onkohan kellään mennyt vetoakseli poikki-91 200 dieselmersusta, olipahan siskontyttö rytkäyttänyt auton käyntiin vaihde päällä, kun on tottunut automaattiin niin akseli poikki, oli ensimmäinen akseli jonka olen nähnyt katkeavan, kuitenkin n.33v autoja korjanneena, valuvika, vai rauta väsynyt, on ihmeellistä. vai sitten alimitoitettu, aikasten ohkainen akseli. tuossa on kai se sokka siellä luukun takana, vai miten irtoo.
oikeessa olette molemmat siitä että siitä ulomman kumin juuresta on poikki, mutta näytti siltä että se olis siellä sisällä takasillassa painamalla kiinni, eli ainakin vanhemmissa piti se luukku irroittaa, en nähnyt kyllä kunnolla kun lasit jäi kotiin, mutta huomenna selviää, eikä näyttänyt ruostuneelta?
Ainakin joskus tosta 200d autom. -86 pamahti, auto käyntiin D-päälle ja liikkeelle,sen verta että pykälti isompaa niin ei auto enää mennykkään eteenpäin pienehkön pamauksen jälkeen
Mulla ois 2kplk vetareita,purkuosia. tilattu saksasta mutta jäi asentamatta. ja sen verran kokemusta asiasta, että varmasti menee toiselta puoleta poikki myös kohta.(2kertaa hinausauton peräss) 120€ yht. molemmat...
Messerschmitt kirjoitti:Mulla ois 2kplk vetareita,purkuosia. tilattu saksasta mutta jäi asentamatta. ja sen verran kokemusta asiasta, että varmasti menee toiselta puoleta poikki myös kohta.(2kertaa hinausauton peräss) 120€ yht. molemmat...
oiskos mihin mersuun tarkotetut? kun kerran vieressä asut?