Tehot pois w202 230 kompurasta ?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
futaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 27.04.2004 10:15
Paikkakunta: Turku

Tehot pois w202 230 kompurasta ?

Viesti Kirjoittaja futaa »

Ajelin tossa yks aamu töihin ja ihan normaalisti lähdin valoista eteenpäin ja vaihdoin kolmoselle ja yhtäkkiä tuntui että olisin vaihtanut kakkoselle eli tehoja hävis kuin seinään. menikö kompura pois päältä?
Nyt auto tuntuu tehottomalta, nostaa kierrokset normaalisti mutta hitaasti eli puhti puuttuu.
Tänä aamulla tuntui että olisi taas puhtia tullut takaisin mutta nykisi jonkin verran keskikierroksilla.
Mikähän voisi olla ?
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
futaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 27.04.2004 10:15
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja futaa »

sanokaas kenellä on samanlainen c 230 kompura paljon se suunnilleen kulkee vaikka kakkosella?
Voisin kattoa kuinka paljon tehoja on poissa vauhdin mukaan..
Jos se taas tuntuu tehottomalta kun lähden töistä.
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Eiköhän tuo kulje kakkosella sen minkä pitääkin vaikka tehot olisivat poissa (ilman ahdinta). Miten sinä kuvittelet tuon tapahtuvan: "Voisin kattoa kuinka paljon tehoja on poissa vauhdin mukaan.. "???
Ex. S202 cdi -99
futaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 27.04.2004 10:15
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja futaa »

muistaisin että normaalisti se menee noin 100 kakkosella, nyt se ei mee.
vai muistanko väärin. varmistuksen vain tarviin.
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
futaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 27.04.2004 10:15
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja futaa »

nyt toimis taas ihan hyvin ku lähti töistä.
onk toi kuuma ilma ku tekee välillä autollekin mitä sattuu.
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
Avatar
Simo M. A.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: Ke 27.12.2006 14:50
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Simo M. A. »

Ehkä MAF-ongelmia? Kannattanee tuo asia jotenkin tarkistuttaa, auto piuhan päähän? Toki outoa että tehot katoaisivat ja sitten palaisivat, mutta viallisellakin MAF:lla voi olla että puuttuu vain vähäinen osa tehoista ja tuon elektroniikan kanssa voi olla outoja ilmiöitä, jos vaikka oikein kuumalla ilmalla viallisen MAF:n kanssa selvemmin puuttuu tehoja ja kylmemmällä ei?
Talvella ja sadepäivinä:

Volvo V60 T8 AWD Inscription vm. 2020

Kesällä:

R170 SLK 32 AMG vm. 2001
Obsidian black metallic
Sisusta anthracite / alpaca gray

Ex-Mercedekset:
W123 230E A 1980,
R170 SLK 230 Kompressor A 1997
futaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 27.04.2004 10:15
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja futaa »

jees.taidan käyttää auton piuhan päässä ni jos jotain selviäis.
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
Vastaa Viestiin