Isän Väyrysestä lakkasi ilmastoinnin kompura pyörimästä ja luettiin siitä vikakoodit ja Boschin testeri ilmoitti, että vikakoodina kompressorin käyttökytkin, mitähän se tarkoittas, onko vika siis siinä kompressorin magneettikytkimessä vai missä..??
Mistäköhän ongelmaa lähtisi etsimään.? ja saako niihin kompuroihin sitä magneettikytkintä erikseen vai koko kompura??
Mitenkä se kompuran virtajohto,joka tulee siihen kompuran päälle kiinni, niin irtoaa. Tarviiko irroittaa se ruuvi,joka siinä näkyy vai onko liitin vain painamalla kiinni..?? Eikös magneettikytkimen pitäisi mennä päälle,jos siihen virtajohtoon tulee virta..??
Ongelmia W210 ilmastoinnissa..
Ongelmia W210 ilmastoinnissa..
S205 200d Om651 -17
S211 220cdi -10
W201 200b -88
S211 220cdi -10
W201 200b -88
Ongelmia W210 ilmastoinnissa..
Kannattaa nyt ensin selvittää että tuleeko siihen johtoon virta, sen liitin
löytyy kun seuraat sitä johtoa se ei tule suoraan kompuran kylkeen että ei oikeen lujaa kannata siitä nyppiä.Jos siihen virta tulee niin sitten on magneettikytkin hajalla.jos ei tuu virtaa niin sitten voi olla paineanturi rikki/kylmäaineet vuotanu pihalle, paineanturi sammuttaa kompuran jos järjestelmän paine on liian pieni tai suuri.paineanturin voi ohittaa ottamalla johdon irti ja yhdistämällä navat liittimestä.
löytyy kun seuraat sitä johtoa se ei tule suoraan kompuran kylkeen että ei oikeen lujaa kannata siitä nyppiä.Jos siihen virta tulee niin sitten on magneettikytkin hajalla.jos ei tuu virtaa niin sitten voi olla paineanturi rikki/kylmäaineet vuotanu pihalle, paineanturi sammuttaa kompuran jos järjestelmän paine on liian pieni tai suuri.paineanturin voi ohittaa ottamalla johdon irti ja yhdistämällä navat liittimestä.