Laitoinkin jo aiemmin tuonne toiselle palstalle, että tuli hankittua yo auto jenkin tilalle ja pian alkaa laittaminen uuteen kuosiin. Tarkoitus talven aikana laitattaa pellit kuntoon ja maalauttaa. Monenlaista osaa niihin hommiin tuli mukaan, edellinen omistaja oli suunnitellut samaa mutta oli jäänyt tekemättä. Auto on katsastettu 4_09 eli ei mikään ajokelvoton projekti.
Nyt kun hommat alkaa olisi vastaavan suton omistajille kysymyksiä ja pyyntöjä: millainen on konepellin alapuolen äänieriste, voisiko joku ystävällisesti ottaa ja laittaa minulle kuvaa siitä?
MIllainen on lattiamatto? Nyt tässä vain eripariset kumimatot ja alla on suopraan pelti. Miten ne on "tasattu" kun siellä on niitä "koloja". Kannattaakon viedä verhoilijalle että tekisi uuden maton vai löytyyköhän kohtuuhinnalla uutta?
TUli pitkä selostus, toivottavasti jaksoitte lukea.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
T: Raimo Saari
450 SLC -75
Re: 450 SLC -75
Onnittelut hienosta harrasteautosta!rasaa kirjoitti:Nyt kun hommat alkaa olisi vastaavan suton omistajille kysymyksiä ja pyyntöjä: millainen on konepellin alapuolen äänieriste, voisiko joku ystävällisesti ottaa ja laittaa minulle kuvaa siitä?
MIllainen on lattiamatto? Nyt tässä vain eripariset kumimatot ja alla on suopraan pelti. Miten ne on "tasattu" kun siellä on niitä "koloja". Kannattaakon viedä verhoilijalle että tekisi uuden maton vai löytyyköhän kohtuuhinnalla uutta?
TUli pitkä selostus, toivottavasti jaksoitte lukea.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
T: Raimo Saari
Konepellin alapuolen matto on noin sentin paksuista vaahtomuovia (ainakin tarvikeosana) joka liimataan kiinni. Lisäksi tuulilain puoleisessa päässä on noin 15cm leveä konepellin levyinen ohuempi vaahtomuovi. Tarvikeosia löytyy esim www.sls-hh-shop.de siellä on jopa kuvakin äänieristeestä.
Lattialle kuuluu muutaman sentin paksuiset mattojen aluset jotka on muotoiltu niin että "kolot" tasoittuvat. Näitä on ilmeisen vaikea enää löytää. Lattiamatot on liimattu näiden pohjaosien pääle. Ja niiden päälle yleens vielä irralliset lattiamatot.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3100
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Jenkkilässä on Adsitco -niminen pulju, joka on keskittynyt nuihin W107hin..
http://www.adsitco.com/category.asp?CID=1558&VID=
Tuossa maton mallistoa. Kannattaa ladata niiden .pdf -muodossa oleva kataloginsa.
http://www.adsitco.com/category.asp?CID=1558&VID=
Tuossa maton mallistoa. Kannattaa ladata niiden .pdf -muodossa oleva kataloginsa.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966