Teholastu.com
Teholastu.com
Kenelläkään kokemuksia teholastu.comin bokseista.lupaavat aika hyvin esim 220cdi +35hv/+70nm.. eikä hintakaan oo paha..
.
Boxeista kannattanee pysyä erossa.
Niitä on kahdenlaisia.
Huonoja, sekä vaarallisia ja huonoja.
Huonot pidentää vaan ruiskutusaikaa, teho nousee silläkeinon.
Ne vielä huonommat nostaa railpainetta.
Korkeamman paineen järjestelmät sitä vähän paremmin kestääkin, mutta 1350bar systeemit ei ollenkaan, niissä kun tulee jossain vaiheessa vääjäämättä ongelmia polttoainejärjestelmän tiivisteiden kanssa jo ihan vakiopaineillakin.
Syötönlisäys perustuu boxeilla ohjelman huijaukseen.
Siis, sen jälkeen ohjelma laskee ruiskutuksen kaikkine kerakkeineen väärin, se ei voi mitenkään toimia enää niin hyvin, kun että ohjelmaa muokataan siten, että eculle kerrotaan koko ajan oikea määrä.
Hyvyydestä- tai huonoudesta voi vääntää kättä loputtomiin, muttei se muuta miksikään sitä perustotuutta, että ohjelma laskee ruiskutukseen kiittyvät tekijät boxin asennuksen jälkeen väärin.
Oikein tehdyn ohjelmanmuokkauksen jälkeen kaikki lasketaan edelleenkin oikein, eli moottorikin toimii edelleenkin "oikein".
Boxeista kannattanee pysyä erossa.
Niitä on kahdenlaisia.
Huonoja, sekä vaarallisia ja huonoja.
Huonot pidentää vaan ruiskutusaikaa, teho nousee silläkeinon.
Ne vielä huonommat nostaa railpainetta.
Korkeamman paineen järjestelmät sitä vähän paremmin kestääkin, mutta 1350bar systeemit ei ollenkaan, niissä kun tulee jossain vaiheessa vääjäämättä ongelmia polttoainejärjestelmän tiivisteiden kanssa jo ihan vakiopaineillakin.
Syötönlisäys perustuu boxeilla ohjelman huijaukseen.
Siis, sen jälkeen ohjelma laskee ruiskutuksen kaikkine kerakkeineen väärin, se ei voi mitenkään toimia enää niin hyvin, kun että ohjelmaa muokataan siten, että eculle kerrotaan koko ajan oikea määrä.
Hyvyydestä- tai huonoudesta voi vääntää kättä loputtomiin, muttei se muuta miksikään sitä perustotuutta, että ohjelma laskee ruiskutukseen kiittyvät tekijät boxin asennuksen jälkeen väärin.
Oikein tehdyn ohjelmanmuokkauksen jälkeen kaikki lasketaan edelleenkin oikein, eli moottorikin toimii edelleenkin "oikein".
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tuossa saa vanha toteamus: "ostaisitko tältä mieheltä käytetyn auton?", mielestäni vastineen: "laittaisitko tämän häkkyrän 299 eurolla monen kymmenen tonnin mersuusi?"

Käyttäjätietojesi perusteella asut Vantaalla, joten suosittelen vahvasti (kokemuksen syvällä rintaäänellä) ottamaan yhteyttä: http://www.motorbit.fi/
Käyttäjätietojesi perusteella asut Vantaalla, joten suosittelen vahvasti (kokemuksen syvällä rintaäänellä) ottamaan yhteyttä: http://www.motorbit.fi/
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Laitoin yv:täc220cdi kirjoitti:mitäköhän mahtaa motorbitillä maksaa lastutus? ei näkyny netti sivuilla hintoja
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Moottoritekniikan lainalaisuuksia on muitakin kuin ruiskutuksen manipulointi.tuikku kirjoitti:.
Boxeista kannattanee pysyä erossa.
Niitä on kahdenlaisia.
Huonoja, sekä vaarallisia ja huonoja.
Huonot pidentää vaan ruiskutusaikaa, teho nousee silläkeinon.
Ne vielä huonommat nostaa railpainetta.
Korkeamman paineen järjestelmät sitä vähän paremmin kestääkin, mutta 1350bar systeemit ei ollenkaan, niissä kun tulee jossain vaiheessa vääjäämättä ongelmia polttoainejärjestelmän tiivisteiden kanssa jo ihan vakiopaineillakin.
Syötönlisäys perustuu boxeilla ohjelman huijaukseen.
Siis, sen jälkeen ohjelma laskee ruiskutuksen kaikkine kerakkeineen väärin, se ei voi mitenkään toimia enää niin hyvin, kun että ohjelmaa muokataan siten, että eculle kerrotaan koko ajan oikea määrä.
Hyvyydestä- tai huonoudesta voi vääntää kättä loputtomiin, muttei se muuta miksikään sitä perustotuutta, että ohjelma laskee ruiskutukseen kiittyvät tekijät boxin asennuksen jälkeen väärin.
Oikein tehdyn ohjelmanmuokkauksen jälkeen kaikki lasketaan edelleenkin oikein, eli moottorikin toimii edelleenkin "oikein".
Tuikku ihan oikein selvitti niitä mahdollisuuksia ja mahdollisia haittapuolia, kun ruiskutuksen hystereesiä laajennetaan.
Olen itse ehdottomasti sitä mieltä, että mitään ohjelmamuutoksia ei kukaan tekisi vain polttoaineen ruiskutuksen parametrien muuttamisella.
Moottorin toimintaa täytyy tarkastella kokonaisuutena, myös mekaanisten komponenttejen osalta.
Moottorissa on tietyt lainalaisuudet sen optimaalisen toiminnan suhteen, 4-tahtimoottorissa on neljä tahtia ja nokka-akseli (t) huolehtii palotilan täytöksestä ja huuhteluväleistä, joita ei siis voida säädellä millään ohjenmanmuutoksella.
Voi veljet...älkää antako ohjelmanmuutosia tekevien manipuloida moottoreidenne ohjelmamuutoksia.
Vauriot voivat pahimmassa tapauksessa hajottaa totaalisesti koko moottorin.
Tiedän mistä puhun, mutta se jääköön tällä foorumilla kertomatta, mistä tietoa on hankittu.