W211 CD-jumissa..

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
T.S
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W211 CD-jumissa..

Viesti Kirjoittaja T.S »

Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20. Miten soittimen saa irti? CD on jumissa eikä poista levyä, eikä kyllä soitakaan sen paremmin :x Näyttöön kyllä tulee teksti "ejecting CD" mutta mitään ei tapahdu, pihaustakaan ei kuulu.
Tsubi
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Tsubi »

Samassa tilanteessa tuli levy ulos rautalangalla, jossa pieni koukun tapainen päässä.
Levy oli toimenpiteen jälkeen entinen, täynnä naarmuja, koska levystä otteen saaminen on enempi vähempi kalastelua.
Soitin toimi levyn pois saannin jälkeen kuten ennenkin.
jysi
Mersumies
Mersumies

Re: W211 CD-jumissa..

Viesti Kirjoittaja jysi »

T.S kirjoitti:Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20
Mikähän auto sulla mahtaa olla? Malli ja vuosimalli?
T.S
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja T.S »

Se on 200 CDI E-malli ja vm.-05. Levy ei tule millään ulos, tarttee kai irrottaa koko soitin mutta kun tietäis miten.
Jeff
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Jeff »

T.S kirjoitti:Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20. Miten soittimen saa irti? CD on jumissa eikä poista levyä, eikä kyllä soitakaan sen paremmin :x Näyttöön kyllä tulee teksti "ejecting CD" mutta mitään ei tapahdu, pihaustakaan ei kuulu.
Minulla on hieman samaa ongelmaa, cd ei tahdo aina tulla näkyviin. Syynä on varmaankin aukossa oleva pölysuojahuopa tai mikä lie, joka pysäyttää levyn. Ulostyöntömoottorin voima ei tahdo riittää. Kädellä kopauttamalla se sitten tulee näkyviin niin paljon, että saan sen vedetyksi ulos.

Auto on W210 -01 ja "soittimena" Comand.
T.S
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja T.S »

Varmaan muutakin häikkää on, ostin auton äskettäin ja ei tullut kokeiltua CD:tä :( Ei meinaan soita, eikä tule pois ja taisi mennäkin kangerellen sisään. Tietääkö kukaan miten laite irtoaa autosta, ilman jokamiehen yleisavainta eli sorkkarautaa :)
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

T.S kirjoitti:Varmaan muutakin häikkää on, ostin auton äskettäin ja ei tullut kokeiltua CD:tä :( Ei meinaan soita, eikä tule pois ja taisi mennäkin kangerellen sisään. Tietääkö kukaan miten laite irtoaa autosta, ilman jokamiehen yleisavainta eli sorkkarautaa :)
Siis onko sinullakin W211 ja tarkoitatko miten CD-radio irrotetaan?

Tuosta löytyy varmaan ohjeita foorumilta mutta 211:stä radio irtoaa kun purkaa osat vaihdekepin paneelista alkaen, tuhkakuppi ja sitten säilytyslokero tai CD-vaihtaja (ruuveilla alareunasta) ja radio lähtee irti pystyssä alhaalta etureunassa olevat ruuvit täysin auki ruuvaamalla ja suoraan vetämällä.

Jos autossa on CD-vaihtaja niin kuitukaapeleiden kanssa pitää olla varovainen.
fokura
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja fokura »

T.S kirjoitti:Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20. Miten soittimen saa irti? CD on jumissa eikä poista levyä, eikä kyllä soitakaan sen paremmin :x Näyttöön kyllä tulee teksti "ejecting CD" mutta mitään ei tapahdu, pihaustakaan ei kuulu.
Tuossa CD irrottamisessa meinas aikaa mennä ennenkuin hokasin tuon keskimmäisen liittimen avausjutun. Siinä on tuo metallinen lukitusklipsi jota pitää painaa alaspäin. Noissa reunimmaisissa on ne muovikynnet jotka saa auki pienellä meisselillä ellei omista oikeita työkaluja niille liittimille.
Kuva
Vastaa Viestiin