kylmäkäynnistys ongelma 230k slk
kylmäkäynnistys ongelma 230k slk
elikkä 99vm 230k slk, noin 3 kertaa 5:sta auto lähtee kylmänä käymään silleen et tuntuis ettei ryyppy mene heti päälle,lähtee kyllä aina laakista käymään mutta välillä käy heikosti ja joskus on yskässytkin ja sitä kestaa noin 2-3 sekunttia ennen kuin kierrokset nousee ja tekee ainoastaan kylmänä, vaihdoin jo suodattimet ja tulpat., että ennen talvea ois hyvä saada kuntoon
ja jos painaa kaasua kun käy heikosti se sammuu heti. kiitos jo etukäteen avusta.

Morjens,
Sun vika kuulostaa vähän samalta kuin mun SLK230 -00 faceliftissä oleva.
Alla kuvaus mun viasta ja linkki keskusteluun jossa tästä puhutaan.
linkin juttuihin vielä tarkennuksena että tällähetkellä auton moottorivalo ei pala ja vika on edelleen päällä.
Toi on niin mystinen vika ettei tosikaan, auto on tähän mennessä ollut 4 kertaa K.L. Autossa (Mersuihin erikoistunut firma) huollossa eikä se toimi vieläkään.
Mun autosta on ainakin seuraavat jutut tehty: (tuloksetta siis)
- Ilmamassamittari vaihdettu
- kaikki sähköjohdot tarkastettu
- Vaihdettu joku anturi (mun täytyy tarkistaa kuitista, en muista nimeä)
- vaihteisto tarkistettu ja öljyt vaihdettu
Jos toi sun vika korjaantuu jollain ilveellä niin päivitä ihmeessä tänne forumille ja laita vaikka YVtä. Alkaa jo **tuttamaan niin paljon että harkitsen auton räjäyttämistä ja vaihtamista Toyota Corollaan
Sun vika kuulostaa vähän samalta kuin mun SLK230 -00 faceliftissä oleva.
Alla kuvaus mun viasta ja linkki keskusteluun jossa tästä puhutaan.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=slkKun laittaa vaihteen silmään ja lähtee liikkeelle(kyseessä on siis automaattilaatikko), kaasu hyppii jonkun verran ehkä noin 15 sekunttia. Sen jälkeen tasaantuu eikä ilmene enään ajettaessa. Tyhjäkäynti saattaa pomppia kylmänä aika rajustikin. Kunhan lähtee liikkeelle ja ajaa hetken, koko vika häviää.
linkin juttuihin vielä tarkennuksena että tällähetkellä auton moottorivalo ei pala ja vika on edelleen päällä.
Toi on niin mystinen vika ettei tosikaan, auto on tähän mennessä ollut 4 kertaa K.L. Autossa (Mersuihin erikoistunut firma) huollossa eikä se toimi vieläkään.
Mun autosta on ainakin seuraavat jutut tehty: (tuloksetta siis)
- Ilmamassamittari vaihdettu
- kaikki sähköjohdot tarkastettu
- Vaihdettu joku anturi (mun täytyy tarkistaa kuitista, en muista nimeä)
- vaihteisto tarkistettu ja öljyt vaihdettu
Jos toi sun vika korjaantuu jollain ilveellä niin päivitä ihmeessä tänne forumille ja laita vaikka YVtä. Alkaa jo **tuttamaan niin paljon että harkitsen auton räjäyttämistä ja vaihtamista Toyota Corollaan

M-B SLK 230K facelift -00