Ajelin tossa yks aamu töihin ja ihan normaalisti lähdin valoista eteenpäin ja vaihdoin kolmoselle ja yhtäkkiä tuntui että olisin vaihtanut kakkoselle eli tehoja hävis kuin seinään. menikö kompura pois päältä?
Nyt auto tuntuu tehottomalta, nostaa kierrokset normaalisti mutta hitaasti eli puhti puuttuu.
Tänä aamulla tuntui että olisi taas puhtia tullut takaisin mutta nykisi jonkin verran keskikierroksilla.
Mikähän voisi olla ?
Tehot pois w202 230 kompurasta ?
Tehot pois w202 230 kompurasta ?
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
sanokaas kenellä on samanlainen c 230 kompura paljon se suunnilleen kulkee vaikka kakkosella?
Voisin kattoa kuinka paljon tehoja on poissa vauhdin mukaan..
Jos se taas tuntuu tehottomalta kun lähden töistä.
Voisin kattoa kuinka paljon tehoja on poissa vauhdin mukaan..
Jos se taas tuntuu tehottomalta kun lähden töistä.
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
- Simo M. A.
- Vakiokalustoa
- Viestit: 264
- Liittynyt: Ke 27.12.2006 14:50
- Paikkakunta: Kouvola
Ehkä MAF-ongelmia? Kannattanee tuo asia jotenkin tarkistuttaa, auto piuhan päähän? Toki outoa että tehot katoaisivat ja sitten palaisivat, mutta viallisellakin MAF:lla voi olla että puuttuu vain vähäinen osa tehoista ja tuon elektroniikan kanssa voi olla outoja ilmiöitä, jos vaikka oikein kuumalla ilmalla viallisen MAF:n kanssa selvemmin puuttuu tehoja ja kylmemmällä ei?
Talvella ja sadepäivinä:
Volvo V60 T8 AWD Inscription vm. 2020
Kesällä:
R170 SLK 32 AMG vm. 2001
Obsidian black metallic
Sisusta anthracite / alpaca gray
Ex-Mercedekset:
W123 230E A 1980,
R170 SLK 230 Kompressor A 1997
Volvo V60 T8 AWD Inscription vm. 2020
Kesällä:
R170 SLK 32 AMG vm. 2001
Obsidian black metallic
Sisusta anthracite / alpaca gray
Ex-Mercedekset:
W123 230E A 1980,
R170 SLK 230 Kompressor A 1997