Siis automaatti bensa Väyrynen 2001. Ajelen välillä melko vähän ja akun heikkenemisen takia starttaus ei onnistu.
Kysymykset:
1) Täytyykö takapenkki joka kerta kaikkine turvatelineineen rassata pois ja suorittaa lataus tavalliseen tapaan kaapelikengät irroitettuna?
2) Uskaltaako akkua ladata konepellin alla olevasta + pistokkeesta, jolloin kaapelikengät ovat kiinni?
3) Täytyykö vm tapauksessa käyttää CTEC-tyyppistä laturia?
4) Voisiko CTEC-laturin kiinnittää pysyvästi akun napoihin penkin alle ja vetää sieltä vain jalkatilaan verkkojohto?
Toiset varoittelevat väylän elektroniikkaan tulevista kalliista vioista väärin toimiessa. Selvää vastausta en ole saanut.
W210:n akun lataaminen
Minä kylla lataisin ihan tavan laturilla sieltä konehuoneen liittimistä.
Ymmärtääkseni tuon CTEK-laturin vois laittaa kiinteästi akkuun kiinni. Niinhän se tulee jos se laitettaan lohkon johtoon...
Ymmärtääkseni tuon CTEK-laturin vois laittaa kiinteästi akkuun kiinni. Niinhän se tulee jos se laitettaan lohkon johtoon...
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
jep. neljättä vuotta on ctek ollut konehuoneen puolella. Se mahtuu juuri ja juuri pystyyn pissapojan säiliön kupeeseen. Johdon laitan kiepille pyöräkotelon viereen. Ulkoista liitintä ei ole, avaan konepeiton ja vedän johdon tolppaan (ei liene 100% laillinen ratkaisu) 

320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta