Miten tuolla automaatilla pitäis vaihtaa , jos ajaa 0-402m.
Kepissä on asennot 2,3 ja D . Autossa on napin takana paineohjaus pumpulle ja laatikolle. Pitääkö höllätä kaasua vaihtaessa manuaalisesti vai onko laatikolle parempi että antaa olla pedaalin lattiassa. Tuntuu aika kovalta tuo laatikko vaihtaessa. Laatikko on ilmeisesti 722.3, ja modifioinnit tehnyt Suojanen. Ja millaista öljyä tuohon kannattaa laittaa , öljyjä ei ole vaihdettu ainakaan 3 vuoteen , niin alkais olla varmaan sekin ajankohtaista.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/2758652
ST:n laatikko
lainaan tätä aihetta kun kerta tämäkin minun kysymys koskee nuita laatikoita. eli siis autossa nyt alkuperäinen 722,3 laatikko ja se on jo tuolla laiton alla niin osa porukkaa laittanut nuihin 230 vetolevyjä niin oletteko laittanu samalla sen vauhtipyörän vai sen palkän vetolevyn ?? ja mikä sinne nyt olisi edes järkevin laittaa ku erilaisia vaihto ehtoja ois tarjolla esim 300e vauhtipyörä+vetolevy.
hilux rn 30 1978
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400