hiilikuituteippi
hiilikuituteippi
ajattelin 124 mersusta päällystää nuo keskikonsoolin jalopuuosat hiilikuituteipillä. onko kukaan tehny moista
etten turhaan osta teippiä jos ei onnistu kun arveluttaa nuo puhalluksen säätönapit ja lämmönsäätö että taipuuko se teippi nätisti
antakaa vinkkeä mersun tuunaajat 
Re: hiilikuitu teippi
On tehty, ei mersuun mutta muutamaan S/V40 Volvoon. 3M:n materiaalit on taipuisaa, kestää lämmittämistä kohtuudella ja pysyy. _Terävällä_ veitsellä leikkaa reiät tarkasti ja rauhassa niin ei pitäisi tulla ongelmaa. Jäykkäähän tuollainen on kyllä.jarnox kirjoitti:ajattelin 124 mersusta päällystää nuo keskikonsoolin jalopuu osat hiilikuitu teipillä. onko kukaan tehny moistaetten turhaan osta teippiä jos ei onnistu kun arveluttaa nuo puhalluksen säätönapit ja lämmönsäätö että taipuuko se teippi nätisti
antakaa vinkkeä mersun tuunaajat
Tuossa vielä pari kuvaa (Volvojen) teippauksista mitkä sattui löytymään tältä koneelta:



Audi A5
no nyt on tehty no mersun jalopuuu osiin oli tullut halkeamia arvelin että jää ikävästi näkyviin teippiin niin teki
muuten tuil ihan hyvät laitan kuvia ku saan kameran käden ulottuville
onko kuin kallista tuo 3M hiilari. pittää sillä tehä jos vaivaa silmää nuo halkeamien kohdalle väävät raidat.
tomppa näyttää olevan ammatti mies on niin komiata jälkee
tomppa näyttää olevan ammatti mies on niin komiata jälkee
Onkohan Suomalaista verkkokauppaa mistä löytyisi Foliatecin sisustuskalvoja? Tai oikeastaan hakusassa tällainen: http://tinyurl.com/mkazvx
kuopiossa myy niitä ainakin harline sivut lytyy www.harline.com ja on ollu ikkuna kalvoja ainakin hylly tavarana.
hilux rn 30 1978
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
sinnesiis
se on tuo motonetin hiilari just tuommosta ohutta teippimäistä.
onko nuo 3M ja foliatecin tuotteet jäykempää tavaraa ja ei jää kaikki peininmätkin näkyviin alta. itse ku tein tuolla motonetin teipillä niin ei tarvihe ku joku pikku epäpuhtaus olla niin jäin selvä jälki melkein kun ikkunoita tummentais
onko nuo 3M ja foliatecin tuotteet jäykempää tavaraa ja ei jää kaikki peininmätkin näkyviin alta. itse ku tein tuolla motonetin teipillä niin ei tarvihe ku joku pikku epäpuhtaus olla niin jäin selvä jälki melkein kun ikkunoita tummentais
Miten tuo aidon hiilarin ns. silkkilankapuola-efekti näkyy vinyyleissa ja teipeissä? 3M tuotteet näyttävät kyllä todella hyvältä kuvissa - nähnyt lähinnä dry-carbonia imitoivaa teippiä. Foliatecin tuotteita olen nähnyt joitakin, mutta ne ovat Corollaan tai Volvoon sopivimpia, enkä voisi laittaa niitä milloinkaan autooni 
Re: sinnesiis
jarnox kirjoitti:se on tuo motonetin hiilari just tuommosta ohutta teippimäistä.
onko nuo 3M ja foliatecin tuotteet jäykempää tavaraa ja ei jää kaikki peininmätkin näkyviin alta. itse ku tein tuolla motonetin teipillä niin ei tarvihe ku joku pikku epäpuhtaus olla niin jäin selvä jälki melkein kun ikkunoita tummentais
sorruit sitten heti kokeilemaan halpista.. =)
no eipä niitä mitään teppejä varmaan kannata likaselle hiekkaselle pinnalle laittaa.. saa sen "kunnon" teipinkin näyttään kaameelta jollei tee huolella/haltsaa hommaa..
Tilasin DI-NOC-tuotekatalogin. Musta CA-421 on kyllä hyvän näköistä. Rakennehan on yksinkertainen: pieniä neliöitä täynnä uurteita toinen toisiaan vastaan - ei mitään surullista printtikuosia. Valo käyttäytyy periaatteessa samalla tavalla tässä kuin hiilikuitupinnalla, lukuunottamatta sitä, että hiilarissa samansuuntaista kuitukaistassa on kuitua paljon enemmän verrattuna 3M:n uurteisiin. Kenties, yllättävintä kuitenkin on se hauska silkkimäinen kiilto, joka muistuttaa hauskasti kuivaa hiilaripintaa. Kaiken kaikkiaan, tyylikäs toteutus kaikkine ominaisuuksineen. Materiaali ei voi olla kauhean huonoa, jos tällä on päällystetty kokonaisia Lamboja ja muita erikoisautoja.
VM-425 oli toinen, joka teki minuun vaikutuksen. Voimakas metallikiilto ja vastaavanlainen tekstuuri oli kyllä jännä, enemmän pimp-versio CA-tuotteista, mutta sen saaminen taitaa olla sitten vaikeampaa.
VM-425 oli toinen, joka teki minuun vaikutuksen. Voimakas metallikiilto ja vastaavanlainen tekstuuri oli kyllä jännä, enemmän pimp-versio CA-tuotteista, mutta sen saaminen taitaa olla sitten vaikeampaa.
Näillä näkymin kyseinen materiaali kestää myös ulkopinnassa, ainakin kesäoloissa. Kyseisellä teipillä on päällystetty pari vaikeaa pintaa (takaspoileria) ja huolellisesti tehtynä ja lämmitettynä tuntuu pysyvän.Sway-bar kirjoitti: Materiaali ei voi olla kauhean huonoa, jos tällä on päällystetty kokonaisia Lamboja ja muita erikoisautoja.
Talvea odotellessa...
Audi A5
- Messerschmitt
- Mersumies

- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
nuo hiilikuitu teipit on ihan out nykyään...
tälläistä se nykyään pitää olla
tuli paljon pirteämän näköinen, kun vertaa niihin kuluneisiin/halki oleviin jalopuu jäljitelmiin...

tälläistä se nykyään pitää olla
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tuon oli tarkoitus olla lähinnä vain kokeilu, kun sattui tuollaista kalvoa olla ylimääräisenä, mutta taidan ne tuohon hetkeksi jättää, kun ei ne oikeasti noin silmille hypi, mitä kuvassa... kuvattu pimeässä autossa salamavalon kanssa...
tarkoitus oli laittaa sellaista harmaata kivipintaa, mutta eihän sellaista täältä mistään löytynyt
tarkoitus oli laittaa sellaista harmaata kivipintaa, mutta eihän sellaista täältä mistään löytynyt
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."









