W211 CD-jumissa..
W211 CD-jumissa..
Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20. Miten soittimen saa irti? CD on jumissa eikä poista levyä, eikä kyllä soitakaan sen paremmin
Näyttöön kyllä tulee teksti "ejecting CD" mutta mitään ei tapahdu, pihaustakaan ei kuulu.

Re: W211 CD-jumissa..
Mikähän auto sulla mahtaa olla? Malli ja vuosimalli?T.S kirjoitti:Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20
Minulla on hieman samaa ongelmaa, cd ei tahdo aina tulla näkyviin. Syynä on varmaankin aukossa oleva pölysuojahuopa tai mikä lie, joka pysäyttää levyn. Ulostyöntömoottorin voima ei tahdo riittää. Kädellä kopauttamalla se sitten tulee näkyviin niin paljon, että saan sen vedetyksi ulos.T.S kirjoitti:Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20. Miten soittimen saa irti? CD on jumissa eikä poista levyä, eikä kyllä soitakaan sen paremmin :x Näyttöön kyllä tulee teksti "ejecting CD" mutta mitään ei tapahdu, pihaustakaan ei kuulu.
Auto on W210 -01 ja "soittimena" Comand.
Siis onko sinullakin W211 ja tarkoitatko miten CD-radio irrotetaan?T.S kirjoitti:Varmaan muutakin häikkää on, ostin auton äskettäin ja ei tullut kokeiltua CD:täEi meinaan soita, eikä tule pois ja taisi mennäkin kangerellen sisään. Tietääkö kukaan miten laite irtoaa autosta, ilman jokamiehen yleisavainta eli sorkkarautaa
Tuosta löytyy varmaan ohjeita foorumilta mutta 211:stä radio irtoaa kun purkaa osat vaihdekepin paneelista alkaen, tuhkakuppi ja sitten säilytyslokero tai CD-vaihtaja (ruuveilla alareunasta) ja radio lähtee irti pystyssä alhaalta etureunassa olevat ruuvit täysin auki ruuvaamalla ja suoraan vetämällä.
Jos autossa on CD-vaihtaja niin kuitukaapeleiden kanssa pitää olla varovainen.
Tuossa CD irrottamisessa meinas aikaa mennä ennenkuin hokasin tuon keskimmäisen liittimen avausjutun. Siinä on tuo metallinen lukitusklipsi jota pitää painaa alaspäin. Noissa reunimmaisissa on ne muovikynnet jotka saa auki pienellä meisselillä ellei omista oikeita työkaluja niille liittimille.T.S kirjoitti:Mulla on integroitu perus radio/cd soitin Malli 20. Miten soittimen saa irti? CD on jumissa eikä poista levyä, eikä kyllä soitakaan sen paremminNäyttöön kyllä tulee teksti "ejecting CD" mutta mitään ei tapahdu, pihaustakaan ei kuulu.