Juu vähän hakusessa ollut, mutta mutta, vaikka sillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä, kammottaa se uusi maalipinta peilissä. Tarttis jotain kiven iskuja tehdä siihen, että näyttäisi orkkispinnalta...
eepi kirjoitti:Juu vähän hakusessa ollut, mutta mutta, vaikka sillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä, kammottaa se uusi maalipinta peilissä. Tarttis jotain kiven iskuja tehdä siihen, että näyttäisi orkkispinnalta...
Ei, mutta mua häiritsee sitten se ku se yks peili kiiltää uutuuttaan.
Orkkispintaa olen koko ajan jauhanut, jos mun autoo maalataan, se on sitte ylimaalaus.
mitäs sä tuollasella 2din soittimella? eikös olis parempi 1din normi? tai jos laitetaan 2din soitin niin sitten näytöllä... tuosta tulee mieleen joku vanha jenkkisoitin!!! ei millään pahalla...
EDIT: nyt tarkemmin kuvaa katsottuna taidat haluta tuon koska tuossa tuo puhelinominaisuus... vai? sitten ei mitään, käytännöllisyys kunniaan...
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Syprus kirjoitti:mitäs sä tuollasella 2din soittimella? eikös olis parempi 1din normi? tai jos laitetaan 2din soitin niin sitten näytöllä... tuosta tulee mieleen joku vanha jenkkisoitin!!! ei millään pahalla...
EDIT: nyt tarkemmin kuvaa katsottuna taidat haluta tuon koska tuossa tuo puhelinominaisuus... vai? sitten ei mitään, käytännöllisyys kunniaan...
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... aa+022.jpg Siinä sulle syy, peittää nätisti soittimen paikan ja tuon ex kasettipidike härpätin paikan.
Ja nimeen omaan haettu jotain vanhempaa tyyliä, niin yksinkertainen soitin kuin mahdollista (ulkonäöllisesti), mitään helvetin ledisirkusta en halua. Tuostakin täytyy just nuo hopeat rimat maalata mustiksi, että varmasti natsaa hyvin keskikonsoliin.
Onneks ainaki blaukkarilta ja beckeriltä vielä löytyy kunnon radioita jossa niitä valosirkuksia ei oo. Haaveis olis Becker Mexico mut juuu se ku maksaa enemmä ku mun autot yhteensä. Tulee siisti ja paranee konsolin kokonaiskuva kun ei oo tota tyhjää levyä.
Siis, kuka sanos et haluan pitää auton orkkiskunnossa Auton tehdas maalipinnan haluan pitään niin pitkään kuin se pysyy edes tuossa kunnossa. Kuitenkin kunto on kohtuullisen hyvä. Mitään korjausmaalaskelua ei tule tohon, jos tulee niin se on ylimaalaus.
joo, aika kaukana mun käsityksen mukaan tää on jo orginaalista. Kaikki vaan näyttää orginaalilta mutta ei sitä ole Suomennettuna: onnistuneesti rankalla kädellä tuunattu auto.
Noniin, nyt rupee tuo vesivahinko projetki elpymään, kiire tulee silti 100+ shöwun. Kun kone oli auki, mikäs siinä samalla pikkuosia+kannet sun muut maalata ja samalla vahasin ja putsailin nurkat sun muut. Eipä tuo mikään viimotteen päälle ole kun on kiire saada vaan kasaan...