CDI momentti

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
ii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: Pe 02.11.2007 12:08
Paikkakunta: Vesilahti

CDI momentti

Viesti Kirjoittaja ii »

Pitäisi vaihtaa termostaatti omaan 220 CDI E-koppero vm 02.
Mutta mihinkä momenttiin pultit olisi vedetteävä... kaikkiaanhan niitä kolme on. Lämmöt tällä hetkellä noin 60 asteen tietämillä... :shock:
W906 213 cdi -11
W415 110 cdi -19
T611 3.0 -89
ex
916 6.0 -88
LP 913 5.7 -75
W245 B180 -09
W210 220 cdi -02
W601 300D -85
W123 300D -79
W108 250S -66
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

termostaatin pulttien momentti :shock:
Itse olen ainakin laittanut sillä tavalla sopivasti käsituntumalla...
Eikä toi mun Autodata ohjelmakaan ilmota mitään momentteja termostaatille...
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13782
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

JeremyH kirjoitti:termostaatin pulttien momentti :shock:
Itse olen ainakin laittanut sillä tavalla sopivasti käsituntumalla...
Eikä toi mun Autodata ohjelmakaan ilmota mitään momentteja termostaatille...
Jos nämä kiristysohjeet eivät kelpaa niin kiristä 9 Nm:iin.
Vastaa Viestiin