Hääruusukkeen kiinnitys W211:n
Hääruusukkeen kiinnitys W211:n
Löytyisikö keneltäkään hyvää vinkkiä, että miten "hääruusukkeeseen" kuuluvat nauhat kiinnitetään a-pilareihin W211:ssä?
Netistä, kun katsoo kuvia niin osa on ilmeisesti kiinnitettu ulkopuolelle jollain 3M:n kaksipuoleisella teipillä ja osa on väkerretty jotenkin sisäpuolelle.
Onko kukaan foorumilaisista tehnyt vastaavaa operaatiota? Saako sen nauhan jotenkin sullottua sisälle a-pilarin verhoilun alle, kun nauha on tuotu oven saumasta matkustamoon sisälle?
Tuolla muutamia kuvia erilaisista ripustuksista: http://www.amoriini.com/amoriinibb/view ... c&start=25[/img]
Netistä, kun katsoo kuvia niin osa on ilmeisesti kiinnitettu ulkopuolelle jollain 3M:n kaksipuoleisella teipillä ja osa on väkerretty jotenkin sisäpuolelle.
Onko kukaan foorumilaisista tehnyt vastaavaa operaatiota? Saako sen nauhan jotenkin sullottua sisälle a-pilarin verhoilun alle, kun nauha on tuotu oven saumasta matkustamoon sisälle?
Tuolla muutamia kuvia erilaisista ripustuksista: http://www.amoriini.com/amoriinibb/view ... c&start=25[/img]
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Juu, tommoset silkkinauhat on kaiken pahan alku.mwessman kirjoitti:Jos et halua jälkiä lakkaan, nauhat ei saa koskettaa koria ollenkaan. Ilmassa on aina pölyä ja tummaan maalipintaan jää siitä jäljet.
Tuttuni hioo juuri näin tulleita naarmuja lähes viikoittain.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Kiitos vastauksista. Tosin häät ehtivät jo olemaan, ennen kuin vastauksia tuli
Vastoin kaikkia ohjeita, pujotin nauhat A-pilarin yli, auton sisälle ja sidoin ne aurinkolipan kiinnikkeisiin.
Lyhyestä ajomatkasta johtuen säästyin suuremmilta murheilta. Ainoat jäljet, jotka autoon jäivät, olivat konepesun paksuun (silikooni)vahaan jääneet hiertymät. Uuden pesun jälkeen mitään jälkiä ei enää näy.
Ohessa muutama kuva (suurempi kuva klikkaamalla) kiinnityksistä vastaisuuden varalle, jos joku jatkossa painiskelee saman ongelman kimpussa:
Ps. Kuvat otettu juuri ennen purkamista, eli ruusukkeet ovat jo rispaantuneet ajon jäljiltä.








Vastoin kaikkia ohjeita, pujotin nauhat A-pilarin yli, auton sisälle ja sidoin ne aurinkolipan kiinnikkeisiin.
Lyhyestä ajomatkasta johtuen säästyin suuremmilta murheilta. Ainoat jäljet, jotka autoon jäivät, olivat konepesun paksuun (silikooni)vahaan jääneet hiertymät. Uuden pesun jälkeen mitään jälkiä ei enää näy.
Ohessa muutama kuva (suurempi kuva klikkaamalla) kiinnityksistä vastaisuuden varalle, jos joku jatkossa painiskelee saman ongelman kimpussa:
Ps. Kuvat otettu juuri ennen purkamista, eli ruusukkeet ovat jo rispaantuneet ajon jäljiltä.







X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
No eikö niitä häitä olisi voinut lykätä odottelemaan noita vastauksia foorumilla?Division kirjoitti:Kiitos vastauksista. Tosin häät ehtivät jo olemaan, ennen kuin vastauksia tuli![]()
Vastoin kaikkia ohjeita, pujotin nauhat A-pilarin yli, auton sisälle ja sidoin ne aurinkolipan kiinnikkeisiin.
Lyhyestä ajomatkasta johtuen säästyin suuremmilta murheilta. Ainoat jäljet, jotka autoon jäivät, olivat konepesun paksuun (silikooni)vahaan jääneet hiertymät. Uuden pesun jälkeen mitään jälkiä ei enää näy.

Kyllä tuo on jo yksi hyvä syy hankkia mersu, eihän mikään muu auto sovi aiheeseen yhtä hyvin. Onnittelut vaan kaikille osapuolille.
Kiitokset onnitteluista! Olen samaa mieltä, että musta Mersu on ainoa oikea hääauto, mikäli sellainen sattuu pihalta löytymään.
Huvitti kovasti, kun peräkontin antimia maistellessaan osa vieraista kyseli, että "todella hieno hääauto, paljonko tällaisen vuokra maksaa"
Tähän ei voinut muuta todeta, kuin, että se on lainassa ja jos joku erehtyi vielä kysymään, että mistä niin vastaukseksi sanoin, että pankilta
Huvitti kovasti, kun peräkontin antimia maistellessaan osa vieraista kyseli, että "todella hieno hääauto, paljonko tällaisen vuokra maksaa"

Tähän ei voinut muuta todeta, kuin, että se on lainassa ja jos joku erehtyi vielä kysymään, että mistä niin vastaukseksi sanoin, että pankilta

X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv