No, ensin täytyy varmaan varmistua että mokkula on epäkunnossa..

Olen kyllä miettinyt... mutta nyt pidetään välivuosi auton hankinnoissaAapo.T kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/450/2670784
Aika halpa, osta w109:lle kaveriksi.
Höh, eihän tossa oo ees kunnon kattoo
www.laikat.com on mulle tarpeen vaatiessa toimittanut kaiken tarpeellisen. Itel tulossa kans hidas pyöritin, joho saa koko vanteen esim. kii. mut tollanen nopee olis jees kevyempiä tavaroita varten.Aapo.T kirjoitti:Pitää vaan enää hommata kara ja laikat.
Se on reissussa (lomalla siis) viel jonku päivän.Sergey kirjoitti:ja karra ei saa/voi (?) ite puolustautua lainkaan meidän offtopic juttuja vastaan
/OT
Omakohtaiset kokemukset ovat kuitenkin olleet sellaiset, että juuri sinne ne kaikki ulkoisen näyttävyyden panokset pitäisikin pistää.Sergey kirjoitti:no siihenhän se aina lopahtaaJuhaP kirjoitti:Tossa konehuoneen kohdallako se into sitten lopahti, kun ei viittiny sitä siistiä
Hahaa, kylla tata luetaan... nyt toista kertaa foorumilla... ei malta pois pysyajackie kirjoitti:Se on reissussa (lomalla siis) viel jonku päivän.Sergey kirjoitti:ja karra ei saa/voi (?) ite puolustautua lainkaan meidän offtopic juttuja vastaan
/OT
Tallainen oli tehty paaville 1966:petri kirjoitti:Höh, eihän tossa oo ees kunnon kattoo![]()
Ihan siisti peli, mut mitähän toi epämääränen räkäjaroiskis vasemmassa takasisälokarissa oikeen on olevinaan
karra kirjoitti:Lähetetty: Maa 05.02, 2007 01:07
Hyi, kyllä teillä on sitten rumia vanteita autoissanne Mad Wink . Minulla oli ton tapaset A-Asconassa vuonna 1985, puolat oli valua ja hitsattu kiinni teräsvanneosaan.
Kyllä muistan kommenttiini, ja mieli on muuttunutTeo kirjoitti:Nyt palaan topikissa vähän taaksepäin ja spekuloin AMG pentoja ja niiden kopioita.
Ostin tänään 8x16 e11 pentat W126 ässääni, kävin hakemassa Valtimosta, eli reissua kertyi reilu 1100km uudella V70 Drive e 1,6D Volvolla. Ja menee Volvo pienellä kulutuksella; TODELLINEN mitattu kulutus 4,6l/100km!
Vanteissa lukee made in britain, ei siis ATS tai AMG, onko nämä siis kopiot, vai mitä? Lukeeko ATS:sissä aina ATS?
Haulla löysin karran kirjoituksen koskien juuri kyseisiä vanteita, lienee mieli muuttunut ajan saatossa?
karra kirjoitti:Lähetetty: Maa 05.02, 2007 01:07
Hyi, kyllä teillä on sitten rumia vanteita autoissanne Mad Wink . Minulla oli ton tapaset A-Asconassa vuonna 1985, puolat oli valua ja hitsattu kiinni teräsvanneosaan.
-Teo
Tässä waxenberger topicissahan on asiaa sivuttu:Teo kirjoitti:Minkäkän levyisenä noita pentoja oli niisä AMG -kilpureissa ja waxenbergerissä?
-Teo
No nyt - ei muuta kuin purkittamaan 6.3 pakokaasua....karra kirjoitti: Oli kuukauden tauko ettei päässyt M100 hörinää kuulemaan ja vihdoin eilen tallissa sai taas nauttia siitä äänimaailmasta (ja rikastetusta pakokaasusta, köh...) .