ST:n laatikko

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
turboman
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Ke 12.11.2003 11:27

ST:n laatikko

Viesti Kirjoittaja turboman »

Miten tuolla automaatilla pitäis vaihtaa , jos ajaa 0-402m.
Kepissä on asennot 2,3 ja D . Autossa on napin takana paineohjaus pumpulle ja laatikolle. Pitääkö höllätä kaasua vaihtaessa manuaalisesti vai onko laatikolle parempi että antaa olla pedaalin lattiassa. Tuntuu aika kovalta tuo laatikko vaihtaessa. Laatikko on ilmeisesti 722.3, ja modifioinnit tehnyt Suojanen. Ja millaista öljyä tuohon kannattaa laittaa , öljyjä ei ole vaihdettu ainakaan 3 vuoteen , niin alkais olla varmaan sekin ajankohtaista.

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/2758652
Avatar
mortti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 586
Liittynyt: Ma 17.10.2005 21:33
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mortti »

onko tuosa muutaku lati pohjaan ja syvälle?
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
jmo2204
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: To 23.11.2006 21:59
Paikkakunta: pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja jmo2204 »

pistät uudet öljyt ja suodattimen ja jututat entistä omista se kertoo kun tietää varmaan paremmin paineohjauksen toteutuksesta. Sen jälken diiseli tankkiin ja kovaa ajoa
juuso he
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 423
Liittynyt: Ti 07.02.2006 19:50
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja juuso he »

lainaan tätä aihetta kun kerta tämäkin minun kysymys koskee nuita laatikoita. eli siis autossa nyt alkuperäinen 722,3 laatikko ja se on jo tuolla laiton alla niin osa porukkaa laittanut nuihin 230 vetolevyjä niin oletteko laittanu samalla sen vauhtipyörän vai sen palkän vetolevyn ?? ja mikä sinne nyt olisi edes järkevin laittaa ku erilaisia vaihto ehtoja ois tarjolla esim 300e vauhtipyörä+vetolevy.
hilux rn 30 1978
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
Vastaa Viestiin