Forumin siistein W124
19"teem085 kirjoitti:Minkäs kokoset vanteet tossa on alla? 17"-18"?apg kirjoitti:lisää korinväristä muovikylkeä..
[ http://i2.photobucket.com/albums/y37/mk4zetec/mese/Kopio2IMG_1470.jpg ]
[ http://i2.photobucket.com/albums/y37/mk4zetec/mese/KopioIMG_1477.jpg ]
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Viimeksi muokannut Maxii, Ma 03.08.2009 22:16. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Hyvännäkönen on!AM kirjoitti:No sitten pitäisi taas laittaa leveämpää vannettaBTriker kirjoitti:Takakaaria hiukan ulospäin niin eiku paranee.Perää vaan vähän alas niin istuu. Komee on, enpä muista nähneeni vaikka aika usein tuosta ajelen...
Ei ole liikaa tingeltongelia eli kliini.

(onko tossa 123:sen peilit)

C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Manu300cea24 kirjoitti:Hyvännäkönen on!AM kirjoitti:No sitten pitäisi taas laittaa leveämpää vannettaBTriker kirjoitti:Takakaaria hiukan ulospäin niin eiku paranee.Perää vaan vähän alas niin istuu. Komee on, enpä muista nähneeni vaikka aika usein tuosta ajelen...
Ei ole liikaa tingeltongelia eli kliini.
(onko tossa 123:sen peilit)
Tarkoitus oli vielä madaltaa sitä muutaman sentin mut mese vaihto yllättäen omistajaa vkl:na. Vanteet jäi kyllä onnex itelle, mitenkähän ne istuis 123:een

On 123:sen peilit ja käy pikku viilailulla paikoilleen..
Tässäpä nykyinen käyttis.
Viikonloppuna pitäis laittaa alustasarja alle. Jos ehtii. Auto ei kyllä sillä paljoa tipu (ainakaan toivottavasti) kun on täysin käyttö peli.

Viikonloppuna pitäis laittaa alustasarja alle. Jos ehtii. Auto ei kyllä sillä paljoa tipu (ainakaan toivottavasti) kun on täysin käyttö peli.

MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
tässä on parilla viimeisellä esittelijällä ollu muut, kuin mersun alkuperäiset umpiot asennettuna autoon... onko ne oikeasti millaiset valoteholtaan, nuo tuollaiset "thyning" valot 

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
piru, kun lyhyet juuri pitäis olla hyvät, pitkillä täällä ei paljoa pääse ajamaan, kuin joskus aamuyöstä, kun aina on joku tulossa vastaan... ihme hiippareita täällä, kun aina on joku matkassa, vaikka missä ajelisBTriker kirjoitti:Lyhyet on aika huonot, mutta pitkät on paremmat vs originaalit. Noihin kun nakkaisi jotkut 6000k xenonit niin olisi aika jeti.onko ne oikeasti millaiset valoteholtaan, nuo tuollaiset "thyning" valot

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
eikös noissa projektoriumpioissa ole hyvät lyhyet?napa kirjoitti:piru, kun lyhyet juuri pitäis olla hyvät, pitkillä täällä ei paljoa pääse ajamaan, kuin joskus aamuyöstä, kun aina on joku tulossa vastaan... ihme hiippareita täällä, kun aina on joku matkassa, vaikka missä ajelisBTriker kirjoitti:Lyhyet on aika huonot, mutta pitkät on paremmat vs originaalit. Noihin kun nakkaisi jotkut 6000k xenonit niin olisi aika jeti.onko ne oikeasti millaiset valoteholtaan, nuo tuollaiset "thyning" valot
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
BTriker:n autossa ei tainnut olla projektorit
siinä toisessa taas näytti kuvien perusteella olevan
odotellaan projektori miesten vastauksia vielä hetken...


odotellaan projektori miesten vastauksia vielä hetken...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
No projektori vai mitkä onkaan valot on ihan vidun rumat
Tosin röntässä on ihan sairaan huonot valot, liekkö jo umpiot kuluneet, että itekki jo harkinnu nuita kristalleja.. Mutta jos kerta valoteho on lyhyillä huono ni olkoot.. Xenonit ja kristallithan ne ois äijä-vaihtoehto 


xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Ei ole projektorit. Täällä taas pitkät on pop ja siksi nuo saa kelvata. Omasta mielestä passaa aika hyvin tuohon koppaan ja väriin nämä "musta-kristallit". Projektorit ei minun mielestä oikein passaa lankkuun. Tulee vähän sekasotkun näköinen. Liian tuoreen näköinen vanhaan koppaan. Makuasioita.BTriker:n autossa ei tainnut olla projektorit
[quote="BTriker"][quote]BTriker:n autossa ei tainnut olla projektorit [/quote]
Ei ole projektorit. Täällä taas pitkät on pop ja siksi nuo saa kelvata. Omasta mielestä passaa aika hyvin tuohon koppaan ja väriin nämä "musta-kristallit". Projektorit ei minun mielestä oikein passaa lankkuun. Tulee vähän sekasotkun näköinen. Liian tuoreen näköinen vanhaan koppaan. Makuasioita.[/quote]
Mistä oot nuo tummat kristallivalot ostanu? Ei taida vieläkään suomesta saada?
Ei ole projektorit. Täällä taas pitkät on pop ja siksi nuo saa kelvata. Omasta mielestä passaa aika hyvin tuohon koppaan ja väriin nämä "musta-kristallit". Projektorit ei minun mielestä oikein passaa lankkuun. Tulee vähän sekasotkun näköinen. Liian tuoreen näköinen vanhaan koppaan. Makuasioita.[/quote]
Mistä oot nuo tummat kristallivalot ostanu? Ei taida vieläkään suomesta saada?
juu, valoteho on se mikä määrää, ulkonäkö ei sijoitu "top 10 listalle"Jouns kirjoitti:Juu en tarkottanutkaan että ne projektorit hienot olisi..itse suorastaan inhoan niitä, mutta ymmärsin "napa":n teksteistä että haetaan vain valotehoa
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu