Mitä mieltä tästä autosta?
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Mitä mieltä tästä autosta?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2697661
Isäukko on todennäköisesti vaihtamassa väyrystä vähän uudempaan ja huomasin nettiautossa tämmösen. Eikö ole hinta/laatusuhde ok tässä yksilössä? Jos ei niin löydättekö mielenkiintoisempaa/parempaa W211 korista Satakunnan seudulta? Pitäisi olla 2005 tai uudempi (mieluiten facelift), sedan, automaatti ja diesel.
Isäukko on todennäköisesti vaihtamassa väyrystä vähän uudempaan ja huomasin nettiautossa tämmösen. Eikö ole hinta/laatusuhde ok tässä yksilössä? Jos ei niin löydättekö mielenkiintoisempaa/parempaa W211 korista Satakunnan seudulta? Pitäisi olla 2005 tai uudempi (mieluiten facelift), sedan, automaatti ja diesel.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Re: Mitä mieltä tästä autosta?
Onhan tuo ainakin jo asfalttia niellyt.. Jos itse ostasin 2005-> autoa niin en ostaisi yli 150thkm ajettua..Night-Wind kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2697661
Isäukko on todennäköisesti vaihtamassa väyrystä vähän uudempaan ja huomasin nettiautossa tämmösen. Eikö ole hinta/laatusuhde ok tässä yksilössä? Jos ei niin löydättekö mielenkiintoisempaa/parempaa W211 korista Satakunnan seudulta? Pitäisi olla 2005 tai uudempi (mieluiten facelift), sedan, automaatti ja diesel.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Kehoittaisin isääsi vakavasti harkitsemaan vähemmän ajetun Mersun ostamista. Kun ostaa 300 tkm ajetun auton niin siinä ei kauan mene, että sillä on ajettu jo 400 tkm. 400 tkm on kuitenkin rajapyykkinä jopa Mersuissa siinä, että sitä ei tahdo saada enää millään järkevällä tavalla kaupaksi. Lisäksi korjaustarpeita ilmennee tihenevään tahtiin.
Keski-ikäisillä ja iäkkäämmillä ostajilla yleisesti on päähänpinttymä (ilmeisesti jostain kivi, miekka ja Nissan ajoilta), että autolla ei ole mitään väliä, mutta vuosimallilla on. Oma isänikin (eläkkeellä) tuppaa ostamaan aina kaikkein rumimman ja karvalakeimman auton mitä hakemastaan merkistä kulloinkin löytää, kunhan se vain on korkeintaan 2-3 v. vanha, vaikka samalla rahalla saisi komian ja täysin varustellun 4-5 v. iäkkään helmen, joka on vieläpä saman verran (tai vähemmän) ajettu.
Lisäksi auto kannattaa ehdottomasti hakea sieltä, mistä päin suomea sen halvimmalla saa. Yksi hakureissu 2-5 vuoden välein tuskin rassaa ketään liikaa, kun siinä voi kuitenkin säästää monta tonnia ja pääseepähän palatessa heti kunnolla koeajamaan uuden autonsa.
Hämeessä olisi esim. tällainen http://www.autotalli.com/crometapp/prod ... D1477CF85E
Tämäkin on karvalakkimalli, mutta vähemmän ajettu. Varmasti löytyy myös paremmin varusteltuja ja isommalla koneella, kun jaksaa etsiä.
Keski-ikäisillä ja iäkkäämmillä ostajilla yleisesti on päähänpinttymä (ilmeisesti jostain kivi, miekka ja Nissan ajoilta), että autolla ei ole mitään väliä, mutta vuosimallilla on. Oma isänikin (eläkkeellä) tuppaa ostamaan aina kaikkein rumimman ja karvalakeimman auton mitä hakemastaan merkistä kulloinkin löytää, kunhan se vain on korkeintaan 2-3 v. vanha, vaikka samalla rahalla saisi komian ja täysin varustellun 4-5 v. iäkkään helmen, joka on vieläpä saman verran (tai vähemmän) ajettu.
Lisäksi auto kannattaa ehdottomasti hakea sieltä, mistä päin suomea sen halvimmalla saa. Yksi hakureissu 2-5 vuoden välein tuskin rassaa ketään liikaa, kun siinä voi kuitenkin säästää monta tonnia ja pääseepähän palatessa heti kunnolla koeajamaan uuden autonsa.
Hämeessä olisi esim. tällainen http://www.autotalli.com/crometapp/prod ... D1477CF85E
Tämäkin on karvalakkimalli, mutta vähemmän ajettu. Varmasti löytyy myös paremmin varusteltuja ja isommalla koneella, kun jaksaa etsiä.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Miksi facelift? sehän on rumempi 

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
- alpinweiss
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Su 25.02.2007 19:49
- Paikkakunta: länsirannikon pääkaupunki
^^ot jatkuu..
Mä en voi tajuta että 211 ees saa tota sinistä sisustaa. Se oli vanhan ja ruman näköinen mun mielestä jo 124:ssa saati väyrysessä. Ei herranjestas... Mut rumuusvoiton vie kyllä se 124:ssakin nähty viininpunainen erotiikkasisustus!
Mä en voi tajuta että 211 ees saa tota sinistä sisustaa. Se oli vanhan ja ruman näköinen mun mielestä jo 124:ssa saati väyrysessä. Ei herranjestas... Mut rumuusvoiton vie kyllä se 124:ssakin nähty viininpunainen erotiikkasisustus!
MB CLK240
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Joo ei sen facelift tarvitse välttämättä olla ja se 300tkm alkaa sittenkin tuntumaan liian paljolta.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Vanha tarvisi mennä vaihdossa, joten ainoastaan liikkeiden autot kelpuutetaan.azamaza kirjoitti:mitens tämä kelpais yötuulen isälle
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2699617
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
En tiedä onko sama myyjä kuin topicin autossa mutta kerran ajettiin samalle paikkakunnalle väyrystä kattomaan mikä ei ollut sinnepäinkään mitä luvattiin. Korin kunto ja jopa kilometrit muuttui monella sadallatuhannella tuossa 500km välillä mitä luvattiin...jartuo kirjoitti:Tuotanoin, en halua pilaa hyvää osto fiilistä, mutta satun tietämään kauppiaan.
Kannattaa tosiaan tarkistaa mitä on ostamassa, vaikka vielä kahteen kertaan.....

-Mercedes-Benz s211
Ainakin todella mielenkiintoinen hinta sillä samassa liikkeessä olevalla Nissanilla
kolme autoa
minähän olen sitten suorastaan myymälä noiden romujeni kanssa...

Aika pieni liikeNETTOHINTA
Hinta : Ei hinnoiteltu
EN TINGI.


Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Vaatii tosiaan kyllä jonkin sortin mielenhäiriön, että tommonen sisusta valitaan.alpinweiss kirjoitti:^^ot jatkuu..
Mä en voi tajuta että 211 ees saa tota sinistä sisustaa. Se oli vanhan ja ruman näköinen mun mielestä jo 124:ssa saati väyrysessä. Ei herranjestas... Mut rumuusvoiton vie kyllä se 124:ssakin nähty viininpunainen erotiikkasisustus!
Faceliftissä on uusittu sähköjärjestelmä ja paljon vähemmän vikoja
kuin vanhemmissa autoissa. Mm. sähköjarruista on luovuttu.
Jos rahat riittää, niin ota facelift. Itse ajattelin sellaista seuraavaksi
autoksi, kun tarjontaa on riittävästi ja hinnat kohdallaan eli aika pian.
Liike hyvittää niin huonosti vaihtoautosta, että kannattaa harkita
vanhan myyntiä suoraan ja uuden hakua/haettamista Saksasta.
Sisustuksen värit ovat makuasia ja kyse on pitkälti eri värien
sopimisesta toisiinsa ja auton tyyliin. Sininen ja punainen ovat OK
sinänsä ja minusta yleensä parempia kuin musta tai harmaa, joita
paljon suositaan.
kuin vanhemmissa autoissa. Mm. sähköjarruista on luovuttu.
Jos rahat riittää, niin ota facelift. Itse ajattelin sellaista seuraavaksi
autoksi, kun tarjontaa on riittävästi ja hinnat kohdallaan eli aika pian.
Liike hyvittää niin huonosti vaihtoautosta, että kannattaa harkita
vanhan myyntiä suoraan ja uuden hakua/haettamista Saksasta.
Sisustuksen värit ovat makuasia ja kyse on pitkälti eri värien
sopimisesta toisiinsa ja auton tyyliin. Sininen ja punainen ovat OK
sinänsä ja minusta yleensä parempia kuin musta tai harmaa, joita
paljon suositaan.
Tämänkään ketjun perusteella ei voi sanoa kuin että makuja on monia
. Minusta sininen sisustus tänä päivänä on mukava poikkeus harmaiden ja mustien joukossa. Olihan se tosin 124:n aikaan lähes joka toisessa autossa, mutta silti ei se ruma ole. Ja vaaleat puut antavat mukavaa kontrastia.

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Kun siirtyy Väyrysestä W211-sarjalaiseen,niin siirtyy samalla alustaltaan heikompaan autoon,noin niinkun kestävyyden suhteen...sinne saa sitten vaihdella yhtä ja toista,varsinkin keulaan..aivan sama juttu kuin siirryttäessä W202-sarjalaisesta W203-sarjaan,alusta huomattavasti heikompi.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Huoltohistorian mukaan ainakaan omaan autooni ei ole 250 tkm matkalla vaihdettu alustaan, kuin yhdet pallonivelet...Etwas Anders kirjoitti:Kun siirtyy Väyrysestä W211-sarjalaiseen,niin siirtyy samalla alustaltaan heikompaan autoon,noin niinkun kestävyyden suhteen...sinne saa sitten vaihdella yhtä ja toista,varsinkin keulaan..aivan sama juttu kuin siirryttäessä W202-sarjalaisesta W203-sarjaan,alusta huomattavasti heikompi.
Onko näissä yleensä ollut enemmän jotain murheita?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2705659
Tämäkään ei varmaan olisi paha vaihtoehto. Tosiaankin kilsat ovat tässä tapauksessa tärkeämmät kuin moottori.
Tämäkään ei varmaan olisi paha vaihtoehto. Tosiaankin kilsat ovat tässä tapauksessa tärkeämmät kuin moottori.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
W211 E270 CDI A 07/2003 132tkm
Tommoseen päädyttiin.
Tommoseen päädyttiin.

MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Ei varmaan hullumpi vaihtoehto, jos nuo kilometrit pitävät paikkansa. Laita kuvia foorumille, jos viitsit.Night-Wind kirjoitti:W211 E270 CDI A 07/2003 132tkm
Tommoseen päädyttiin.
Ps. Onhan mahdollinen vuosimallin 2003 glykoli-ongelma isäpapan tiedossa tai pois hoidettu, ettei tule heti ikäviä yllätyksiä?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Minulle mersukaupassa väitettiin, että kaikissa 4-6 sylinterisissä olisi ollut. Viisaammat (minua) kommentoikaa...arto79 kirjoitti:Onko tuota glykoli-onkelmaa myös muissakin malleissa kuin noissa e320cdi:ssä? Käsittääkseni vain 320cdi 9/03 ja vanhemmat w211..
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Autokauppias väitti, että ensimmäisissä 320:sissä on ainoastaan tuo ongelma. Toisesta suusta taas kuulin että se on 270 ja 320 malleissa. Kilometrit pitää paikkansa, kun on mustaa valkoisella ja sen kyllä näkee auton kunnostakin. Kuvia voin laittaa sitten kun muistan/kerkeän.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Eihän tuo vielä mitään, minusta vielä karmeampi on se hernekeiton värinen sisustus...kaikki mahdollinen vihetävään sävyyn toteutettu oviverhoilusta kojelautaan..alpinweiss kirjoitti:^^ot jatkuu..
Mä en voi tajuta että 211 ees saa tota sinistä sisustaa. Se oli vanhan ja ruman näköinen mun mielestä jo 124:ssa saati väyrysessä. Ei herranjestas... Mut rumuusvoiton vie kyllä se 124:ssakin nähty viininpunainen erotiikkasisustus!