Mun silmään taas tarttu noi sivuvilkut kun ovat eri korkeudella.
Ei kyllä ole orkkiskaan, mut hyvä peli voi silti ollakkin.
ei sillä ettei hyvä olis
Tuo lastu ihmetyttää.. Jos tohon edes lastun saa niin eihän vaparissa oikee lastulla tee mitään. Jos sitten tuo ei olis joku pro lastu mikä sitten ohjaa jotain isompaa.. esim nokkia nje?
Eikä lastut tuo juurikaan yhtään tehon tai väännön lisäystä. Mitä 500:s foorumilla on lastukokemuksia seurannut niin hyöty on mitätön. Nopeuden rajoitin poistuu ehkä, mutta autosta ei tule sen nopeampi kiihtymään.
Kuten jo sanottiin niin varsinkin vanhoissa vapareissa lastu on hyödytön...
Mihin toi perustuu? mitä toi lastu muuttaa. ahdetussa koneessa siitä on jopa hyötyä.
Vapariin jos muokkaat putkiston ja kansia/nokkaa niin sitten voi lastulla tehdä jotain. Tai jos tuo lastu tuo oikeasti noin paljon tehoa niin sitten tuo 420E on tehtaalla todella huonosti säädetty.
Eikö tuossa M119 ole muuttuva-ajoitteiset nokat, Jos se sit säätää niitä??
Mm. automaatti-ilmastoinnilla varustettu W123 230 E Nettiautossa. Taitaa olla vielä suomiauto.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
W123 230 E manuaali ilmastoinnilla, veluureilla ja korisarjalla.
Hieno pelihän tuo, väri tosiaan ei paras mahdollinen. Olisi mukava tietää vin ja auton historia, ei ole ihan joka miehellä ollut varaa ostaa noilla varusteilla aikoinaan.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Saa, omastani löytyy semmoinen. Valmistajan mukaan tulee +10 % lisää tehoa, eli sillä perusteella menis 279 hepasta sinne 300 nurkille.
Eipä ole tullut kelloteltua ennen ja jälkeen lastun, niin ei ole numerodataa antaa. Persvaikutelma on, että kone piristyi hieman. Käytännössä eron huomaa märällä tai liukkaalla kelillä, jolloin pyörät meinaavat sutia herkmmin kuin ennen lastun vaihtoa.
Nooo, on sitä tullut kauhemapiakin virityksiä vastaan, mutta todettakoon että omalla kohdalla vois jäädä kauppaan seisomaan.. Olen aina ollut sitä mieltä että isoihin mersuihin ei pidä mitään muuta laittaa kuin auto tonttiin ja helvetin isot läskit ja vanteet alle. Ja jos oikein haluaa hifistellä niin joku kristallivalo-setti eteen ja tuplaputket taakse.... ei mitään muuta
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Kuka idiootti laittaa noita lambo-saranoita karmillisiin oviin Ja muutenki ihan tyypillinen ässätuunaus ku jää sellanen jälkimaku että rahaa on mutta tyylitajua ei