Moottorinostin, taitaa olla samaa tavaraa joka paikassa

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3100
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Moottorinostin, taitaa olla samaa tavaraa joka paikassa

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Tarvitsisin moottorinostimen. Webbiä selaamalla löytyy hyvin samanlaisen näköisiä laitteita 169-299 €:n haarukassa. Epäilen vahvasti, että on sama homma kun edullisissa kompuroissa: sama tuote eri nimellä joka paikassa..

Kuva

Kuva

Noillakin kahdella on 50 € hintaeroa.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13685
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Tässä nostetaan kiinalaisella:

Kuva

Auton takarenkaat ovat 250 milliä korkeammalla; pienentää tuota ulosvetokulmaa.

Tai käyphä se täl viisiikii:

Kuva

Ja eiku M100 nurkkaan häpeämään :P :

Kuva
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

No kyllähän nyt kiinanvipu aina yhen kuuspyttysen nostaa, mutta pistäppä tuonkin ongen varteen M100, niin rupeaa riisipuikon varsi vääntymään... :lol:
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

mersun tunkista on helppo tehä "painonsiirto"kapines,on helppo nostella sen jälkeen konetta laatikoineen kun voi kulmaa säätää mielen mukaan :wink:
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13685
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

laineracing kirjoitti:mersun tunkista on helppo tehä "painonsiirto"kapines,on helppo nostella sen jälkeen konetta laatikoineen kun voi kulmaa säätää mielen mukaan :wink:
Tästä oli juurikin puhetta M100 foorumilla; mistä on siis kyse - kyselee tietämätön :P .
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=28553&start=30

tosta topikista löytyy kuvat lopusta,tota käytän töissä.

viimeks tänään otin m102 pois nokalta laatikoineen ja pistin takasin.

myös isompia on nosteltu laatikoineen PALJON.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

toivottavasti kuvat selvitti ja pääsee mese ihmiset rakennus hommiiin :wink:

ittellänihän on mesen tunkki myös grillissä,sillä on hyvä säätää ritilän ja hiilloksen väliä :lol:
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3100
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Tota viimosta on miettinyt itsekin, mutta tämä painonsiirtokapineen olemus jää mulle vielä arvoitukseksi.

Kuva

Selitä - räikälläkö kulma oikeaksi vai mitenkä? Kyllä sitä humanisti tuntee ittens tyhmäksi. :oops: Onko kuvaa kapineesta in action?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Petteri Kivimäki kirjoitti:Onko kuvaa kapineesta in action?
Kuva

Kuva


Kuva

Kuva

Kuva

Joko Petterille selvisi toimintaperiaate?
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

jep,räikällä moottori oikeeeseen kulmaan,ja pannua keulalle! :lol:
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3100
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

No jo selvis, onhan nerokkuus huipussaan! Bilteman katalogissa näytti olevan uutuus-maininnalla vähän moisen näköinen, mutta luulenpa että tuttu metallimies tuommoisen mulle äyskäröi..

Yksi OM616 ja loota on irrotettava elokuussa ja talvella pitää irrottaa pystärin OM616 moottoritilan hiplaamista varten, samalla kun loksutn menee maalarille. Suttuinen moottoritila on hirveet kattoo.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
johtaja300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 488
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Ite irrotin m110 koneen ja automaatin kiinalaisella ilman mitään tasaajia ja kyllä onnistui.
250CE 1969
Avatar
AAVEE
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: La 29.09.2007 18:18

Viesti Kirjoittaja AAVEE »

Mesedesi teki nyt Markosta julkkiksen.
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 936
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Pistätkö linkin tai tuotenumeron tuohon Bilteman painonsiirtokapineesta kun ei taas löydy millään.....
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

AAVEE kirjoitti:Mesedesi teki nyt Markosta julkkiksen.
:D

Niinpä. Ja nyt luulen tietäväni myös, kenen oli se punainen SL, johon oli viskattu "isolohko"... :)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Vastaa Viestiin