En heti löytänyt vastaavaa topicia (erit. isolla koneella), niin avasin uuden.
Bemarini on myyty ja uutta autoa olen vailla. Aiempaa (positiivista) kokemusta on vain BMW:stä. Meset on hieman oudompia. Olen iskenyt silmäni C-sarjaan (2005-2006), missä olisi uudempi 320 CDI - pata (224hv) ja jatkeena 7 lovinen tomaatti.
Onko kyseisissä peleissä jotain erityisesti huomattavaa/tarkistettavaa?
Esim.
- Alustassa
- Koneessa (turbo esim.?), öljyvuodot...
- Onko sama hajoava SPC(?) jarrusysteemi kuin E-sarjassa? Jarrut muuten
- Laatikko (öljynvaihtoväli, voiko jäähd. nesteet seota kuten vahoissa E-meseissä?)
- Pääseekö "oikeiden" kilometrien jäljille jotenkin?
- Ihan mitä tahansa muuta tarkistettavaa / huomattavaa??
Kaikki apu on tervetullutta, kun Mese on ajatuksena uusi.
Kommentteja W203 320CDI
SBC-jarruja C-sarjassa ei ole.
Laatikon öljynvaihtoväli 60tkm ja pakkasnesteet eivät taida seota enää näin tuoreessa laitteessa.
Alustan osia menee niinkuin muissakin mersuissa. Narinahelaa, reaktiotankoa, alapalloa. Ei mitään hirmukallista.
Laatikon öljynvaihtoväli 60tkm ja pakkasnesteet eivät taida seota enää näin tuoreessa laitteessa.
Alustan osia menee niinkuin muissakin mersuissa. Narinahelaa, reaktiotankoa, alapalloa. Ei mitään hirmukallista.
Nichts auf dieser Welt ist für die Ewigkeit bestimmt, erst recht keine Autos. Aber manche leben länger. Und fahren weiter.
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981
Ahaa, melko tiuha tuo laatikoöljyjen vaihtoväli. Onko vaikea prosessi?Timo T. kirjoitti:SBC-jarruja C-sarjassa ei ole.
Laatikon öljynvaihtoväli 60tkm ja pakkasnesteet eivät taida seota enää näin tuoreessa laitteessa.
Alustan osia menee niinkuin muissakin mersuissa. Narinahelaa, reaktiotankoa, alapalloa. Ei mitään hirmukallista.
Bemarin E60/E61 malleissa ollut laatikoiden kanssa ongelmia. Mites nämä seitsemänloviset tomaattiaskit? Perusvarmoja vai...?
Öljyä menee noin 4,5 litraa jos ei huutele kunnolla laatikkoa+suodatin.Kilpuri kirjoitti:Ahaa, melko tiuha tuo laatikoöljyjen vaihtoväli. Onko vaikea prosessi?Timo T. kirjoitti:SBC-jarruja C-sarjassa ei ole.
Laatikon öljynvaihtoväli 60tkm ja pakkasnesteet eivät taida seota enää näin tuoreessa laitteessa.
Alustan osia menee niinkuin muissakin mersuissa. Narinahelaa, reaktiotankoa, alapalloa. Ei mitään hirmukallista.
Bemarin E60/E61 malleissa ollut laatikoiden kanssa ongelmia. Mites nämä seitsemänloviset tomaattiaskit? Perusvarmoja vai...?
Ei ole vaikea vaihtaa.
Tässä lisää vaihteistosta.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Haulla löytyy lisää.
