Nätti on, kyllä se mustaa mustalla on aina varma ratkasu Mun mielestä huutais kovasti vaan loppujakin tuosta korisarjasta ku kerta etupuskurikin on.
Ootkos sä muuten maalannu tuon mittariston kauluksen mattamustalta vai hämääkö kuva? Ite joskus mietin miltä tuo näyttäisi kun oli kaikki muukin mattamustaa sisustassa ja hyvältähän tuo näyttäisi näyttävän
Jaa on tää vaan pirun nätti soupe sulla Jube. Mitään radikaalia huonoa sanottavaa ei tule mieleen, päinvastoin. Noi tarrat repisin poies, mutta eipä ole mun auto.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Editoin kuvia vähemmäksi eiemmasta viestistä ja laitoin ne nyt tähän!
Puskuri vaihtui e-malliseen jonka alaosa hitsattu tasaiseksi ja mielestäni nykylookki toimii aika kivasti. Peräkin parani minusta huomattavasti kun pörinäpönttö läks ja puskuri vaihtui...
Vielä alustan korkeuden hienosäätöä kumeilla ja se on ulkoisesti valmis!
Eihän tuohon menny kuitenkaan kuin nelisen vuotta!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kyllähän se parani kummasti noilla muutoksilla. Takapää näyttää kyllä keulaan verrattuna sairaan korkealta, kun takapuskuri on orkkis ja muutenkin perä pystyssä.
Noi takavalot ei kyllä mun mielestä toimi mitenkään tossa autossa. Kaikki muu kun on komiaa ja kiiltävää niin noi valot näyttää aika kuppasilta.
Ehdottomasti jotkus savunharmaat cristallivalot hommaat tohon ja niihin vielä kevyt kerros mustaa päälle.
Ja vielä jos toi auto olisi mun, niin vaihtaisin etupuskurin alkuperäiseen ritilämalliin + pudottaisin kunnolla tonttiin koko auton. Sitten vasta toi olisi mun mielestä täydellinen.
Juu korkeutta pitää vielä säätä, mutta vasta katsastuksen jälkeen!
Valot näyttävät luonnossa tummemmilta mitä kuvissa, huomattavastikkin. Mutta en toki silti väitä etteikö joku toinen valomalli vois toimia paremmin
Tuollaiseksi se kuitenkin jää alustan korkeutta lukuunottamatta.
Mulla kun on tuo cabi nyt kesä/haraste-autona niin coupelle ei ole mitään käyttöä eikä aikaa huolehtia siitä niin yritän etsiä sille sellaisen uuden omistajan joka jaksaa sitä taas pitää kiillossa
Miten ois Petehri
Osta pois!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Eipä sitä varmaan kukaan osta että tallinperukoille se luultavasti kuitenkin jää. Voihan tuo olla kova peli vaikka 10vuoden päästä jos vielä lähtee käyntiin
Pakon edessä en tosiaankaan tätä myy, mutta hinta millä sen myyn on noin puolet siitä mitä itellä on menny! Liekkö sitten realistinen tai epärealistinen tavoite?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Tähän tuli nyt viimeinkin hankittua ne BBS RS:t!
Vanteet on 8/9" leveät, halakaisijaltaan 16" ET edessä 11 ja takana 9
Keskustat on mustat ja kehät alkuperäiset joissa lakka päällä. Vanteet on mallia pulttaa alle, eli ei tarvi alkaa itse kunnostamaan...
Alustan korkeutta joutuu nyt säätämään koska mutään turvesuo palloja en meinaa RS:ien päälle laittaa, eikä se olisi edes mahdollista lain puitteissa.
Täytyy tuo auton myyminenkin nyt laittaa vielä uuteen puntariin kun mitään pakottavaa tarvetta ei ole
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
joo toristettu juttu! onneks tosin noi juben vanteet on pikkuse leveemmät niin voi käyttää (?) isompaa kumia joka sitten vähän tasoittaa. mahtuuko jube sun autoon ilman spaceriakin? Mullahan ottaa jarrusatulaan kii ilman 10mm levikettä toi 8x16et11 tosin oha eri moottorikin...
Oisko sopiva rengaskoko jokanurkkaan 205/50/16 vai pitäsko taakse olla 55 profiililla kun venyy enemmän niin ulkohalkaisija kaiketi hieman pienenee
Aika matalaksihan tuon nyt joutuu väkisin taas vetämään kun tulee "pienet" vanteet
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
araC280 kirjoitti:Eikun vaan rohkeesti 45 sarjalainen alle niin on näyttävä.Ajomukavudesta viis
Muuten kyllä mutta menee aika hassun näköseksi minusta w124:n pyöräkotelossa ulkohalkaisijaltaan niin pieni rengas ja 205 taitaa olla maksimi leveys vanteiden ET-luvuista johtuen
Tuo 205/50 on omaan makuuni sellainen, ettei ole vielä "turvesuopallo"
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kyllähän se vähän enemmän noita kaaria täyttää toi 50 sarjalainen.Aika pieni on toi et noissa vanteissa.hankaakohan kaariin?Mut kyl toi bbs rs on komein vanne mikä noihin vanhoihin bemareihin ja mersuihin käy.
Tässäpä vähän kuvaa miten itse vanteet asettuu 124 koriin.
Ovat kuvissa hassun näköiset koska renkaat on jotain ihan muuta mitä tulee olemeen, mutta nuokin pyörii alla.
Edessä menee 225/50 kaaren sisään, mutta takana tulee 245/45 sentin yli kaaresta:
Että kyllä se ET11 ja 9 menee alle ihan heittämällä kun luopuu isoista kumeista!
Takavanteissa siis on 3" ulkokehät ja etusissa 2"
Jos joku vaan kehtaa niin vois shopata miltä nuo keskustat näyttöisivät kuparin/kullan värisenä?
Viimeksi muokannut Jube, La 01.08.2009 01:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90