MB350 vm -71

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Sagie
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Su 06.09.2009 10:22

MB350 vm -71

Viesti Kirjoittaja Sagie »

Minulla on 350SL vm. -71. Ajelen 400 - 500 km kesässä, eli tankillisen. Kuusi vuotta sitten kone alkoi röpöttää eikä tahtonut jaksaa tuoda takaisin kotiin tori keikalta. Seuraavana päivänä vika oli poistunut. Tänä kesänä se tuli uudestaan sillä erolla ettei ole "korjaantunut" itsestään. Tuntuu amatöörin korvaan, että kahdeksasta sylinteristä on kaksi poissa pelistä. Minulle kerrottiin että tässä mallissa on jokin puolimekaaninen ja elektroninen polttoaineen ruiskutusjärjestelmä (???).
Missähän mahtaisi olla kokemusta ja taitoa vian paikallistamiseen ja korjaamiseen? Olen kiitollinen hyvistä vinkeistä. Auto on lähellä Turkua.
Tämä teksti on ollut suomi24 viikon verran. Nyt vasta löysin tämän palstan.
Avatar
sl350
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 200
Liittynyt: Ti 14.10.2003 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sl350 »

Katsele Oldtimers otsikon alta niin alkaa löytymään, vaikka nimim. unski kirjoituksia.
BMW E31 850i V12
BMW K1300S-09
BMW 330iA Cabrio m-sport-09ex
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kannattaa tieten lukea oltimersia mutta luulisin että vaihda tai puhdista tulpat niin alkaa pelata.Vika viittaa piikkiin joka tipahtaa kun kone jäähtyy.Eli karsta seisonnan jälkeen lähtee liikkeelle ja tulppaan kerääntyessään kipinä katoaa.Suosittelisin laittamaan tankkiin ennen seisonnan alkamista ja moottorin läpi ajettavaksi ja sinne jäämiseksi niin kausi säilytys ainetta polttoaineen sekaan niin ei ruisku systeemi mene täysin paskaksi.Yksi vaihto ehto olis ajaa forte läpi joka kerta kun lähtee ajelee keväällä.
Vastaa Viestiin