uusi softa asennettu

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
peksi73
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:25
Paikkakunta: lapua

uusi softa asennettu

Viesti Kirjoittaja peksi73 »

moi!
eilen autooni asennettu Koskisella uusi softa saksasta. auto
E 270 cdi.vm-00 autom. tuntuu että tehoa ja vääntöä tuli todella
paljon! nyt kysyisin onko kellään kokemuksia näistä ohjelmista, että
kestääkö auto uudet tehot?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4779
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Tuohon nyt voi vastata ihan miten haluat.
Olisko pitänyt ottaa ohjelma sellaiselta (suomalaiselta) toimittajalta, jolta olsit voinut kysyä, mitä sille on tehty.


...Kait se kestää, kun on ohjelma ihan saksasta...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Sakemannin puolesta paha vastaila, mutta mitä noihin ohjelmalla tehtyihin
tehon lisäyksiin tulee,

Niin omat tekemäni ovat toimineet paikkoja hajottamatta
osa niistä autoista saa enimäkseen sellaista väärin käyttöä että pitäis oikeestaan hajota jo vakiona
(minkä tahansa saa rikki repimällä)
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

Eiköhän se väännön määrä anna jotain osviittaa siitä, että voiko auton odottaa kestävän lisääntyneitä tehoja. Ainakin voi vertailla toisenkäden tietoihin ja käyttäjäkokemuksiin muilta autonsa lastuttaneilta, että miten heidän autonsa ovat reagoineet vastaaviin tehoihin.

Saksalaisia lastuja on pilvin pimein ja osa niistä tarjoaa vain pieniä lisäyksiä tehoihin, tyyliin +15hv ja +40nm. Jotkut valmislastut taas ottavat koneesta kaiken irti, ihan äärirajoille asti ja varsinkin väännön osalta jopa enemmän, kuin laatikko kestää pidemmän päälle.

Itse suosin kyllä luotettavia kotimaisia ja räätälöityjä softan muokkauksia.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
peksi73
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:25
Paikkakunta: lapua

Viesti Kirjoittaja peksi73 »

softa on digituning ja lupaa 200hv vääntöä 480nm
peksi73
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:25
Paikkakunta: lapua

Viesti Kirjoittaja peksi73 »

missähän maassa mersut muuten tehdään?? suomessa vai saksassa?
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

peksi73 kirjoitti:softa on digituning ja lupaa 200hv vääntöä 480nm
Eiköhän se tuon kestä ongelmitta. Ilmeisesti Digituning nauttinee muutenkin "valmislastu"-valmistajista suurehkoa luottamusta. Ainakin kuullut käyttäjäkokemukset ovat yleensä olleet positiivisia.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

peksi73 kirjoitti:missähän maassa mersut muuten tehdään?? suomessa vai saksassa?
Irrelevanttia.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Vastaa Viestiin