linttaracing kirjoitti:Mitenhän tulee toimimaan turbo, ku sorvautan siihen gt37 pakopesän jossa ar.99, pakosiipee en vaihda. Sorvautan vaan reijän isommaks että mahtuu siipi reikään. Miten mahtaa toimia???
teitkö noin kuten aioit? jos teit niin miten toimii? ite oon kans suunnitellu samaa ko tuntuu olevan vähä turha iso pakopesä tossa gt40.. oliko jaetulla pakopesällä se 37?jos niitä nyt edes on sellaisia tehty ko tuo oma ei ainakaa oo. mihin kokoon sorvautit sen???
kummalla pakosarjalla sait toimimaan loppujenlopuksi paremmin?
ja sitte vielä tuo kannen työstö, vaikuttiko paljon alavääntöihin? onko miten iso työ ottaa irti ja laittaa takasi? ois kannen työstö edessä nii tarvis vähän tietoa ekakertalaisena
linttaracing kirjoitti:Mitenhän tulee toimimaan turbo, ku sorvautan siihen gt37 pakopesän jossa ar.99, pakosiipee en vaihda. Sorvautan vaan reijän isommaks että mahtuu siipi reikään. Miten mahtaa toimia???
teitkö noin kuten aioit? jos teit niin miten toimii? ite oon kans suunnitellu samaa ko tuntuu olevan vähä turha iso pakopesä tossa gt40.. oliko jaetulla pakopesällä se 37?jos niitä nyt edes on sellaisia tehty ko tuo oma ei ainakaa oo. mihin kokoon sorvautit sen???
kummalla pakosarjalla sait toimimaan loppujenlopuksi paremmin?
ja sitte vielä tuo kannen työstö, vaikuttiko paljon alavääntöihin? onko miten iso työ ottaa irti ja laittaa takasi? ois kannen työstö edessä nii tarvis vähän tietoa ekakertalaisena
kyllä nuin tein.. en tiiä oliko mitään eroa.. kyllä se 37 tais olla jaetulla pesällä, jos en aivan väärin muista. en tiiä mihin kokoon se on sorvattu. kyllä luulisin että tuo vol.2 pakosarja on parempi, drifterissä se on mulla ollu nyt. ei oo kantta työstetty. eipä se kummonen homma oo kantta irti ottaa.. ja laittaa takas.