Garret TA0301 -> KKK K24 hyötyjä

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Garret TA0301 -> KKK K24 hyötyjä

Viesti Kirjoittaja JTY »

Onko miten isoja eroja odotettavissa jos vaihtaa 3litrasen vanhan TA0301 ahtimen uudemman 3litraisen KKK K24 hyrrään ?
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
Tumi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Ke 27.10.2004 11:36
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Tumi »

Löyty jo valmis aihe... Yksi ykkös sylinterin mäntä jo ta0301 turbolla sulatettu. 617a motti.
Oiskohan jollakin jotain teknisiä tietoja tästä turbosta, mitä eroa esim tuohon kkk24:een?
GD 300turbo aut -81
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Noilla ko. turboilla ei ole toiminnan kannalta oikeastaan mitään eroa.

Paras laittaa suoriltaan vähän suurempaa pellin alle...

Mikäs kokoonpano siellä muuten on jos mäntiä on hajotettu?
Avatar
Tumi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Ke 27.10.2004 11:36
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Tumi »

Mika.T kirjoitti:
Mikäs kokoonpano siellä muuten on jos mäntiä on hajotettu?
Ei mitään muutoksia, alkuperäinen pumppu ja turbo(ta0301). Pakopuolella on 1,5m 2,5" putkea että ei ahistaisi ja imu puolella sisudieselin suodatin.
Lämmöthän tässä koneessa on ollu aina vikana kesäisin. Ennen mäntäremonttia ja sen jälkeen.

Tekniikkahan on tuupattu G:n koriin ja huippuja ei kulje kuin 110km/h, leimakumeilla. Eli motti kiertää maantiellä ja ahdot on 0,6-0,7 koko ajan.

ps. cooleria ei ole
GD 300turbo aut -81
Vastaa Viestiin