Onko vaihtoehtoa vaiko originaalia vaan, C32 levyt uusiksi
Onko vaihtoehtoa vaiko originaalia vaan, C32 levyt uusiksi
Huollossa ilmoittivat että C32 etu- ja takajarrulevyt olisivat vaihtoa vaille, mitä kannattaa tehdä olisiko tietoa hyvistä ja ehkäpä hiukan edukkaammista levyistä vaiko "AMG" levyillä kaikki uusiksi.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
En tiedä mikä nyt sitten on "aito AMG jarrulevy",mutta mulle vaihdettiin sport pakettiin kuuluvat levyt alle.Olivat kuulemma samanlaiset kun edellisetkin,Taakse ei ollut tarvetta vaihtaa,mutta etulevyt maksoivat n 170 eunukkia kipale..halvempiakin on ostettu..
Eiköhän c32:ssa ole samat jarrut kun c30:ssä..?Paremmin tietävät varmasti kyllä kommentoivat asiaa,mutta näin minä olen asian ymmärtänyt.
Eiköhän c32:ssa ole samat jarrut kun c30:ssä..?Paremmin tietävät varmasti kyllä kommentoivat asiaa,mutta näin minä olen asian ymmärtänyt.
C 30 cdi ////AMG
Nuo originaalit olisi eteen 322€ kpl ja taakse 156€ kpl, jarrupalat eteen 132 ja taakse 101€ kpl + 3-4 tuntia töitä.
Onko kokemuksia noista Motonet levyistä taikka muista
Onko kokemuksia noista Motonet levyistä taikka muista
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Samaa tavaraa kuin muillakin varaosakauppiailla.jameri kirjoitti:Nuo originaalit olisi eteen 322€ kpl ja taakse 156€ kpl, jarrupalat eteen 132 ja taakse 101€ kpl + 3-4 tuntia töitä.
Onko kokemuksia noista Motonet levyistä taikka muista
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Juu näin teen olisi vielä lomaa jäljellä ja mökki siinä lähellänurmi73 kirjoitti:Mä huollatin/vaihdatin levyt ja palat silloin tuolla Kahvimaan autossa,ja kokonaissummaa en muista juuri tähän hätään,mutta ehkä kannattaisi
kysellä sieltäpäin.Nummelahan on ihan nurkan takana..Motonet myy paljon hyvää tavaraa,mutta miten on jarruosien laita?
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
On niitä tuninglevyjäkin maailmalla tarjolla, mutta helpoimmalla pääsee kun hakee veholta.
Sportin levyt ei käsittääkseni ole reijitetyt, vaikkakin ovat samankokoiset ja sopivat.
Motonetissä ei käypäisiä levyjä ole, jarrupalat kylläkin on ihan passelia tavaraa.
Sportin levyt ei käsittääkseni ole reijitetyt, vaikkakin ovat samankokoiset ja sopivat.
Motonetissä ei käypäisiä levyjä ole, jarrupalat kylläkin on ihan passelia tavaraa.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
"erikoisautoon", eli tuohonkin amg-versioon osat maksaa. Jos ostaa kyseisen hintaluokan auton niin on varauduttava myös sen mukaan.
Tosin halpaa lystiä tuo homma on vielä esim. kuorma-autoiluun verrattuna, ihan perusmalleissa maksaapi palaset yhtä paljon / pyörä kuin tuohon mersuusikin. Siihen lisätään vielä jarrurumpujen sorvaus.
Halvin homma on tosiaan laittaa tarvikelevyt siihen autoosi. Ja jos motonet ei tarjoa niin sitten on jokin tuning homma seuraavaksi halvin.
Mutta etköhän ne jostakin löydä, ei tarvii ilman jarruja ajella
Tosin halpaa lystiä tuo homma on vielä esim. kuorma-autoiluun verrattuna, ihan perusmalleissa maksaapi palaset yhtä paljon / pyörä kuin tuohon mersuusikin. Siihen lisätään vielä jarrurumpujen sorvaus.
Halvin homma on tosiaan laittaa tarvikelevyt siihen autoosi. Ja jos motonet ei tarjoa niin sitten on jokin tuning homma seuraavaksi halvin.
Mutta etköhän ne jostakin löydä, ei tarvii ilman jarruja ajella

203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Jani Anttila kirjoitti:On niitä tuninglevyjäkin maailmalla tarjolla, mutta helpoimmalla pääsee kun hakee veholta.
Sportin levyt ei käsittääkseni ole reijitetyt, vaikkakin ovat samankokoiset ja sopivat.
Motonetissä ei käypäisiä levyjä ole, jarrupalat kylläkin on ihan passelia tavaraa.
C 30 cdi ////AMG
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 819
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Pelicanparts.com - toimittaa paketin viikossa Suomeen. Tämä useiden vuosien ja Porsche-osatilausten perusteella!
http://www.pelicanparts.com/euro/catalo ... .htm#item2
Zimmermannit toimivat ainakin Porscheissa hyvin ja ovat LAADUKKAITA!
http://www.pelicanparts.com/euro/catalo ... .htm#item2
Zimmermannit toimivat ainakin Porscheissa hyvin ja ovat LAADUKKAITA!
Exät mersut: R550, C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
On noissa hinnat kohdillaan kun vertaa Vehon hintoihin, onko koot samoja riippumattta valmistajasta vai onko niissä eroja ja jos ottaa myös jarrupalat tuolta niin tuolta vaiko koto SuomestaAvantgarde kirjoitti:Pelicanparts.com - toimittaa paketin viikossa Suomeen. Tämä useiden vuosien ja Porsche-osatilausten perusteella!
http://www.pelicanparts.com/euro/catalo ... .htm#item2
Zimmermannit toimivat ainakin Porscheissa hyvin ja ovat LAADUKKAITA!
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 819
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Juu tilasin www.kleemann.fi/site.htm ja sain Zimmermanin levyt ja palat ja anturit helposti ja mielestäni melko kivuttomasti 430€ koko setti, samasta paikasta hommasin lukkoperän aiemmin mukavaa palvelua.
No ok olisihan nuo saanut maailmalta hiukan edukkaammin mutta nyt ei käytännössä tarvinnut tehdä yhtään mitään muuta kuin laittaa meili ja paketti olikin hetken päästä matkahuollossa, vielä helpompaa olisi ollut mennä Vehoon mutta osat n. 700€ + 3-4 tuntia työtä ei oikein innostanut, täytyy tarjota Ruuskaselle tuohon lähelle josko hän ehtisi laittaa ne kiinni.
No ok olisihan nuo saanut maailmalta hiukan edukkaammin mutta nyt ei käytännössä tarvinnut tehdä yhtään mitään muuta kuin laittaa meili ja paketti olikin hetken päästä matkahuollossa, vielä helpompaa olisi ollut mennä Vehoon mutta osat n. 700€ + 3-4 tuntia työtä ei oikein innostanut, täytyy tarjota Ruuskaselle tuohon lähelle josko hän ehtisi laittaa ne kiinni.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 266
- Liittynyt: La 19.01.2008 20:29
- Paikkakunta: Pori
Ois kai se hölmöä jos kalliisiin autoihin ois halvat osat. Ne joilla on rahaa, yleensä haluaa näyttää (itselleen?) että on rahaa, ja tuotteen myyjä taas tekee rahaa sillä tarpeella, mieluimmin joka käänteessä.
Nykyään ovat saaneet tuotekehittelyä tehtyä niin että levyt ja palat kuluu likipitäen samaan tahtiin - joskus joku autoalan koulutusihminen sanoi näin...
Onhan siinä puolensa, meinaan kun jarrulevyt vaihtaa kerta per vuosi niin ei kerkiä ruostuun niin pahasti kiinni kuin jos oisivat kaksikin (kymmentä?) vuotta samalla hollilla.
Jarruosistahan on yleensä myynnissä kahta laatua, halpaa ja kalliimpaa. Halvat on niille jotka tykkää kitistä hinnoista (ne kestää vähän huonommin eikä useasti korjaamot viitti niitä laittaakaan asiakkaiden autoihin), kalliimmat on sitten mitä ilmeisimmin alkuperäislaatuisia.
Shoppailemallahan jos on aikaa, noissa saattaa vähän säästää.

Nykyään ovat saaneet tuotekehittelyä tehtyä niin että levyt ja palat kuluu likipitäen samaan tahtiin - joskus joku autoalan koulutusihminen sanoi näin...
Onhan siinä puolensa, meinaan kun jarrulevyt vaihtaa kerta per vuosi niin ei kerkiä ruostuun niin pahasti kiinni kuin jos oisivat kaksikin (kymmentä?) vuotta samalla hollilla.
Jarruosistahan on yleensä myynnissä kahta laatua, halpaa ja kalliimpaa. Halvat on niille jotka tykkää kitistä hinnoista (ne kestää vähän huonommin eikä useasti korjaamot viitti niitä laittaakaan asiakkaiden autoihin), kalliimmat on sitten mitä ilmeisimmin alkuperäislaatuisia.
Shoppailemallahan jos on aikaa, noissa saattaa vähän säästää.
Mikä-milloinkin-sattuu-mies mieluummin...
Onkohan jollakin fakta tietoa, että onko C32 sedan samat levyt/palat edessä ja takana kuin C30 farkku?
Olisin aikeissa tilata tuolta pelikaanilta koko setin alkuperäisenä. Postikuluja kysellessäni tinkasivat VIN koodia, mutta kun sen lähetin niin eivät sen koommin sanoneet, että sopivatko nuo ja kehoittivat tarkistamaan onko jotain maakohtaisia eroja.
Olisin aikeissa tilata tuolta pelikaanilta koko setin alkuperäisenä. Postikuluja kysellessäni tinkasivat VIN koodia, mutta kun sen lähetin niin eivät sen koommin sanoneet, että sopivatko nuo ja kehoittivat tarkistamaan onko jotain maakohtaisia eroja.
MB E420CDI
Entäs, jos ne Vehon palat ovatkin lasittuneet?JTI kirjoitti:Taitaapi olla eroa noissa levyissä. Vaihdoin 35 000 km sitten taakse Motonetin levyt ja Vehon palat. Noin 7 000 km:n jälkeen käytin auton leimalla ja nyt viime viikolla seuraavan kerran. Jarrumittauksissa voima on tippunut takana 2,5/2,2 kN:sta 1,5/1,4 kN:iin.

-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna