tapanim kirjoitti:Pitääkö ottaa akulta plussa johto irti ovi pahvia irrottaessa, jos on sivutörmäys tyynyt? Entä aiheuttaako johdon irroitus autoon mitään vikakoodia? Voisi itsekin vaihtaa kaiuttimet ja asentaa vahvistimen.
Asentaessa kannattaa ottaa kaapeli irti, kannattaa vaan muistaa miten se pitää tehdä ettei tuu uuden SAM:in hankinta eteen
Mitähän eroa on noilla autostudion ja fanatic audion kaukosäädin adaptereilla muutakun hinta, koska fanaticilla hintaa tuli 230 € ja autostudiolta 90€. Mun mielestä aika raju hinnan ero jos ei mitään eroavaisuutta löydy.
Jos soittimen merkki on sama mihin adapterit on tulossa niin veikkaisin että toinen on facelift malliin ja toinen ei. Korjatkaa jos jollain on tietoa asiasta...
Jolle kirjoitti:Jos soittimen merkki on sama mihin adapterit on tulossa niin veikkaisin että toinen on facelift malliin ja toinen ei. Korjatkaa jos jollain on tietoa asiasta...
Jolle kirjoitti:Mulla menee radion takaa kuskin jalkatilaan ja sieltä kynnyskoteloa pitkin taakse, ahdasta on
ok. mistä oot virta piuhan saanu takakonttiin ??
Isokin virtapiuha tulee aika kivuttomasti niistä akun takana olevista läpivienneistä, siitä sitten hantin kynnyskoteloa pitkin taakse, tapapenkin alta ja sit mihin pään haluaakin
Jolle kirjoitti:Mulla menee radion takaa kuskin jalkatilaan ja sieltä kynnyskoteloa pitkin taakse, ahdasta on
ok. mistä oot virta piuhan saanu takakonttiin ??
Isokin virtapiuha tulee aika kivuttomasti niistä akun takana olevista läpivienneistä, siitä sitten hantin kynnyskoteloa pitkin taakse, tapapenkin alta ja sit mihin pään haluaakin
Ok. hyvä tietää kun tarttis täs josain vaihees ruveta niitä veteleen. lähteekö muuten se kynnyslista helposti irti ? Ja millai se mahtaa olla ees kiinni ?
tapanim kirjoitti:Pitääkö ottaa akulta plussa johto irti ovi pahvia irrottaessa, jos on sivutörmäys tyynyt? Entä aiheuttaako johdon irroitus autoon mitään vikakoodia? Voisi itsekin vaihtaa kaiuttimet ja asentaa vahvistimen.
Asentaessa kannattaa ottaa kaapeli irti, kannattaa vaan muistaa miten se pitää tehdä ettei tuu uuden SAM:in hankinta eteen
Kerros mulle miten se pitää tehdä kun tarttis irrottaa akku, eikä oo oikein niin paljoo ylimäärästä rahaa että sais tommosen uuden SAM:in
Itse oon ainakin tehny niin että konepellin haka auki ja sen jälkeen kaikki luukut kiinni. Sitten antaa auton rauhassa olla +30 min ja ottaa kaapelin irti.
Jolle kirjoitti:Itse oon ainakin tehny niin että konepellin haka auki ja sen jälkeen kaikki luukut kiinni. Sitten antaa auton rauhassa olla +30 min ja ottaa kaapelin irti.
Eikä toistaseks oo mitään hajonnu
entäs sitten kun on akku irti nii saako sitte aukasta oven sun muut ihan normaalisti ?
ok. Miten on jos tosta ovesta otan nua pahvit pois nii eks siinä pidä ottaa se airbagin kansi pois. Pitääkö silloin olla akku irti ettei se airbag laukee. ?? Eks siel kumminkin ollu ruuvi alla ?
ok. Miten on jos tosta ovesta otan nua pahvit pois nii eks siinä pidä ottaa se airbagin kansi pois. Pitääkö silloin olla akku irti ettei se airbag laukee. ?? Eks siel kumminkin ollu ruuvi alla ?
Itse en ainakaan mitään akunkenkiä irrotellu, kun 203sen ovistopparin vaihdoin. SRS lätkän takana ruuvi, lukon lähellä näkyy yks ruuvi, ovenkahvan kun purkaa ni alla 2 ruuvia lisää ja sitten järkevää voimaa käyttäen nyppäsee ovipahvin alareunasta niin pitäisi kiinnikkeet helpata.
w210stä 10kertoja purkanu oviverhoilun eikä mitkään bägit oo lauennee, ei 203 sen sukkelampi ole.