Selvisi siis, miks naiset lakos Dannyn eessä.

Edit. siivottu ketjua. Timo L.
Veho-Uutiset -lehden numerosta 2/99 löytyi lyhyt juttu aiheeseen liittyen. Olkaa hyvä:Timo L. kirjoitti:Kilpi oli IL-1.
Ainakin yksi sarja promokuvia on otettu myös niin, että herra istuu S123:n takaluukun reunalla, muistaakseni vielä Armin kanssa.Timo L. kirjoitti:Dannyhan on pitkän linjan Ässämies, ainakin W116- ja W140-kalustoa hänellä on ollut. W140:n olen nähnyt livenä, kun eräänä juhannusyönä ajoi aikamoista haipakkaa Savonlinnan Mäntyrinteeltä poispäin. Kilpi oli IL-1.
Sama IL-1 eri rekkarissa myynnissä Olarin VehollaTimo L. kirjoitti:Dannyhan on pitkän linjan Ässämies, ainakin W116- ja W140-kalustoa hänellä on ollut. W140:n olen nähnyt livenä, kun eräänä juhannusyönä ajoi aikamoista haipakkaa Savonlinnan Mäntyrinteeltä poispäin. Kilpi oli IL-1.
Eipä oo paljoo keikkaa ollu viimeseen viiteentoista vuoteen, ku ei oo tuon enempää kilsoja mittarissatrauha kirjoitti:Sama IL-1 eri rekkarissa myynnissä Olarin VehollaTimo L. kirjoitti:Dannyhan on pitkän linjan Ässämies, ainakin W116- ja W140-kalustoa hänellä on ollut. W140:n olen nähnyt livenä, kun eräänä juhannusyönä ajoi aikamoista haipakkaa Savonlinnan Mäntyrinteeltä poispäin. Kilpi oli IL-1.
http://www.veho.fi/vinfo.asp?osio=&vid=KPB362
Onpa siinä ollu kaunis auto Ilkalla.... Ei ois kannattannu vaihtaa koskaan uudempaan.Petteri Kivimäki kirjoitti:[ http://www.danny.fi/kuvapankki/7191056247.jpg ]
Selvisi siis, miks naiset lakos Dannyn eessä.
Edit. siivottu ketjua. Timo L.
Niinpä. Vein tänään samanlaisen, mutta kullanvärisen penkit uudelleenverhoiluun.. niin, elämä on!nyffikaakoo kirjoitti: Onpa siinä ollu kaunis auto Ilkalla.... Ei ois kannattannu vaihtaa koskaan uudempaan.
Rekkari edelleen Ilkalla. Nyt mylly 5 litrainen.seppola kirjoitti:Meillä on tuo entinen IL-1 (rekisteriote tallessa; harmi sinäsnä kun muutettu, koska sopisi suoraan vaimon nimikirjaimiin, auto kun onkin hänen), eli S320 '95 Möhkö, alunperin taitaa olla jonkun suurlähetystön auto lipputangon pidikkeestäkin päätellen.
Taitaa tulla meillä 2 vuotta omistusta täyteen, autolla reissattu jonkin verran siellä sun täällä, mm. viime kesänä se kävi Garda-järvellä asti. Erinomaisen mukavaa kyytiä antaa (ja mitään pikkuhousuja tms ei ole autosta löytynyt, edelliset omistajat lie ne korjanneet talteen) !