Akun vaihto sytytti bas/asr viat miten kuittaan?
Akun vaihto sytytti bas/asr viat miten kuittaan?
Auto on 290tdt -97,akkuliike vaihtoi akun.Tämän jälkeen herjaa Bas ja acc skid control vikoja.Rattaiden kääntö ääri vasempaan ja oikeaan ei poista vikoja.Onko muuta keinoa tiedossa?Asr kytketään napista tässä mallissa.Kun virrat sammuttaa viat poistuu,mutta syttyvät uudestaan kun polkee jarrua.
Ei kai ne sentään laskuttaneet siitä vaihtotyöstä, jos noin on käynyt? Vehon akunvaihtolaskutuksen ymmärtää hyvin, kun auto toimii sen jälkeen normaalisti.
Sen takiahan juuri auto viedään liikkeeseen akunvaihtoon, että on valmis maksamaan siitä, että ei tarvitse itse alkaa taistelemaan sähkövermeiden uudelleen säätöjen ja opetusten kanssa...
Sen takiahan juuri auto viedään liikkeeseen akunvaihtoon, että on valmis maksamaan siitä, että ei tarvitse itse alkaa taistelemaan sähkövermeiden uudelleen säätöjen ja opetusten kanssa...
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: Bas/asr
Siis syttyy vaikkei paina jarrua, vai vasta jarrun kanssa? Tuo korjaamon edellä mainitsema kytkin kun on se vian lähde suurella todennäköisyydellä. Joskushan senkin täytyy vikaantua, osui vain akunvaihtoon. Edukas ja kohtuullisen helppokin vaihtaa.AppE10 kirjoitti:Siis,tuo valo syttyi heti kun uusi akku oli kytketty,auto toimi vaihtoon mennessä.Onko muita keinoja kuin töpsykässä käyttö liikkeessä?
Mutta jos saat vikakoodienlukuun näppärästi, nin ei tartte enää NIIN paljoa arvuutella. Kytkin maksaa kolmisenkymppiä, koodien luku samaa luokkaa.
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
AppE10 kirjoitti:No niin,kävin vähän ulkoiluttaan rönttää,ja mitä ihmettä.En saanut vikoja päälle vaikka kuinka runttailin jarrua ja asr:ää.Tämä on vissiin niitä itse itsensä korjaavia malleja.Niin ja ennemmin vien tuo romuttamolle kuin paikalliselle veholle.Kiitoksia vain hyvistä neuvoista kuiteskin.

MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.