W123 jarruongelmia edelleen
W123 jarruongelmia edelleen
Jarrut toimivat kylmänä ihan ok, mutta ajon edetessä KAIKKIEN pyörien jarrut alkavat kantaa ja sitä myöten kuumentavat laikkoja. Vastaavia ongemia lienee selvitelty aikaisemminkin, mutta antaako joku vielä vinkin mikä mahtaa mättää? Sylinterit toimivat, jopa pari uutta satulaakin. Jarrunesteet on vaihdettu äskettäin. Mikä mahtaa pumpata painetta jarrusylintereihin ja tuntuu se paine ajoittain myös polkimen kovuutena.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5723
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Kesällä meni W111 coupesta poljin pohjaan. Nilkutin kotiin ja pihalla taas löytyi vastetta, mutta kaikki jarrut laahasivat.
Laitoin uuden kumisarjan pääsylinteriin ja on nyt toiminut sen jälkeen.
Remontin hinta 6,90 + uutta nestettä
.
Laitoin uuden kumisarjan pääsylinteriin ja on nyt toiminut sen jälkeen.
Remontin hinta 6,90 + uutta nestettä

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Luulen itsekin, että omankin mesen pääsylinteripuolella on häikkää, koska kaikki jarrut laahaavat yhtäaikaa. Joskus myös poljin on pihassa ollut ponneton ja ihan kuin olisi kuullunut pihinää kuin ilmapallosta polkaistaessa. Uskalsitko valita tarvikekumit vai oikein isolta toimittajalta?karra kirjoitti:Kesällä meni W111 coupesta poljin pohjaan. Nilkutin kotiin ja pihalla taas löytyi vastetta, mutta kaikki jarrut laahasivat.
Laitoin uuden kumisarjan pääsylinteriin ja on nyt toiminut sen jälkeen.
Remontin hinta 6,90 + uutta nestettä.