CLC 200cdi vs 220cdi -09

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
JTM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 30.05.2006 14:46

CLC 200cdi vs 220cdi -09

Viesti Kirjoittaja JTM »

toisessa reilu 120hv ja toisessa 150hv. molemmissa ahtimina
gta1852v, jota käytetään myös n. 180-190hv dieseleissä ..

oliskohan tossa potentiaalia 120hv ---> 220hv viritykseen ohjelmalla ?

Tuikku, vastauksia vastauksia :wink:

onko kenelläkään tiedossa, onko koneet muuten samoja, suuttimet yms ?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Näyttäisi olevan vielä wanhan liiton moottoreita - hiukkaspöntöllä.
Eli 1600bar, ei piezoja. OM646, ero siis ohjelmassa.
Ahdin on nykyisin IHIn tekemä, mutta ei ainakaan huonompi, kun Garretti.
Eipä mahda riittää oikein yli kahdensadan, pitää vaihtaa 270cdi,stä.
Suuttimista en tiedä, kun en ole ohjelmaa nähnytkään koskaan ko. vehkeestä.
Mutta mersun "trendin" mukaisesti, loppupään moottoreissa suuttimet on suurimmillaa, joten ne mahtaisi riittääkkin, mutta tämä on vaan arvuuttelua.
Hiukkasasioista en myöskään uskalla kamalasti sanoa mitään, liian vähän vielä kokemusta.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
JTM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 30.05.2006 14:46

Viesti Kirjoittaja JTM »

missäs vaiheessa Ihit vaihtui pellin alle ?

kunnon sivustoa ei ihillä ainakaan ole, vai olenko vain huono etsimään.. ?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Pari- kolme vuotta sitten, samalla kun ruiskutusjärjestelmää ja tehoja muutenkin päivitettiin 150->170.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Vastaa Viestiin