~1000€
-Valot, vilkut, puskurit, pikkukilkkeet ~1000€
-Vanteet ja renkaat ~1500€
-Hifilaitteet ~2000€
+ kaikki pikkukilkkeet, alkuperäis varaosat ja tolkuton määrä työtunteja...
Kuten aiemmin jo mainitsin niin en kuvittelekkaan tästä saavani omia pois vaan lähinnä haluan kertoa mitä maksaa alkaa alustapitäen rakentelemaan autoa sen nykykuosiin!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Maski ja puskuri tuli maalaamolta!
Huomenna lähtee takapönttö ja puskuri vaihtuu e-malliseen, mutta tässä kuva tältä päivältä:

Auto tulee myyntiin lähiaikoina kun kaikki osat on taas paikoillaan!
Huomenna lähtee takapönttö ja puskuri vaihtuu e-malliseen, mutta tässä kuva tältä päivältä:

Auto tulee myyntiin lähiaikoina kun kaikki osat on taas paikoillaan!
Viimeksi muokannut Jube, Pe 17.07.2009 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90






