Kyseinen tehdasoptio olis harmina. Varustekoodi 934. On asennettu 202.182 vehkeeseen, joka on vuosimalliltaan 8/97.
Saksan ex. taksi siis kyseessä.
Potkaisin vahingossa hälyn päälle. Hälykytkin sijaitsee kojelaudan alaverhoilussa kuskin puolella just siinä vasemman isovarpaan yläpuolella. Äänimerkit alkoi tööttäämään, vilkut vilkkumaan ja vielä kaukovalotkin välkkymään.
Ei hiljene millään... Paitsi hiljeni, kun nyppäsin 41 sulakkeen irti (siinä ainakin on vilkut, äänimerkki...). Pitkät jatkoi välkkymistäään. Lopulta irroitin akunkengän irti, niin tuli pimeys. Vuorokauden oli kenkä irti, mutta sama show jatkuu kun kengän pistää kiinni.
Kaikkia mahdollisia kikkoja on melkein kokeiltu (paitsi sormea en ole työntänyt sinne, mihin yleensä ei valo paista).
Pitäis siis löytää resetointikikka!
Taxi emergency alarm unit
Taxi emergency alarm unit
M: Sprinter 311 Cdi Sprintshift -01 osina
Heh, 70-l. lopun W123-Taxin esittelyvideossa esiteltiin myös tuota varustetta. Kyllähän se huomiota herättää.
Tyhmä kysymys, mutta lienet kokeillut painaa samasta napista mistä se laukesikin päälle? Entä onko autossa orig. kaukolukko, mitä jos siitä laittaisi ovet lukkoon, tointuisiko sillä?
Tyhmä kysymys, mutta lienet kokeillut painaa samasta napista mistä se laukesikin päälle? Entä onko autossa orig. kaukolukko, mitä jos siitä laittaisi ovet lukkoon, tointuisiko sillä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Valitettavasti olen kyllä jo aika monta loogista nappiyhdistelmää kokeillut. Myös ovia on tullut laiteltua lukkoon jne. Monesta erimerkkisestä nykyautosta osaan silmät kiinni nollata huoltotarpeenilmaisimen (eikä siihen yleensä tarvii kuin paria nappia painaa, virta-avainta käännellä ja joskus jarrupoljinta potkaista), mutta tämä tuntuu olevan haastavempi paikka.Timo L. kirjoitti:Heh, 70-l. lopun W123-Taxin esittelyvideossa esiteltiin myös tuota varustetta. Kyllähän se huomiota herättää.
Tyhmä kysymys, mutta lienet kokeillut painaa samasta napista mistä se laukesikin päälle? Entä onko autossa orig. kaukolukko, mitä jos siitä laittaisi ovet lukkoon, tointuisiko sillä?
Onneksi on projektipeli ja saa huilata. Kai se on parempi lähteä Jussin viettoon...
Pitää vielä lisätä, että auto toimii muuten ihan normaalisti. Lähtee käyntiin ym. Pieni häiritsevä tekijä vain tuo hälytys on.
M: Sprinter 311 Cdi Sprintshift -01 osina
Homma ratkaistu!
Itänaapurin nettivaraosakataloogista löytyi vinkki.
Oikean takavalon etupuolelta löytyy ko. ohjainlaite ja kuittausnappi.
Kataloogista valitsee:
ELECTRICAL SYSTEM
->DISTRESS ALARM SYSTEM
ja sieltä löytyy: CANCEL BUTTON
Siellä kyllä saattaa olla vielä tälläinenkin kapistus:
SENDER, RADIO REMOTE CONTROL ACTIVATION
mutta ainakaan vielä Polizei ei pihalla pyörinyt...
Toivottavasti tästä on jollekin muulle apua.
Itänaapurin nettivaraosakataloogista löytyi vinkki.
Oikean takavalon etupuolelta löytyy ko. ohjainlaite ja kuittausnappi.
Kataloogista valitsee:
ELECTRICAL SYSTEM
->DISTRESS ALARM SYSTEM
ja sieltä löytyy: CANCEL BUTTON
Siellä kyllä saattaa olla vielä tälläinenkin kapistus:
SENDER, RADIO REMOTE CONTROL ACTIVATION
mutta ainakaan vielä Polizei ei pihalla pyörinyt...
Toivottavasti tästä on jollekin muulle apua.
M: Sprinter 311 Cdi Sprintshift -01 osina
Meillä on kanssa mokoma taksimalli ja kun löysin kyseisen nappulan niin pitihän sitä heti koittaa painaa. Mekkala oli kaamea työpaikan hallissa, ja ei auttanut muu kun ottaa lopulta akunkenkä irti. Se hiljeni kyllä sillä, ei alkanut uudestaan huutaa kun laittoi virrat takasin.
Myöhemmin ohjekirjasta katselin ja mitä siitä saksasta pystyi päättelemään niin se ilmeisesti hiljenisi myös kun lähtee ajamaan ja nopeus ylittää jotain 30km/h tai sinnepäin. Tai sitten muistan väärin.
Myöhemmin ohjekirjasta katselin ja mitä siitä saksasta pystyi päättelemään niin se ilmeisesti hiljenisi myös kun lähtee ajamaan ja nopeus ylittää jotain 30km/h tai sinnepäin. Tai sitten muistan väärin.