Saakohan noita alkuperäisiä valmis kalvoja ikkunoihin vai tuleeko kokonainen ikkuna uusi jos alkaa tilaamaan? Ei tarvitsisi poliisi tätin ja katsastus sedän kans taas alkaa värkkäämään noiden kans..
Alkuperäiset ikkunatummennukset W203:ssa
Alkuperäiset ikkunatummennukset W203:ssa
Tuossa uudessa perheen jäsenessä on tehdas tummennetut lasit. Myös etusivuikkunoissa. Vänkärin puolelta ovat vaan naarmituneet takaosasta aika pahastikkin. Jotain paskaa sielä on ollu välisä.. 
Saakohan noita alkuperäisiä valmis kalvoja ikkunoihin vai tuleeko kokonainen ikkuna uusi jos alkaa tilaamaan? Ei tarvitsisi poliisi tätin ja katsastus sedän kans taas alkaa värkkäämään noiden kans..
Saakohan noita alkuperäisiä valmis kalvoja ikkunoihin vai tuleeko kokonainen ikkuna uusi jos alkaa tilaamaan? Ei tarvitsisi poliisi tätin ja katsastus sedän kans taas alkaa värkkäämään noiden kans..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Meinaatteko että ne on maalattu sitte? Eikös LAMINATED ole kalvo? Kattokaapas optioitamarkoala kirjoitti:Saanen epäillä alkuperäisyyttä tummennuksesta jos kalvolla tehty. Tähän saa väittää vastaan
690 blue heat-insulating glass all round, rear window (laminated safety glass) (с 01.10.1995)
693 blue heat insulating glass, side and rear windows, rear window laminated safety glass, windscreen clear glass
blue heat insulating glass all round, tinted strip rear window single pane safety glass (с 01.10.1994)
Kyllä siinä kalvo on ko naarmut tuntuu, mutta rajaa et tunne/nää lasin yläreunassa.
Mikä on CDI203:n optio numero noile ikkunoile?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
[quote="simppa80"][quote="markoala"]Saanen epäillä alkuperäisyyttä tummennuksesta jos kalvolla tehty. Tähän saa väittää vastaan
[/quote]
Meinaatteko että ne on maalattu sitte? Eikös LAMINATED ole kalvo? Kattokaapas optioita
[b]
690 blue heat-insulating glass all round, rear window (laminated safety glass) (с 01.10.1995)
693 blue heat insulating glass, side and rear windows, rear window laminated safety glass, windscreen clear glass
blue heat insulating glass all round, tinted strip rear window single pane safety glass (с 01.10.1994)[/b]
Kyllä siinä kalvo on ko naarmut tuntuu, mutta rajaa et tunne/nää lasin yläreunassa.
Mikä on CDI203:n optio numero noile ikkunoile?[/quote]
Laminated safety glass tarkoittanee sitä että niissä laseissa turvakalvot ettei kolari tilanteessa tule sirpaleet silmille aivan kuten tuulilasissa.
No onko takalaseissa sitten millainen tummennus näkyykö se rypyläreuna vaaleana takalasissa ja takasivuissa ja onko takaoven pikkuikkunan taka alakulma yhtenäisen tumma vai onko leikkaussauma? Laita kuvia.
Meinaatteko että ne on maalattu sitte? Eikös LAMINATED ole kalvo? Kattokaapas optioita
[b]
690 blue heat-insulating glass all round, rear window (laminated safety glass) (с 01.10.1995)
693 blue heat insulating glass, side and rear windows, rear window laminated safety glass, windscreen clear glass
blue heat insulating glass all round, tinted strip rear window single pane safety glass (с 01.10.1994)[/b]
Kyllä siinä kalvo on ko naarmut tuntuu, mutta rajaa et tunne/nää lasin yläreunassa.
Mikä on CDI203:n optio numero noile ikkunoile?[/quote]
Laminated safety glass tarkoittanee sitä että niissä laseissa turvakalvot ettei kolari tilanteessa tule sirpaleet silmille aivan kuten tuulilasissa.
No onko takalaseissa sitten millainen tummennus näkyykö se rypyläreuna vaaleana takalasissa ja takasivuissa ja onko takaoven pikkuikkunan taka alakulma yhtenäisen tumma vai onko leikkaussauma? Laita kuvia.
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
En pääse tuota kattomaan nyt. Kuvia ei nyt oo eikä tuukkaan ihan hetiviheik kirjoitti:
Laminated safety glass tarkoittanee sitä että niissä laseissa turvakalvot ettei kolari tilanteessa tule sirpaleet silmille aivan kuten tuulilasissa.
No onko takalaseissa sitten millainen tummennus näkyykö se rypyläreuna vaaleana takalasissa ja takasivuissa ja onko takaoven pikkuikkunan taka alakulma yhtenäisen tumma vai onko leikkaussauma? Laita kuvia.
Auto on Kemissä. En oo Kerennyt tarkemmin kattoon noita laseja muuta ko etulasit ja niisä vaikutti se yläreuna siltä että en tiiä kuka on sitten niin hyvin laittanut että se oli niinkuin tehtaan jäljiltä..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Mulla toi Koodi on 691(vehon mukaan)
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru
Ok. Noi naarmut on sisäpuolella ja selväsi tullut että tiivisteen välissä ollut jotain paskaa. Samalaisia tuli edellisessäkin autossa kun ikkunoita laski ja nosit ja paskaa oli tiivisteen välissä / ikkunassa. Paljonkohan kustantaa tehdastummat etusivulasit? Ne katastusinssit kun haluaa aina laittaa merkinnän jos siellä kalvo..CDI203 kirjoitti:Mulla toi Koodi on 691(vehon mukaan)
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
tosta hinnasta en osaa sanoa mittän, sen lisäks siinä tulee se ikkunan tummuus aste(esim noi mitkä mulla on on aika miedosti tummennetut) että sopivat muitten ikkunoiten tummuden kanssasimppa80 kirjoitti:Ok. Noi naarmut on sisäpuolella ja selväsi tullut että tiivisteen välissä ollut jotain paskaa. Samalaisia tuli edellisessäkin autossa kun ikkunoita laski ja nosit ja paskaa oli tiivisteen välissä / ikkunassa. Paljonkohan kustantaa tehdastummat etusivulasit? Ne katastusinssit kun haluaa aina laittaa merkinnän jos siellä kalvo..CDI203 kirjoitti:Mulla toi Koodi on 691(vehon mukaan)
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru
jos jostain sais jostain varuste numeron sopivista ja sitä kautta varaosa numeron, niin etsiminen helpootuu ja vois jostain esim saksasta löytyä sopu hintaan
[quote="simppa80"][quote="CDI203"]Mulla toi Koodi on 691(vehon mukaan)
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru[/quote]
Ok. Noi naarmut on sisäpuolella ja selväsi tullut että tiivisteen välissä ollut jotain paskaa. Samalaisia tuli edellisessäkin autossa kun ikkunoita laski ja nosit ja paskaa oli tiivisteen välissä / ikkunassa. Paljonkohan kustantaa tehdastummat etusivulasit? Ne katastusinssit kun haluaa aina laittaa merkinnän jos siellä kalvo..[/quote]
Liekkö saatavilla ollenkaan.
Eikä se paljoa auta vaikka saisi koska suomessa laillinen valonläpäisy prosentti on 70% Eli kaikki lasit on tehtaalta lähtiessään 70-75% tummennuksella.
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajon ... tokset.htm
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru[/quote]
Ok. Noi naarmut on sisäpuolella ja selväsi tullut että tiivisteen välissä ollut jotain paskaa. Samalaisia tuli edellisessäkin autossa kun ikkunoita laski ja nosit ja paskaa oli tiivisteen välissä / ikkunassa. Paljonkohan kustantaa tehdastummat etusivulasit? Ne katastusinssit kun haluaa aina laittaa merkinnän jos siellä kalvo..[/quote]
Liekkö saatavilla ollenkaan.
Eikä se paljoa auta vaikka saisi koska suomessa laillinen valonläpäisy prosentti on 70% Eli kaikki lasit on tehtaalta lähtiessään 70-75% tummennuksella.
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajon ... tokset.htm
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Noita laminoituja sivulaseja 203seen löytyy ainakin sedaniin ja farkkuun vihreänä helposti ihan hyvinvarustetusta autolasiliikkeestä,eikä hinnatkaan ole hirvittäviä.Sitten nuo avantgarden siniset lasit tuntuvat pikaisen tutkiskelun perusteella olevan hankalampi tapaus etuovien osalta.
W124 300D aut -89
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Onkohan toi 70% kaikissa EU maissa jos ei niin hankkia lasit sellasesta massta missä tummempi menee läpi ja löytyy e hyväksyntäviheik kirjoitti:Liekkö saatavilla ollenkaan.simppa80 kirjoitti:Ok. Noi naarmut on sisäpuolella ja selväsi tullut että tiivisteen välissä ollut jotain paskaa. Samalaisia tuli edellisessäkin autossa kun ikkunoita laski ja nosit ja paskaa oli tiivisteen välissä / ikkunassa. Paljonkohan kustantaa tehdastummat etusivulasit? Ne katastusinssit kun haluaa aina laittaa merkinnän jos siellä kalvo..CDI203 kirjoitti:Mulla toi Koodi on 691(vehon mukaan)
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru
Eikä se paljoa auta vaikka saisi koska suomessa laillinen valonläpäisy prosentti on 70% Eli kaikki lasit on tehtaalta lähtiessään 70-75% tummennuksella.
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajon ... tokset.htm
Kaikki lasit tehtaalta lähtiessä 70-75%?
esim
saudeihin lähtte autoja tosi tummilla laseilla (lisätä niihin sopivat e koodit)
[quote="CDI203"][quote="viheik"][quote="simppa80"][quote="CDI203"]Mulla toi Koodi on 691(vehon mukaan)
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru[/quote]
Ok. Noi naarmut on sisäpuolella ja selväsi tullut että tiivisteen välissä ollut jotain paskaa. Samalaisia tuli edellisessäkin autossa kun ikkunoita laski ja nosit ja paskaa oli tiivisteen välissä / ikkunassa. Paljonkohan kustantaa tehdastummat etusivulasit? Ne katastusinssit kun haluaa aina laittaa merkinnän jos siellä kalvo..[/quote]
Liekkö saatavilla ollenkaan.
Eikä se paljoa auta vaikka saisi koska suomessa laillinen valonläpäisy prosentti on 70% Eli kaikki lasit on tehtaalta lähtiessään 70-75% tummennuksella.
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajon ... tokset.htm[/quote]
Onkohan toi 70% kaikissa EU maissa jos ei niin hankkia lasit sellasesta massta missä tummempi menee läpi ja löytyy e hyväksyntä
Kaikki lasit tehtaalta lähtiessä 70-75%?
esim
saudeihin lähtte autoja tosi tummilla laseilla (lisätä niihin sopivat e koodit)[/quote]
Vaikka se tummempi menee läpi jossain toisessta maassa niin ei se mene suomessa lukeehan se tuossa linkissäkin että maksimi tummuus saa olla 70%.
Ainoa konsti miten etuoviin ja tuulilasiin saa laittaa laillisesti kalvot on jos sairastaa jotain ihosairautta jonka takia pitää olla auringolta suojassa. Siihen suosituksen antaa lääkäri ja vasta ake päättää laitetaanko ne kalvot vai ei.
Eräs tapaus oli että asiakkaalla oli lääkärin lausunto jossa suositeltiin kalvojen asentamista eteen uv:n takia ja kysymyksessä oli täysin kirkas kalvo mutta ake ei antanut lupaa asentaa kalvoja vaikka oli lääkärin lausunto no kalvot loppujen lopuksi asennettiin katsastusmiehen luvalla.
ainakin etulasissa muruiksi menon estävä kalvo (laminated safety glass)
on laminoitu lasin sisään(väliin)
Yhdessä Vanhassa 1990 500s oli tehdas tummat lasit ja ainakin taka sivu lasit oli ihan värillistä lasia mikä meni muruiksi(tuli suutus päissän lyötyyä sivu lasi sisään,meni käsi ja lasi rikki)niiten varuste koodia en tiedä
tuntuvia naarmuja tulee lasin pintaan vaikka katkoterä veitsestä jos vaikka leikka jotain sitä vasten esim maalauksen suojauausta tehdessä, tai muutenn joku sopivan tervä kova esim kiven muru[/quote]
Ok. Noi naarmut on sisäpuolella ja selväsi tullut että tiivisteen välissä ollut jotain paskaa. Samalaisia tuli edellisessäkin autossa kun ikkunoita laski ja nosit ja paskaa oli tiivisteen välissä / ikkunassa. Paljonkohan kustantaa tehdastummat etusivulasit? Ne katastusinssit kun haluaa aina laittaa merkinnän jos siellä kalvo..[/quote]
Liekkö saatavilla ollenkaan.
Eikä se paljoa auta vaikka saisi koska suomessa laillinen valonläpäisy prosentti on 70% Eli kaikki lasit on tehtaalta lähtiessään 70-75% tummennuksella.
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajon ... tokset.htm[/quote]
Onkohan toi 70% kaikissa EU maissa jos ei niin hankkia lasit sellasesta massta missä tummempi menee läpi ja löytyy e hyväksyntä
Kaikki lasit tehtaalta lähtiessä 70-75%?
esim
saudeihin lähtte autoja tosi tummilla laseilla (lisätä niihin sopivat e koodit)[/quote]
Vaikka se tummempi menee läpi jossain toisessta maassa niin ei se mene suomessa lukeehan se tuossa linkissäkin että maksimi tummuus saa olla 70%.
Ainoa konsti miten etuoviin ja tuulilasiin saa laittaa laillisesti kalvot on jos sairastaa jotain ihosairautta jonka takia pitää olla auringolta suojassa. Siihen suosituksen antaa lääkäri ja vasta ake päättää laitetaanko ne kalvot vai ei.
Eräs tapaus oli että asiakkaalla oli lääkärin lausunto jossa suositeltiin kalvojen asentamista eteen uv:n takia ja kysymyksessä oli täysin kirkas kalvo mutta ake ei antanut lupaa asentaa kalvoja vaikka oli lääkärin lausunto no kalvot loppujen lopuksi asennettiin katsastusmiehen luvalla.
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017



