Kiitos tiedosta tilasin kyllä kl-varaosilta jo kaikki takapään jarruhilut ja ne on nyt asennettuna paikoilleen.. pitää laittaa jossain vaiheessa vähän kuvaa remontista.. muuten hyvä mutta ebc:n vihreät takapalat vinkuvat jarrutettaessa, pitää kokeilla ajella enemmän jos vaikka ääni lakkais kun palat muotoutuvat paremmin levyihin..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
huomasin että jääny kitinä levyt vahingos pois kun remonttia tehny.. voiskohan johtua ääni niistä?? tais tulla farkulle uus lempinimi: juna.. kun jarruttaa niin vinkuu niinku juna joka olis kiskoilla
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Sun mersus ei oo ainut joka vinkuu kuin juna kun jarruttaa Motonetin palat ostin eikä niissä ees tullu kitinälevyjä. Palat pölyää niin pirusti että täytyy vaihtaa vähemmän pölyävimpiin
Tuli ostettua tuota ratakäyttöä varten aivan omat vanteet
SLK:n alkuperäiset tehdaskiillotetut
Etuvanne 7x16 et37 205/55 renkailla
Takavanne 8x16 et30 225/50 renkailla
Vähän halvempi kuovitella nuota kun 18" misukkoja
Tässä muutama kuvatus:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Nyt olis takajarrujen vinkuminen selvitetty kun oli kerrankin aikaa paneutua aiheeseen Ebc:n greenstuffit olivat ilmeisesti valmistusvikaiset.. koska heti kun vaihdoin normaalit jarrupalat taakse niin vinkuminen lakkasi.. nyt kehtaa taas ajella muuallekkin kun kauppaan Pitääpä huomenna soittaa us-partsille ja kysyä että mitäs asian kanssa tehdään korvaavatko jotain (luultavasti eivät) kun turhaa työtä tehty paljon..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Tulipa alastaroskin käytyä ja hyvin oli kyllä porukkaa.. Mutta takaisin asiaan saatiin porukka kasaan ja nyt olis sitte seuraavaksi lasien tummennuksien vuoro.. tarkoitus olisi laittaa takalasi 35% ja kaikki sivuikkunat 50% kalvolla.. Saas nähärä että minkänäköönen Röntästä tuloo
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Seuraavaksi olis tarkoitus massata auto ja hommata uudet iskarit joka nurkkaan.. vaihtoehtoina olis Bilstein Sprint ja Koni Sport kumpaa väki suosittelis
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
eepi kirjoitti:Kusettaako kuva vaiko perse roikkuu?
taitaa se joku pari kolome milliä roikkua.. nyt kun on pikkuhiliaa hakenut jouset paikkaansa.. maavara on edestä ja takaa täysin sama mutta kaari vaan eri korkeudella.. pitää varmaan vähän vielä edestä pudottaa lisää
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Meinaa tulla vannekuume taas päälle voi olla että nämä rialit tulee jossain vaiheessa tuonne myynti osastolle myyntiin joko ilman kumia tai kumien kans riippuu kuinka ostaja haluaa ne Alkaa taas tekemään mieli tehdä täs kunnon saksa lookkeria joten pitäis kattella leveämmät koottavat vanteet tähän kapeammilla kumeilla
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Nyt olisi sitten tilattuna AMG:n etujarrut täydellisenä.. löytyi purkuautosta joka on jopa Suomessa ettei tartte aina odottaa osia niin hullun kauaa
Vanteet nyt sitten menee vaihtoon jarrujen takia.. mutta katsotaan mitä löytyy tilalle
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Pientä päivitystä taas..
tuli sitte tilattua takajarrutki samaisesta purku AMG:stä..
Eli jossain vaihees tämä käyttörönttä on sitte ainaki jarruiltaan vastaava kuin AMG ainoastaan tehot jää sitten vielä vajaaksi..
Mutta eiköhän siihen teho vajaukseenkin jotain vielä keksitä
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Nyt tuli sitten tälle talvelle ajankohtaiseksi röntän ylimaalaus kun joku oli viime sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä kiertänyt auton jonkinlaisen avaimen kanssa parkkipaikalla, oli tehnyt perusteellisesta jälkeä koska pohjamaali näkyy avaimen urista..
Onneksi on vakuutus ettei mee omasta pussista kaikki.. mutta nyt sitten mielessä että pitäiskö samalla vaihtaa väriä vai pysyykö alkuperäisessä värissä..???
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Vähän onnea mukana sillä lailla että oli suunnitelmis muutenkin maalauttaa listoista alaspäin keväällä.. mutta pitää nyt oikein kunnolla miettiä että mitä sen kans tekee.. on vaan urakkaa aika paljon jos kokonaan vaihtaa värin..
toki visioita olis kyllä aika lailla jo
Osaisiko joku photosopata tuon röntän kuvista että siinä olisi uuden focus st:n sininen tai kirkkaan oranssi väri päällä??
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ei vissiin kukaan jaksa photoshopata tälläästä romua.. itse kun en osaa
Mutta asiasta toiseen onko muilla ollut sellaista ongelmaa että kuluu zimmermanin reikälevyt lyhyessä ajassa urille vai voisko johtua siitä kun autolla ajetaan välillä myös radalla??
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
C280 kirjoitti:Ei vissiin kukaan jaksa photoshopata tälläästä romua.. itse kun en osaa
Mutta asiasta toiseen onko muilla ollut sellaista ongelmaa että kuluu zimmermanin reikälevyt lyhyessä ajassa urille vai voisko johtua siitä kun autolla ajetaan välillä myös radalla??
Tere
Mulla onpi kanssa tuossa omassa riisselissä zimmermannin levyt joka nurkas. Etuset menee jo kolmatta vuotta ja ovat tasaisen sileät paitti tietysti reunukseen tullu jo vähän kynttä, takana ollu pari vuotta ja sileänä ovat nuokin pysyneet.
En tosin ajele radalla mutta kyllä reippaistakin vauhdeista on tullu kunnon stoppeja tehtyä.