w140
Re: w140
Tervehdys! Ja tervetuloa joukkoon tummaan. W140-omistajia ei pahemmin taida foorumilla pyöriä, ainakaan vakikirjoittajien joukossa.taunopalo kirjoitti:kokemuksia w140 sarjasta? itsellani on -92 500 lang, alle 100tkm, ollut 2 vuotta ja olen tyytyvainen autoon. ei kovin yleinen suomessa, montakohan w140:sta on suomessa?
Sinänsä korimalli on erittäin mielenkiintoinen, itselläni tyypit rajoittuvat kylläkin vain 1996 S 420:n etumatkustajan penkillä istumiseen... mutta kyyti oli todellakin kokemisen arvoista

Tulee kuitenkin heti mieleen kysymys, jotta onko minkälaisia remontteja mahtunut noihin kilometrimääriin, tai sinun ajallesi?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vähäistä on
En tunne yhtään W140:n omistajaa, jotka kirjoittelisivat täällä - ja muutenkin vain kolme. Yleensäkin tätä mallia koskevat kirjoitukset ovat olleet uteluita mallin erilaisista ominaisuuksista, tyyppivioista, teknisistä tiedoista, kulutuksessa yms. Taidat saada siis luvan avata peli tämän varsin haluttavan mallin kohdalla. Kaksi vuotta antaa jo jotain kantavuutta pelkän "kirjatiedon" sijaan, jota on runsaasti tarjolla http://www.mb-w140.de/
Uusiotuontia on jonkun verran, muttei mitään jättiryntäystä, jollaista hiukan odottelin. Ainakin yksi musta 350-diesel on ilmaantunut katukuvaan. Taitaa edelleen suurin osa täälläkin näkyvistä W140:sta olla itänaapurin kilvissä
Mallihan ei heti alkuun menestynyt teknistä tasoaan vastaavalla tavalla, se osui kalliina ja massiivisena "väärään sosioekonomiseen ajankohtaan".
Saksassa ja yleensä Euroopassa S-luokan käyttäjäkunta pitäytyi W126-malleissa ja varsinainen myynti lähti vasta parin vuoden kuluttua ensiesittelystä. Jenkeissä ja muualla ulko-Euroopassa malli sen sijaan myi hyvin. Pieni kanta näkyy Euroopassa vieläkin, jos vaikka muihin isompiin Mersuihin verrataan. Mutta W140-kantaakin tarjolla on valittavaksi asti.
Uusiotuontia on jonkun verran, muttei mitään jättiryntäystä, jollaista hiukan odottelin. Ainakin yksi musta 350-diesel on ilmaantunut katukuvaan. Taitaa edelleen suurin osa täälläkin näkyvistä W140:sta olla itänaapurin kilvissä

Mallihan ei heti alkuun menestynyt teknistä tasoaan vastaavalla tavalla, se osui kalliina ja massiivisena "väärään sosioekonomiseen ajankohtaan".
Saksassa ja yleensä Euroopassa S-luokan käyttäjäkunta pitäytyi W126-malleissa ja varsinainen myynti lähti vasta parin vuoden kuluttua ensiesittelystä. Jenkeissä ja muualla ulko-Euroopassa malli sen sijaan myi hyvin. Pieni kanta näkyy Euroopassa vieläkin, jos vaikka muihin isompiin Mersuihin verrataan. Mutta W140-kantaakin tarjolla on valittavaksi asti.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
P.S
tänään näkyi Auto-Sunin (paikallinen merkkiliike) parkkipaikalla takapää tielle päin W140, jonka takaluukun kannessa oli kunnioitusta herättävä teksti "S 600" Ja "Carat Duchatelet"-leima... eli auto oli panssaroitu. Rekisterikilpien kansallisuudesta ei liene epäselvyyttä...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Siviiliversio
Tässä työmatkan varrella kerran pari viikossa tulee vastaan myös S600, johon myös rekisterikilpi viittaa. Ja jos haluaa luulotella itselleen, että S320 on vain haluttu "päivittää" rekisterillä isoisekseen, niin ainahan C-pilarista löytyy puhutteleva V12-merkki. Miksi sitten takaluukku on jätetty puhtaaksi "uhosta", on mysteerio. Jos V12-merkki ei vakuuttaisi, niin ainahan voi kuunnella koneen palopuheita. Valoissa vierekkäin seistessä se on helppoa 
PS. tässä pirssissä on kuljettajana ollut aina nainen... mikähän se perheen ykkösauto on
vai iskikö sovinismi.

PS. tässä pirssissä on kuljettajana ollut aina nainen... mikähän se perheen ykkösauto on

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Lisää aiheesta...
Juuri kävi pihassa W140 Taxi- TurboDiesel
Kilvet olivat 'tuoreen' näköiset, eli joku taxari on oivaltanut, kuinka
saadaan edullisemmin hyvää kyytiä alle
PS: tämä 'suhari' oli myös nainen - bongattu siis Espoossa.
Kilvet olivat 'tuoreen' näköiset, eli joku taxari on oivaltanut, kuinka
saadaan edullisemmin hyvää kyytiä alle

PS: tämä 'suhari' oli myös nainen - bongattu siis Espoossa.
Viimeksi muokannut Henry V., Ma 05.05.2003 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Re: Siviiliversio
Jukka N. kirjoitti:Tässä työmatkan varrella kerran pari viikossa tulee vastaan myös S600, johon myös rekisterikilpi viittaa. Ja jos haluaa luulotella itselleen, että S320 on vain haluttu "päivittää" rekisterillä isoisekseen, niin ainahan C-pilarista löytyy puhutteleva V12-merkki. Miksi sitten takaluukku on jätetty puhtaaksi "uhosta", on mysteerio. Jos V12-merkki ei vakuuttaisi, niin ainahan voi kuunnella koneen palopuheita. Valoissa vierekkäin seistessä se on helppoa
PS. tässä pirssissä on kuljettajana ollut aina nainen... mikähän se perheen ykkösauto onvai iskikö sovinismi.
Olen myöskin törmannyt Treen seudulla samaiseen laitteeseen, silloinkin oli nainen ratissa

230 C 1978
Re: Siviiliversio
Eikä muuten osaa ajaa sillä ollenkaan. Parkkeeraaminen ei meinaa onnistua millään ja kerran ajeli about satasta kilometrikaupalla motarin vasemmalla kaistalla (liekö tahallaanMarko M kirjoitti:Jukka N. kirjoitti:Tässä työmatkan varrella kerran pari viikossa tulee vastaan myös S600, johon myös rekisterikilpi viittaa. Ja jos haluaa luulotella itselleen, että S320 on vain haluttu "päivittää" rekisterillä isoisekseen, niin ainahan C-pilarista löytyy puhutteleva V12-merkki. Miksi sitten takaluukku on jätetty puhtaaksi "uhosta", on mysteerio. Jos V12-merkki ei vakuuttaisi, niin ainahan voi kuunnella koneen palopuheita. Valoissa vierekkäin seistessä se on helppoa
PS. tässä pirssissä on kuljettajana ollut aina nainen... mikähän se perheen ykkösauto onvai iskikö sovinismi.
Olen myöskin törmannyt Treen seudulla samaiseen laitteeseen, silloinkin oli nainen ratissaMutta ei noita 600:sia tosiaan kovin usein liikenteestä tapaa...


Ja koslan pohjassa lepatti puoli-irtonaisena joku suojamuovi-mikälie, hyvä ettei lentäny hevonkuuseen. On muuten näppärän näköiset 18-tuumaset AMG-kesäpyörät siinä alla, eikä muuten näytä edes kauhean isoilta tuossa rohjakkeessa. Taitaa muuten olla tuontiauto, kuten ompi eräs GSM-???:nenkin. Siitä onkin hieman sisäpiirin tietoa muutenkin...

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Re: Siviiliversio
Paljonkos niitä mersuja on valmistettu suomessa kun meinaat että ihan tuontiauto??Pasi M. kirjoitti:Taitaa muuten olla tuontiauto, kuten ompi eräs GSM-???:nenkin. Siitä onkin hieman sisäpiirin tietoa muutenkin...Marko M kirjoitti:Jukka N. kirjoitti:Tässä työmatkan varrella kerran pari viikossa tulee vastaan myös S600, johon myös rekisterikilpi viittaa. Ja jos haluaa luulotella itselleen, että S320 on vain haluttu "päivittää" rekisterillä isoisekseen, niin ainahan C-pilarista löytyy puhutteleva V12-merkki. Miksi sitten takaluukku on jätetty puhtaaksi "uhosta", on mysteerio. Jos V12-merkki ei vakuuttaisi, niin ainahan voi kuunnella koneen palopuheita. Valoissa vierekkäin seistessä se on helppoa
PS. tässä pirssissä on kuljettajana ollut aina nainen... mikähän se perheen ykkösauto onvai iskikö sovinismi.
Olen myöskin törmannyt Treen seudulla samaiseen laitteeseen, silloinkin oli nainen ratissaMutta ei noita 600:sia tosiaan kovin usein liikenteestä tapaa...


Mun oli ihan pakko.
Jos Ford Motor Company on Ford-ihmisille FoMoCo, niin onko Honda Motor Company sitten honda-ihmisille HoMoCo?
W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
Re: Siviiliversio
Menipäs taas pilkunn*ssinnaksi...Tommi M kirjoitti:Paljonkos niitä mersuja on valmistettu suomessa kun meinaat että ihan tuontiauto??![]()
![]()
Mun oli ihan pakko.


Noh, eikös tuo MB-Stock ole jossain Etelä-Suomessa valmistanut jonkin verran noita erikois-Mersuja omilla runkonumeroillaan? Made in Finland nääs.

Onkos kellään tietoa, että onko kyseinen pulju enää toiminnassa? Luulis ainakin tuonne Venäjälle olevan vientiä jonkun verran nykyään...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Re: MB Stock
Reilu kolme vuotta sitten oli Kauppalehdessä juttu MB-Stockista ja silloin he tosiaan väsäsivät lähinnä Ässiä omalla runkonumerolla. Perusaihiot ovat aitoa Mersua, mutta varustelut yms. sitten kaikkea maan ja taivaan väliltä. Mersu toimitti kyllä komponentteja, mutta ei antanut lupaa käyttää tähteä. Siihen "tehtailija" totesi, notta tähtöset me kuitenkin laitamme hanskalokeroon kaupan päälle. Ja jos asiakas sen itse sitten kiinnittää, sitä tehdas ei voi enää kieltää. Mutta tähtikeulana markkinoida ja myydä autoa ei saa. Onko stokki hengissä vielä tänä päivänä, se on tietoisuuden tuolla puolenMarko M kirjoitti:MB Stockista oli juttua Tekniikan Maailmassa joskus vajaa 10 vuotta sitten. Sen jälkeen en oo puljusta kuullu.... Saattaahan se vielä olla pystyssä

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Täälpäin näkee 140 koria vaikka pieni paikkakunta onkin juu, meillähän on täällä varmaan joidenkin tietämä heinolan auto ja traktori jonka omistajalla oli aikaisemmin W140 ja parina W126, mersut vaihtui Volvoihin ja jälleen sillä on taas yksi W140 Turbodiesel.. Komja peli juu, meitin porukoiden vuokraisäntä joka pitää Honkatradingia on mersumiehiä, sillä on ML270CDI, uudenkarhea E-mersu ja sit C-farkku ja kaikenmoisia muita mersuja on pyöriny alla.. Juuri eilen kaveri soitteli sen poikaa kuskiks, heh, tyyppi oli saksas kattelemas autoja... Olin ylä-asteella vielä ku se tyyppi sai kortin, se sai oman W124 300 farkkumersun, ihan kiva ekaks autoksi.. Jeps, ainiin ja onhan meillä honkatarhat jonka omistaja ostelee ties mitä autoja, tallista löytyy corvettee, isoo volvoo mersuu ym. kivaa!! Käyttöautona on JÄRKYTTÄVÄN härskin näköinen ML mersu varmaan 19" vanteilla ja kaikkea muuta sälää on vaik kuinka, joskus pari vuotta sitten samaisella äijällä oli kesäautona SLK mersu, tytär ajelee S40 Volvolla jossa SUPER isot vanteet ja korisarjakin on aikas makea.. Että näkee tääl n.2000 hengen pikkupaikkakunnassakii kaikkea kivaa..
Viikonloppuna olin naapurikaupungissa porukoiden kanssa mersullani, (kovin muuten tuntuu keräävän mun autoni katseita)
ihme juttu, niin tosiaan, risteyksessä kääntyi meidän edelle Ferrari 355, että tuntui vähän mersu jotenkin halvalta perässä, vaikkakaan en ferrareista kovinkaan pidä.. Noop, tais mennä tää koko juttu vähän OT höpinäksi.. 



Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
jjjjjjjjjj
joo olen ajatellut ostaa w140 auton jo pitemmän aikaa ..
mutta sitten katselin ja tutkin varaosien hintoja moiseen komistukseen¨
huh huh..
Jäi vain haaveeksi ..
olis se ollut kiva !!

mutta sitten katselin ja tutkin varaosien hintoja moiseen komistukseen¨
huh huh..



Jäi vain haaveeksi ..


olis se ollut kiva !!
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Re: linkki
Oy MB-Stock Ltd. Köyhämäentie 17, FIN 01510 VANTAAJone M kirjoitti:http://www.mbstock.fi

Toi tuntui jotenkin niin hauskalta, että oli pakko laittaa...

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
-
- Mersumies
- Viestit: 923
- Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
Re: MB Stock
Onhan se hyvin voimissa ! Toimii samassa talossa kun oma duunipaikanJukka N. kirjoitti:Reilu kolme vuotta sitten oli Kauppalehdessä juttu MB-Stockista ja silloin he tosiaan väsäsivät lähinnä Ässiä omalla runkonumerolla. Perusaihiot ovat aitoa Mersua, mutta varustelut yms. sitten kaikkea maan ja taivaan väliltä. Mersu toimitti kyllä komponentteja, mutta ei antanut lupaa käyttää tähteä. Siihen "tehtailija" totesi, notta tähtöset me kuitenkin laitamme hanskalokeroon kaupan päälle. Ja jos asiakas sen itse sitten kiinnittää, sitä tehdas ei voi enää kieltää. Mutta tähtikeulana markkinoida ja myydä autoa ei saa. Onko stokki hengissä vielä tänä päivänä, se on tietoisuuden tuolla puolenMarko M kirjoitti:MB Stockista oli juttua Tekniikan Maailmassa joskus vajaa 10 vuotta sitten. Sen jälkeen en oo puljusta kuullu.... Saattaahan se vielä olla pystyssä
tilat on eli seinän takana naapurissa !!
näyttävät tekevän iltaan asti ja vielä viikonloppuna hommia !
eli kauppa käy.. Ja piha on täynnä todella siistin näköisia mersuja!!


****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Re: w140
Timo L. kirjoitti:Tervehdys! Ja tervetuloa joukkoon tummaan. W140-omistajia ei pahemmin taida foorumilla pyöriä, ainakaan vakikirjoittajien joukossa.taunopalo kirjoitti:kokemuksia w140 sarjasta? itsellani on -92 500 lang, alle 100tkm, ollut 2 vuotta ja olen tyytyvainen autoon. ei kovin yleinen suomessa, montakohan w140:sta on suomessa?
Sinänsä korimalli on erittäin mielenkiintoinen, itselläni tyypit rajoittuvat kylläkin vain 1996 S 420:n etumatkustajan penkillä istumiseen... mutta kyyti oli todellakin kokemisen arvoista.
Tulee kuitenkin heti mieleen kysymys, jotta onko minkälaisia remontteja mahtunut noihin kilometrimääriin, tai sinun ajallesi?
terve taas. olipas tullut paljon kommentteja aloittamaani keskusteluun, muttei ilmeisesti montaa w140 omistajaa palstalla. huolloista: edellinen omistaja huollattanut normaalit huollot ja itse olen vaihdattanut vain oljyt. ei mitaan remontteja tietaakseni. renkaat on aika loppu, pitaa hommaa uudet. alkuperaiset on 16" mutta aion vaihtaa alle 18".
Re: w140
Parhaimmillaan Ässän pito on vain öljyjen, suodattimien, tulppien yms. pikkusälän vaihtoa. Yksi W140:n ylläpidon pahimmista puolista tuleekin sitten juuri rengasosastolta. Raskas auto on varsin kova syömään kumeja ja jos päädytään vielä aikasen tyyriiseen 18"-kokoon, niin taitavat rengaskulut tullakin sitten seuraavaksi bensakulujen ja vakuutusten jälkeentaunopalo kirjoitti:renkaat on aika loppu, pitaa hommaa uudet. alkuperaiset on 16" mutta aion vaihtaa alle 18".


"Mutta on se vaan niin miehekäs ja komea"
- ansaikonen -
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: w140
Alkuperäiskoko taitaa olla 235/60/R16.Jukka N. kirjoitti:Yksi W140:n ylläpidon pahimmista puolista tuleekin sitten juuri rengasosastolta. Raskas auto on varsin kova syömään kumeja ja jos päädytään vielä aikasen tyyriiseen 18"-kokoon, niin taitavat rengaskulut tullakin sitten seuraavaksi bensakulujen ja vakuutusten jälkeentaunopalo kirjoitti:renkaat on aika loppu, pitaa hommaa uudet. alkuperaiset on 16" mutta aion vaihtaa alle 18".
Halvimmat Dunlopin Sportit maksaa ~670€ ja hintahaitarin yläpää tuossa kokoluokassa on ~900€. Ei tuo tuumakoko tuohon hintaan nykyään enää niin paljoa vaikuta kuin ennen, mutta kyllä tuommoisen 18-tuuman satsin hinta on silti 1000€:sta ylöspäin.
Sitten kun otetaan huomioon se, että esim. laadukas 205/65/R15:nenkin maksaa yleensä tarjouksissakin 400-500€ sarja, niin eihän tuossa nyt niin hirveätä eroa ole. Varsinkin jos tyytyy noihin "vaatimattomiin" 235:siin 16-tuumasiin nakkeihin.

Helkutin hyvä oivallus!Jukka N. kirjoitti:"Mutta on se vaan niin miehekäs ja komea"
- ansaikonen -

Pitää kyllä paikkansa ainakin tuon keskustelun aiheen suhteen. Nicin omistajasta en tosin tiedä sanoa mitään, enkä taida tuon lausahduksen alkuperäisestäkään kohteesta sanoa mitään, ettei tule turhia epäilyjä.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Tästä kunnon kumit alle. Luultavasti pitäisi kestää normaalia paremmin.
http://www.mobile.de/SIDPfHPixj.mXLzBQg ... 1118614161&
Uusien hinta 7500e kierros?.
http://www.mobile.de/SIDPfHPixj.mXLzBQg ... 1118614161&
Uusien hinta 7500e kierros?.
Jos Ford Motor Company on Ford-ihmisille FoMoCo, niin onko Honda Motor Company sitten honda-ihmisille HoMoCo?
W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
Tommi M kirjoitti:Tästä kunnon kumit alle. Luultavasti pitäisi kestää normaalia paremmin.
http://www.mobile.de/SIDPfHPixj.mXLzBQg ... 1118614161&
Uusien hinta 7500e kierros?.
Taitavat olla mallia luodinkestävät....
230 C 1978
Itsekin on tullut noita W140:jä jo pitemmän aikaa katseltua ja osto on pyörinyt mielessä mutta kiire on vienyt suurimman terän autokuumeesta. Mutta nyt tuli sitten tarjolle uusi ässä (W220?) ja vaikuttaa jo vähän siltä, että taitaa tuo W140 jäädä välistä kokonaan. Hieno auto, ainakin omien ajojen pohjalta! :/
Mercedes-Benz - Mitä muuta terve mies voi tarvita?
Re: w140
Moro !taunopalo kirjoitti:kokemuksia w140 sarjasta? itsellani on -92 500 lang, alle 100tkm, ollut 2 vuotta ja olen tyytyvainen autoon. ei kovin yleinen suomessa, montakohan w140:sta on suomessa?
---------
Mikäli olet hankkimassa W140 sarjalaista...Tarkista seuraavat asiat :
Ilmastointi ei vuoda, takalasien lasinnostimet toimii ( tässä autossa huonot ), vacuum ( imujärjestelmä toimii )
Ja kyllähän näitä W140 koppasia on suomessa vaikka kuinka, tosin W140:Stä pidetään viimeisenä MERSUNA, vrt. W220. Autossa on tänäpäivänäkin vielä jotain ennenkuulumatotonta...Jarrut kuin pienkurmurissa, tuplalasit jne...
Tämä tässä tälläerää...
-Dano
Http://www.vtoy.fi/~teemuno
Re: w140
Itsenikin tekee W140:sta mieli. Ehkä jonakin vuonna, en vain vielä tiedä, että minä vuonna!Dano kirjoitti:Ja kyllähän näitä W140 koppasia on suomessa vaikka kuinka, tosin W140:Stä pidetään viimeisenä MERSUNA, vrt. W220. Autossa on tänäpäivänäkin vielä jotain ennenkuulumatotonta...Jarrut kuin pienkurmurissa, tuplalasit jne...


Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Ostin itse pari vuotta sitten saksan tuonti 600 SE vm 91 lorinser. Onko kellään tietoa mitä mahtaa olla tehot huiput yms.
Rajoitinta ei ole ja 260 Km/h olen ajanut mutta sitten pupu housuun ,vielä vaan menohaluja riitti ...
Autossa kaikki toimii sähköllä-unelmien auto
P.S Jos olet vailla huippupeliä 600 SEC mailaa mulle
Rajoitinta ei ole ja 260 Km/h olen ajanut mutta sitten pupu housuun ,vielä vaan menohaluja riitti ...
Autossa kaikki toimii sähköllä-unelmien auto

P.S Jos olet vailla huippupeliä 600 SEC mailaa mulle