projektin edetessä päivittelen pikkuhiljaa...
___________________________________________________________
Cooleri:
Cooleri on Saab 93 turbon vakio välijäähdytin, maksaa uutena vähän alle 400, itse maksoin 150 .
orkkis jäähdytintä siirretty taaksepäin,
___________________________________________________________
painesäiliö imusarjaan:
selfmade=halpa ja hyvä

__________________________________________________________
turboksi tulee garretin t03/t25 ?
nämä olivat ehdolla (

sprinteristä, 2.9:stä vm. 96 , jäi ostamatta törkeän hinnan puolesta.
ja tämä ämpäri jäi asentamatta, hmm. oli verran ISO

__________________________________________________________
Ahtomittari
autometer, tulee radion alle, tuhkakotelo sai kyytiä .
__________________________________________________________
kokoonpanosta :
turbo
-turbon öljynsaanti saadaan kannen lähettyviltä, taaempaa konetta.
putkella kannen vierustaa pitkin , loppumatka joustavalla letkulla.
-paluu öljypohjaan, öljynpinnan yläpuolelle.
tein laipan anturin alle, josta paluuöljy virtaa takaisin öljypohjaan :

ilmanputsari
turboon tulee kiinni greenin kartiofiltteri, ilmanohjaus?
pakosarja
mittatilaustyönä teetetty.
pakoputki
alkukäyrä ahtimelta 3", loput 2.5". 2 äänenvaimentimella.
_________________________________________________________
Projekti kuvia:
_________________________________________________________
Muutoskatsastus
-päästötodistuksia ei tarvita ,koska kysessä -85 auto. Ainoastaan normaalien diesel päästöarvojen alle pitää mennä.
-teholappu tarvitaan josta selviää hevoset.
- vertaisuustodistus alustoista josta katsastusmiehet voivat verrata mitä eroa on 230E ja oman 200D alustassa.
vertaan 230E koska siinä on 136 hp, ja itse tavoittelen sellaista 130 hp, ja alustat silti samat.
papereiksi riittää vertailu paperit näiden välillä, eli autojen tekniset tiedot paperilla josta he voivat verrata. Tulostan todennäköisesti varaosakoodit epc:stä ulos , kuvien kera