Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » Su 10.05.2009 22:04
muutaman iltakaljan jälkeen pälähti mieleen,että mitä jos ne maalaisi kameleontilla
mikä vaihtaisi väriä mustasta hopeaan
Diesel on puhtaampi
Sergey
Vannespesialisti
Viestit: 12276 Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sergey » Su 10.05.2009 22:05
sun iltakaljat o menny väärään kurkkuun.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » Su 10.05.2009 22:06
meinaatkos,että on liian hapokasta? kalliit niistä tulee joka tapauksessa ja harrastukset yleensä maksaa
Diesel on puhtaampi
Sergey
Vannespesialisti
Viestit: 12276 Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sergey » Su 10.05.2009 22:11
kyllä, mä vierastan noita kameleonttivärei aika rajusti. alko heti kutisee jokapaikas.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
P. Lanttola
Vakiokalustoa
Viestit: 231 Liittynyt: Su 07.12.2003 19:59
Viesti
Kirjoittaja P. Lanttola » Su 10.05.2009 22:58
Onkos sellaista kameleonttiväriä sitten olemassa? Ei ole ainakaan sattunut silmään.
Olikos noissa vanteissa alunperin 1" vai 1.5" kehät?
EeKi
Mersumies
Viestit: 1805 Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02
Viesti
Kirjoittaja EeKi » Su 10.05.2009 23:01
j.a kirjoitti: muutaman iltakaljan jälkeen pälähti mieleen,että mitä jos ne maalaisi kameleontilla
mikä vaihtaisi väriä mustasta hopeaan
Jos haluat pilata vantees, mikäs siinä.
Hyvä niitä eteenpäin myydäkki, ku joku sirkus väri niissä.
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » To 14.05.2009 22:16
tuuman kehät on alunperin.. taakse tulee todennäköisesti 2,5tuuman kehät ja eteen jää vakiot
keskustoiden väriksi tulee jotain gunmetal tyyppistä... katsoo mitä maalari saa aikaiseksi
Diesel on puhtaampi
Vensku_
Vakiokalustoa
Viestit: 466 Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Viesti
Kirjoittaja Vensku_ » Pe 22.05.2009 12:47
j.a kirjoitti: tuuman kehät on alunperin.. taakse tulee todennäköisesti 2,5tuuman kehät ja eteen jää vakiot
keskustoiden väriksi tulee jotain gunmetal tyyppistä... katsoo mitä maalari saa aikaiseksi
No, mikä kestää ku vanhat sirkkelit vaan pyörii alla.
Täs ois kiire prkl...!
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » Pe 22.05.2009 13:55
nokun en oo osannu tilaa kehii viel
apua
ja keskustatkin on viel maalaril....
Diesel on puhtaampi
Vensku_
Vakiokalustoa
Viestit: 466 Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Viesti
Kirjoittaja Vensku_ » La 23.05.2009 00:08
Ahaa.
No nyt sopii taas ootella, kun on mielenrauha.
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » Ti 16.06.2009 23:07
keskustat maalattu,kehät kiillotettu leveydet 8,5 ja 10tuumaa ja pultitkin tuli tänään,et huomen kasailuu tiedos.....
ja jos sais vaikka alle
Diesel on puhtaampi
EVO X
Asiantuntija
Viestit: 3792 Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18
Viesti
Kirjoittaja EVO X » Ke 17.06.2009 20:17
Mikäs tulee ET:ksi tolle 10" Ajattelitko 124:een laittaa?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » Ke 17.06.2009 22:53
en oo ees lasken,mut kyl ne sinne sopi
eli c124 kyseessä
Diesel on puhtaampi
Sergey
Vannespesialisti
Viestit: 12276 Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sergey » To 18.06.2009 00:30
laskeppa nii saahaa kaikki faktatietoa
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
epk
Valvoja
Viestit: 12793 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » To 18.06.2009 06:24
no eikös ET pysy samana, ulkoreuna vanteesta tulee sen 38,1 mm enempi ulos, jos vain ulkoreuna tilattu leveempi. Mikä on aikasta paljon...
P. Lanttola
Vakiokalustoa
Viestit: 231 Liittynyt: Su 07.12.2003 19:59
Viesti
Kirjoittaja P. Lanttola » To 18.06.2009 10:15
ET muuttuu tietenkin puolet leveyden muutoksesta, eli on 19mm pienempi kuin alunperin.
EVO X
Asiantuntija
Viestit: 3792 Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18
Viesti
Kirjoittaja EVO X » To 18.06.2009 11:33
Eli siis 30-19=11, mulla on ET17, 17"x9.5" vanne takana, ja se tulee n. 40mm yli kaaren, tuo tulee siis vielä enemmän! Voisin sanoa että ahdasta on!
Mulla on noi RS 16x10 ET11, jotka tulee niin pirusti yli kaaresta ettei niitä voi ajatellakkaan 124:een, kun ne ei mee 123:eenkaan muokkaamatta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » La 20.06.2009 17:40
Diesel on puhtaampi
Vensku_
Vakiokalustoa
Viestit: 466 Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Viesti
Kirjoittaja Vensku_ » La 20.06.2009 17:45
Hyvin pysyy kaaren sisällä.
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Sergey
Vannespesialisti
Viestit: 12276 Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sergey » La 20.06.2009 19:51
no hyi ku näyttää hyvältä!
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
hippinakki
Vakiokalustoa
Viestit: 82 Liittynyt: To 19.04.2007 17:37
Viesti
Kirjoittaja hippinakki » La 20.06.2009 20:12
Erittäin päheet vanteet
ex 300 CEa-24v vm. 91
ex w201 2.6 vm.87
ex w124 200d vm.94 (hirvikolari)
Vensku_
Vakiokalustoa
Viestit: 466 Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Viesti
Kirjoittaja Vensku_ » La 20.06.2009 22:40
Nytpä näin ihan livenä nuo, hienot on.
Ja kun katto takaanta alhaalta, niin näytti todella härskiltä, mulla tuli sellanen F1:n "donitsi" rengas tuosta mieleen.
Härskin leveet kyllä.
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Timestone
Vakiokalustoa
Viestit: 200 Liittynyt: Ke 22.10.2003 07:35
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Timestone » La 27.06.2009 12:33
Kyllä on hienot valssit!
EVO X kirjoitti:
Mulla on noi RS 16x10 ET11, jotka tulee niin pirusti yli kaaresta ettei niitä voi ajatellakkaan 124:een, kun ne ei mee 123:eenkaan muokkaamatta .
Mitenkä nii ei mee?
AMG e34
Vakiokalustoa
Viestit: 108 Liittynyt: To 06.12.2007 17:17
Paikkakunta: Kotka
Viesti
Kirjoittaja AMG e34 » Su 28.06.2009 12:12
Kyllä se mieltä lämmittää että tuli myytyä ne vanteet kunnon harrastelijalle.
Tulipa hienot!!
Mut jos ne olis mun ni sorvaisin taka vanteista takaa pois et menis enempi sisään.......... mut makuja on monia.
Käyttö autona=XC90 -2004
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
j.a
Mersumies
Viestit: 933 Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j.a » Su 28.06.2009 14:16
olet aivan oikeassa,se sorvaus on kyllä mielessä....
Diesel on puhtaampi
Pouttu
Vakiokalustoa
Viestit: 200 Liittynyt: Ma 09.02.2009 22:16
Paikkakunta: Lohja/Turku
Viesti
Kirjoittaja Pouttu » Su 11.10.2009 23:17
mistähä tälläsiä vanteita voisi saaha?
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
EVO X
Asiantuntija
Viestit: 3792 Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18
Viesti
Kirjoittaja EVO X » Ti 13.10.2009 00:16
Pouttu kirjoitti: mistähä tälläsiä vanteita voisi saaha?
Ostaa niitä voi yrittää kaytettynä ja ehostaa niistä sitten. Hinnat pyörii siinä 300-3000e
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)