Kaikki alkoi siitä kun asennutin autooni (MB CLK 320 W208) Eibachin 30mm madallussarjan toukokuun alussa, auto madaltui takaata täydelliseksi (rengas juuri sopivasti pyöränkaaren sisällä) mutta jäi edestä hieman liian ylös. Vaihdatinkin kesäkuusta siellä olleet no.4:n kumit no. 1:n kumeihin (n. 1,2 cm lisämadallus) ja olin tyytyväinen madallukseen, ei raapinut, ei mitään...
No, päätin tossa joku aika sitte käydä DRW:ssä ja hommata madalluksen seuraksi bilstein sprintit, ovathan ne madalletuilla autoille suunnitellut ja kovasti kehutut...!
No, iskarit tuli ja eiku odottamaan sopivaa asennuspäivää. Tänään olikin viimein asennus varattuna herttoniemen Euromasterilta... Iltapäivästä auto oli valmis , äääääh, pihalla minua ja kaveriani odotti "traktori"!! Auto oli edestä yli 2cm korkeampi ja takaata ehkä sellaset 7-8cm korkeampi kuin tuodessa!!!! Takapyörän ja lokasuojan välissä sellanen nyrkinmentävä väli!!! Siis, madalletussa autossa, madalletuille autoille tarkoitetulla iskarilla...! ÄÄÄhhHH!!!!

Ihmettelin asiaa paikan asentajan kanssa (on muute oikeesti ihan asiansa osaava tyyppi, ei varmasti yhtään hänen vikaansa!!) että mites tää nyt näin... Toin clk:n, sain traktorin...? Ei hänkään osannut sanoa sen enempää kuin että jos olisi sen takia että ovat "jäykemmät kuin orkkisiskarit" ja että olivat mitanneet orkkikset ja uudet, samanpituiset täysin... Ihmetelleet kanssa tulosta. Aika omituiselta tuntuu..!! Tuotetta markkinoidaan kuitenkin rungoltaan lyhyempänä...!
No, lähdin heittämään kaveriani kotiin, ajattelen että nyt ainakin on auto nyt varmasti "parempi ajettava". P***an verrat!! Etupää "iha siedettävä", ottaa iskut vastaan ja jopa vaimentaa ne, eli hoitaa sen mitä pitääkin, mutta takapää on töyssyissä ja katutöiden reunoissa ym kuin ylikova ilmapallo...
Huomenna pitää kyllä soittaa tonne DRW:hen tai sitten maahantuojalle että onko tämä muka normaalia. Mielessä käy että onkohan mulle myyty jonkun toisen auton setti, paketissa ja jousissa kuitenkin luki Bilstein Sprint...

Osaisiko joku auttaa, onko kukaan koskaan kuullut vastaavasta. Itse olen kuullut että auto on saattanut jopa madaltua lisää, mutta en koskaa tällaisesta...!