EeKin s211/w209 + ex mursut
Nyt on takakaaret mankeloitu ja takavalot lainattu kaverilta. Tulossa kyllä toiset tummat valot, kun ei suostu myymään valoja...
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+w201/2009/BBS/
Suurin osa mun ottamia, pari kuvaa kavereiden ottamia. Oltiin NPS-porukan kanssa Tampereen suunnalla...
Kuvissa myös evolutionin lintta
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+w201/2009/BBS/
Suurin osa mun ottamia, pari kuvaa kavereiden ottamia. Oltiin NPS-porukan kanssa Tampereen suunnalla...
Kuvissa myös evolutionin lintta
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Auto on hieno ja vanteet
Takavanteet vain "ehkä" jo liian överit omaan mieleen. Jos tulis takana kaarelle kuten edessä ja joku "asiallinen" rengas päällä, olis täydellinen. Parempi tämä nykyinen vaihtoehto kuitenkin kuin joku lintulautaviritys tusinavanteineen .
Takavanteet vain "ehkä" jo liian överit omaan mieleen. Jos tulis takana kaarelle kuten edessä ja joku "asiallinen" rengas päällä, olis täydellinen. Parempi tämä nykyinen vaihtoehto kuitenkin kuin joku lintulautaviritys tusinavanteineen .
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
näin sitä lomaillessa missaa heti kaikki jännät jutut mutta minä en siis missannutkaan mitäään koska turussa näin auton etäältä, ke to tai pe? (kait?)! jokatapaukses En vain tiennyt että oli vanteet vaihtunut niin mä vaan ajattelin että "Näköjää turussa on muitaki hyvännäkösiä tenavia".
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Nätti peli tuli
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
täysin samaa mieltäJouns kirjoitti:Eilen nähty livenä ja täytyy sanoa, että on kyllä erittäin maukas peli! Livenä tuo venytys näytti paljon paremmalta kuin mitä kuvista ymmärtää
E220CDi w210 -01 Blondi
E200CDi w211 -08
Vito 116CDi -12
W201 2.3 16v -85
C180 k -04
Vito 111CDi w639 -04 (ex)
300e w124 -91 (ex)
250d w124 -88 (ex)
C250TDT s202 -97 (ex)
C200CDi w203 -04 (ex)
C280 w202 -95 (ex)
C220D w202 -96 (ex)
Vito 110CDi w638 (ex)
E200CDi w211 -08
Vito 116CDi -12
W201 2.3 16v -85
C180 k -04
Vito 111CDi w639 -04 (ex)
300e w124 -91 (ex)
250d w124 -88 (ex)
C250TDT s202 -97 (ex)
C200CDi w203 -04 (ex)
C280 w202 -95 (ex)
C220D w202 -96 (ex)
Vito 110CDi w638 (ex)
Olise komian näköönen livenä ku tuli sitä kuolailtua alastaros vierestä ja kuvattuakin ja tuli samalla tuota omaa farmariakin ulkoilutettua
Ja mukava muutenkin nähdä porukkaa nimimerkkien takaa.. asiallinen auto ja omistaja.
Ja mukava muutenkin nähdä porukkaa nimimerkkien takaa.. asiallinen auto ja omistaja.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ai että, on kyllä jäänyt liian vähälle huomiolle tämä eepin 190. Pakko kyllä sanoa että on kyllä H**vetin hyvällä maulla rakennettu auto! Keep on germanluukking!
"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Nyt on valot mallia tummat, samalla tein tuommoiset usa-look parkit vilkkuihin.
Lisää kuvia:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/2+x+w201++Mikon+w202/
Lisää kuvia:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/2+x+w201++Mikon+w202/
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 1&start=30
Päätin jatkaa tätä täällä eli
Tilanne on nyt siinä vaiheessa, että sisusta rupeaa olemaan kuiva, takaluukku on uudestaan märkä koska pesin sen ja samalla löytyi pari pienen pientä pintaruostetta, joten pientä maalausta tiedossa. Kun auto on saatu kuivaksi, aion vaimentaa lattiat sun muut bitumimatolla. Sillä kalliimmalla tavaralla, mikä sen nimi nyt olikaan, en aio päällystää, kuulemma ero ei ole mikään hurja muutos, joten en aio maksaa niin pienestä niin paljon.
Ja pieni kyssäri tähän, mikä tänä nuppi on, vaikuttaako mihinkään jos asento on muuttunut ja missä asennossa sen pitäisi olla? Menin tuohon sörkkimään ja tajusin että jotain merkintöjä siinähä on, mitenkö mahtoi olla
Kuva missä namiska sijaitsee:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... va+001.jpg
Itse säätöjuttu
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... va+002.jpg
Päätin jatkaa tätä täällä eli
Koska tämä enemmänkin menee projektin puolelle... eli suunnitelmissa on nyt vaihtaa kaikki öljyt, laatikko perä ym. Sun muuta tuohon pikku onnettomuuden seurauksena + pestä joka nurkka, uutta osaa sekä vaimentaa.eepi kirjoitti:Eli nyt tapahtui sitä mitä ikinä ei olis edes arvannut. Tulin töistä kotiin, rupesin satamaan oikeen kunnolla. Siis todella paljon, aivan kaatamalla näkyvyys oli todella huono. Ajoin tiellä jossa vaihtuu rajoitukset aina välillä (siis näyttötaulut) sitä 50-60km/h. Rajoituksena tuolloin oli 60 km/h.
Noh, about 500m ennen kotia, havahduin kun jono hidastuu. Huomasin myös sen että jono kaartaa hieman vasemmalle. Toisin sanoen kaikki suoraan ajavat menevät jostain syystä kääntyvien kaistan kautta suoraan. Syy selvisi heti, 20-50 cm syvyinen lätäkkö on rankkasateen aiheuttamana syntynyt risteykseen. Jarrutin ja väistin vasemmalle, mutta liian myöhään. Auto suorastaan vesihiihti lätäkön keskelle, auto heitti virrat pois ja aivan keskelle lätäkköä. Koitin hirveeessä paniikissa käynnistellä, ei vaan käynnistynt. Samantein hätävilkut päälle. Noin 5 min käynnistys yritysten jälkeen kone vihdoin jysähti käyntiin. Pakkokakkonen päälle ja kaasulla pois, valkoisen savu vain seurana. Pääsin ajoin 200-300 m parkkipaikalle ihmettelemään, vettä satoi kaatamalla vieläkin. Auto sammui ajossa, sain just ja just parkkipaikalle rullattua. Hetken päästä auto käynnistyi suhtkoht hyvin, pätkis ja räkis. Sammutin uudestaan ja menin katokseen miettimään että mitä kettua äsken tapahtui.
Siinä miettisin että ei kai tässä mitään, kone hörppis vettä, kait se tuolta lähtee kun vähän ajaa. Noh, lähdin kotiin päin ja tajusin katsoa takapenkille. Takalattiat LÄPIMÄRKIÄ! Hirveellä kiireellä kotiin ja auto talliin. Sitten tajusin että autoon on päässyt vettä, ja paljon.
Koko auton lattia läpimärkä, etenkin takapuolelta. Konehuone oli sen näköinen kuin olisi pari ämpärillistä kaatanut päälle.
En tässä erikseen rupee mitän selittämään, kuvat kertoo, kuvissa löytyy tapahtumapaikka ja seuraukset:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+w201/Stna/
Jossain vaiheessa samaan linkkiin ilmestyy video, niin saadaan koneen oireita paremmin selitettyä. Eli tässä:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... anstna.mpg
Eli auto on nyt siinä kunnossa että sisustaa on purettu, koneestä öljyt/öljynsuodatin vaihdettu ja ilmanputsari irroitettu. Putsari oli imupuolelta läpimärkä, koko putsari kostea.
Auto hieman röpöttää ja pätkii välillä, taitaa virranjakajassa kosteutta vain olla?
Ja tuo putki, mikä nyt onkaan mikä menee ilmanputsarille, kun kaasuttaa sieltä tulee tuollaista vesihöyryä.
Nyt kysymys kuuluu, mitä kaikkea vahinkoa tuosta mahdollisesti tulee koneelle sun muulle tekniikalle? Ja ennenkaikkea mitä kuulu tämmöisessä tapauksessa tehdä että varmasti ei mikän osa nalkkaa kiinni tms.!?
Ja toinen juttu, kuka korvaa? Sama risteys kuulemma tulvisi noin pari viikko sitten, pienemmästä sateesta. Ajokeli oli tänään todella huono, ainakin näin näkyvyyden kannalta.
Huomenna soitan vakuutusyhtiöön jos ne tietäis asiasta, miten menetellä. Myös jatkan sisustan purkamista...
Nyt on kyllä niin wtf fiilis, ketuttaa ja ennenkaikkea pelottaa menikö jotain paskaksi enemmänkin?
Tilanne on nyt siinä vaiheessa, että sisusta rupeaa olemaan kuiva, takaluukku on uudestaan märkä koska pesin sen ja samalla löytyi pari pienen pientä pintaruostetta, joten pientä maalausta tiedossa. Kun auto on saatu kuivaksi, aion vaimentaa lattiat sun muut bitumimatolla. Sillä kalliimmalla tavaralla, mikä sen nimi nyt olikaan, en aio päällystää, kuulemma ero ei ole mikään hurja muutos, joten en aio maksaa niin pienestä niin paljon.
Ja pieni kyssäri tähän, mikä tänä nuppi on, vaikuttaako mihinkään jos asento on muuttunut ja missä asennossa sen pitäisi olla? Menin tuohon sörkkimään ja tajusin että jotain merkintöjä siinähä on, mitenkö mahtoi olla
Kuva missä namiska sijaitsee:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... va+001.jpg
Itse säätöjuttu
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... va+002.jpg