W124 300CE
W124 300CE
Tervehdys. Tässä autokuumetta potiessani olen joltinsakin tullut tulokseen että pitäisi coupe-mersu saada. Tuommoinen W124-mallin 300CE miellyttää kovasti silmää mutta kapaisin hieman infoa. Eli miten päästöt eri vuosimalleilla, veroihin taitaa olla vaikutusta kun nyt muuttuu systeemi? Mitkä asiat erityisesti huomionarvoisia tuossa mallissa? Ja jos on pointteria johonkin hyvään vertailukohtaan hinnalta/kilometreiltä/varusteilta niin pistäkää linkkiä. Kiitoksia etukäteen!
eiköhän kaikki 124 malliset ole jo niin vanhoja, että painon mukaan ne verot tulee, eli ei käytännön vaikutusta onko 2 vai 3 litraisella koneella (no, muutamia kymppejä ehkä), 3 litraisella on vain hauskempi ajella...
kattelet vain sellaista 3 litraista ja automaattilla olevaa, niin eiköhän se sitten siitä...
kattelet vain sellaista 3 litraista ja automaattilla olevaa, niin eiköhän se sitten siitä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Juu ei ole yhtään 124 koppasta tehty vuoden 2001 aikana eikä sen jälkeen... (päästöjen mukaan verotus koskee 2001 -> valmistettuja henkilöautoja. pakuista asia on vielä valmistelu asteella)
Eli ei mene päästöjen mukaan. (ellet välttämättä halua teettää VTT:llä monen tuhannen euron emissio-mittauksia jotta saat hyväksyttävät päästö tiedot verotukseen. Jonka jälkeen pääset maksamaan todennäköisesti suurempaa veroa)
Minäkin äänestän kolme litrasta, on ne vaan niin mukavia moottoreita ajella.
kolme litraisista kannattaa katsoa ettei kannentiivisteen ympäristössä ole kosteutta. ei tuo kannentiivisteen vaihtaminen mikään älyttömän kallis homma ole, mutta ainahan se harmittaa kun auto on rikki. Apukuskin puoleinen etukulma on se mistä se yleensä ensimmäiseksi alkaa kostumaan.
napa voi kertoa enemmän ko. koneesta
(ja manu+muut joiden nimimerkkiä en nyt muista)
Eli ei mene päästöjen mukaan. (ellet välttämättä halua teettää VTT:llä monen tuhannen euron emissio-mittauksia jotta saat hyväksyttävät päästö tiedot verotukseen. Jonka jälkeen pääset maksamaan todennäköisesti suurempaa veroa)
Minäkin äänestän kolme litrasta, on ne vaan niin mukavia moottoreita ajella.
kolme litraisista kannattaa katsoa ettei kannentiivisteen ympäristössä ole kosteutta. ei tuo kannentiivisteen vaihtaminen mikään älyttömän kallis homma ole, mutta ainahan se harmittaa kun auto on rikki. Apukuskin puoleinen etukulma on se mistä se yleensä ensimmäiseksi alkaa kostumaan.
napa voi kertoa enemmän ko. koneesta

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
tarkemmin kun katsoin tuota otsikkoa, niin olitkin kiinnostunut nimenomaan 300CE malleista, etkä pelkästä CE:stä, kuten ensin mielsin, mutta ei sen väliä, nyt ei tartte yrittää ylipuhua kutosen puolesta 
kahta eri moottoriahan tähän 300CE koppaan on laitettu tehtaan toimesta, eli tuota vanhaa 12 venttiilistä ja sitten uudempaa 24 venttiilistä, tehoeroa taitaa koneilla olla sellaisen 40 heppaa maksimissaan (riippuu onko 12 venttiilinen kateilla, vai ilman), vai löytyykö CE kopasta myös sitä 320 konetta
, no samat 220 heppaa siinäkin kuitenkin olisi...
etsitkö projektia, vai viimeisen päälle olevaa näyttelyautoa?
ruottin puolelta löytyis varmaan edullisesti näitä paremmin varusteltuja malleja, suomiautoissa kun tahtoo olla keskitytty liikaa siihen laatuun, varusteiden kustannuksella

kahta eri moottoriahan tähän 300CE koppaan on laitettu tehtaan toimesta, eli tuota vanhaa 12 venttiilistä ja sitten uudempaa 24 venttiilistä, tehoeroa taitaa koneilla olla sellaisen 40 heppaa maksimissaan (riippuu onko 12 venttiilinen kateilla, vai ilman), vai löytyykö CE kopasta myös sitä 320 konetta

etsitkö projektia, vai viimeisen päälle olevaa näyttelyautoa?
ruottin puolelta löytyis varmaan edullisesti näitä paremmin varusteltuja malleja, suomiautoissa kun tahtoo olla keskitytty liikaa siihen laatuun, varusteiden kustannuksella

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Hienoa, tykkään foorumista jo nyt: normaalin uuden käyttäjän tyhmiin kysymyksiin liittyvien naljailujen sijaan saan heti oikeata infoa
Mutta joo, tuo kutosella varustettu laitos on tosiaan ollut kiikarissa. Onko noiden 12 ja 24 venttiilisten koneiden välillä eroa esim kestävyydessä ja laadussa muuten? Jotenkin tämmöinen kuva jäänyt asiaa pintapuolisesti netistä kollattuani mutta ei tarkempaa muistikuvaa että mihin suuntaan oli eroja.
Ja itse käyttötarkoituksesta, olen ihan käyttöautoa itselleni hankkimassa että pitäisi kestää kesät talvet. En nyt aja mitenkään erityisen paljoa mutta sen verran kuitenkin että pitää mukavasti päästä paikasta toiseen
Mitäs tuohon nyt sitten, ilmastointi on must ja eeberi olis plussaa. Muuten tietty sen kivempi mitä enemmän hifiä. Täällä foorumilla on ilmeisesti porukkaa jotka ovat tuota Ruotsista tuontia harrastaneet enemmänkin, keltä kannattaisi kysellä tai onko jossain alafoorumissa hyvää lankaa aiheesta? Ja mikä on hyvä ruottinmaalainen sivu mistä noita voi kaivella? blocket.se, bilweb.se, bytbil.se, vieläkö jotain muita..

Ja itse käyttötarkoituksesta, olen ihan käyttöautoa itselleni hankkimassa että pitäisi kestää kesät talvet. En nyt aja mitenkään erityisen paljoa mutta sen verran kuitenkin että pitää mukavasti päästä paikasta toiseen

Tossa yksi hakutarina vastaavasta koupesta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Nimimerkki Sergeyhin kannattaa olla yhteydessä asian tiimoilta, varmaan kohta kommentoikin kun huomaa topikin

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Nimimerkki Sergeyhin kannattaa olla yhteydessä asian tiimoilta, varmaan kohta kommentoikin kun huomaa topikin

Tässä tarinaa omasta 12-venttiilisestä: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=45839 .
Pahoittelen että en ole päivittänyt kuvia uudelle serverille, pitääkin tehdä.
Kestävyydestä paha sanoa mitään näin vanhoissa autoissa, yksilöitä kaikki. 24-venttiilinen 300 on kierroskonemaisempi, punarajakin jossain lähellä 7000 kierrosta. Kummallakaan ei ole mitään älytöntä alakierrosvääntöä, eli homma käy toimimaan kunnolla 3000 kierroksen jälkeen. Puollan siis automaattia näihin. Tuoreempi (9/92->) malli 320 CE/E 320 Coupe on jo alaväännöltäänkin mukava. Jos rahkeet riittää, niin suosittelen. Niissä vaan varmistu että moottorin johtosarja on kunnossa/vaihdettu. Eristemateriaali rapisee kuumuudessa pois ja voi johtaa kalliiden elementtien vaurioitumiseen.
300 CE sinällään on mukava matka-auto, kulmarassailuun automaatilla siitä ei ole. Talvikäyttöä ajatellen pakkasilla ovet eivät välttämättä sulkeudu kerralla jos säätö ei ole just kohdallaan, kun tiiviste on lasin osalta karmissa ja pakkasella kovana. KE-Jeteissä voi esiintyä käyntihäiriöitä: Vikakohteina tyhjäkäyntimoottori, imusarjan ja ruiskun kumikaulus, erilaiset alipainevuodot.
Sergey voi kertoa -24:sta. Minen tiedä sen moottorista muuta kuin että kansipahvi taitaa monesti tihkuttaa öljyä. Sitä tekee myös M103 (eli 300 12-v.) jakopään kotelon tienoilta, virranjakajan alta.
PS. On minulla ollut mielessä luopuakin tuosta omasta coupesta, mutta toistaiseksi se on kesäauton statuksella navetan ylisillä odottamassa ensi vappua...
Pahoittelen että en ole päivittänyt kuvia uudelle serverille, pitääkin tehdä.
Kestävyydestä paha sanoa mitään näin vanhoissa autoissa, yksilöitä kaikki. 24-venttiilinen 300 on kierroskonemaisempi, punarajakin jossain lähellä 7000 kierrosta. Kummallakaan ei ole mitään älytöntä alakierrosvääntöä, eli homma käy toimimaan kunnolla 3000 kierroksen jälkeen. Puollan siis automaattia näihin. Tuoreempi (9/92->) malli 320 CE/E 320 Coupe on jo alaväännöltäänkin mukava. Jos rahkeet riittää, niin suosittelen. Niissä vaan varmistu että moottorin johtosarja on kunnossa/vaihdettu. Eristemateriaali rapisee kuumuudessa pois ja voi johtaa kalliiden elementtien vaurioitumiseen.
300 CE sinällään on mukava matka-auto, kulmarassailuun automaatilla siitä ei ole. Talvikäyttöä ajatellen pakkasilla ovet eivät välttämättä sulkeudu kerralla jos säätö ei ole just kohdallaan, kun tiiviste on lasin osalta karmissa ja pakkasella kovana. KE-Jeteissä voi esiintyä käyntihäiriöitä: Vikakohteina tyhjäkäyntimoottori, imusarjan ja ruiskun kumikaulus, erilaiset alipainevuodot.
Sergey voi kertoa -24:sta. Minen tiedä sen moottorista muuta kuin että kansipahvi taitaa monesti tihkuttaa öljyä. Sitä tekee myös M103 (eli 300 12-v.) jakopään kotelon tienoilta, virranjakajan alta.
PS. On minulla ollut mielessä luopuakin tuosta omasta coupesta, mutta toistaiseksi se on kesäauton statuksella navetan ylisillä odottamassa ensi vappua...

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
nojoo. Jos ihan rajattomasti saa valita niin sillo facelift 320CE.
Kaikkein luotettavin on perus 300CE 180hv M103 koneella vissiin. Mulla ei ikinä kyl ole M103 konetta ollut, toisinaan koeajanut. Sitten on melko sama kumman ottaa M104 300-24 vai 320.
300-24 ja 320 Moottoreiden ero ei ole niin suuri mitä porukat kirjottelee. Itse vertailen ko. moottoreita päivittäin. Taannoin pääsin kilpailemaan omilla autoillani suljetulla alueella keskenään ja kyllä se 320 on alkukiihdytyksessä nopeampi, mutta kun 300-24 tulee työalueelle, 320 saadaan kiinni JA mennään ohi. Eroa ei silti edes pysty huomaamaan arkiajossa.
Huomattavampi ero on M103 ja M104 välillä.
Mulla on nyt siis 300CE-24 ja kone toimii täysin moitteitta ja on ripeä. Siinä on kuitenki tuo M104 tyyppivika eli kannentiiviste vuotaa vähän ulkopuolelle ja ventiilin kumit vuotaa yön aikana palotilaan öljyä joten öljyä kuluu 350tkm ajettuna n. 2-3l/10000km.
tuo 320 taitaa olla myös se heikoin laadultaan. johtosarja mätänee ja se on teetettynä saman hintainen mitä koko auto maksaa ruotsissa. Myös kannentiivisteen vuoto on hintava remppa teetettynä. SItten siinä on vielä toi ilmamassamittari joka sekään ei ole halpa.
Vioistaan huolimatta, tämä auto tarvitsee tuon 220hv koneen ja automaatin. Tästä ei kruiseri voi paljoa parantua... ellei ota w126 SEC koria.
Mitä tulee siis huomioida... no se o se w124 ruoste. Helmakoteloiden alareunassa on muovilipareet jonka takana tunkin korvakkeet. Tuikkaa siihen korvakon viereen puukolla, meneekö läpi vai ei? Lokaritki ruostuu. Lamppujen takaa ruostuu kans. Niin ja takavalojen alta mutta sitä ei näe purkamatta.
Ikkunat tosiaan tarvii tarkan säädön että ovi menee kii oikein, muuten sitä saa vetää pari kertaa.
M104 kone on ehdottomasti saatava kokeilla kylmäkäynnistystä. Moottori ei saa nakuttaa montaa sekuntia startin jälkeen. Jokunen sekunti nakutusta kuuluu silti asiaan vanhoissa vehkeissä. Auton asennolla on siihen vaikutusta! Keula alamäkeen niin ei nakuta edes kylmänä.
Kaikkein luotettavin on perus 300CE 180hv M103 koneella vissiin. Mulla ei ikinä kyl ole M103 konetta ollut, toisinaan koeajanut. Sitten on melko sama kumman ottaa M104 300-24 vai 320.
300-24 ja 320 Moottoreiden ero ei ole niin suuri mitä porukat kirjottelee. Itse vertailen ko. moottoreita päivittäin. Taannoin pääsin kilpailemaan omilla autoillani suljetulla alueella keskenään ja kyllä se 320 on alkukiihdytyksessä nopeampi, mutta kun 300-24 tulee työalueelle, 320 saadaan kiinni JA mennään ohi. Eroa ei silti edes pysty huomaamaan arkiajossa.
Huomattavampi ero on M103 ja M104 välillä.
Mulla on nyt siis 300CE-24 ja kone toimii täysin moitteitta ja on ripeä. Siinä on kuitenki tuo M104 tyyppivika eli kannentiiviste vuotaa vähän ulkopuolelle ja ventiilin kumit vuotaa yön aikana palotilaan öljyä joten öljyä kuluu 350tkm ajettuna n. 2-3l/10000km.
tuo 320 taitaa olla myös se heikoin laadultaan. johtosarja mätänee ja se on teetettynä saman hintainen mitä koko auto maksaa ruotsissa. Myös kannentiivisteen vuoto on hintava remppa teetettynä. SItten siinä on vielä toi ilmamassamittari joka sekään ei ole halpa.

Vioistaan huolimatta, tämä auto tarvitsee tuon 220hv koneen ja automaatin. Tästä ei kruiseri voi paljoa parantua... ellei ota w126 SEC koria.
Mitä tulee siis huomioida... no se o se w124 ruoste. Helmakoteloiden alareunassa on muovilipareet jonka takana tunkin korvakkeet. Tuikkaa siihen korvakon viereen puukolla, meneekö läpi vai ei? Lokaritki ruostuu. Lamppujen takaa ruostuu kans. Niin ja takavalojen alta mutta sitä ei näe purkamatta.
Ikkunat tosiaan tarvii tarkan säädön että ovi menee kii oikein, muuten sitä saa vetää pari kertaa.
M104 kone on ehdottomasti saatava kokeilla kylmäkäynnistystä. Moottori ei saa nakuttaa montaa sekuntia startin jälkeen. Jokunen sekunti nakutusta kuuluu silti asiaan vanhoissa vehkeissä. Auton asennolla on siihen vaikutusta! Keula alamäkeen niin ei nakuta edes kylmänä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Siinä kai ne tuli pääpiirteiltään.
Hieman kalliimpi on monivenanen pitää kun 12 venanen ja tosiaan tossa 320:ssä on niitä johtosarja ongelmia, muuten varmasti hyvä laite.
Mutta jos haluat viritellä vielä tehtaanarvoista.
Niin sit suosittelen ei vähäpäästöistä laitetta ja sitä ei löydy kun 12venanen tai 300-24venanen ei 320:nä.
Oma on vielä ei vähäpäästöinen jos joskus virihommiin lähtee kiinnostus.
Hieman kalliimpi on monivenanen pitää kun 12 venanen ja tosiaan tossa 320:ssä on niitä johtosarja ongelmia, muuten varmasti hyvä laite.
Mutta jos haluat viritellä vielä tehtaanarvoista.
Niin sit suosittelen ei vähäpäästöistä laitetta ja sitä ei löydy kun 12venanen tai 300-24venanen ei 320:nä.
Oma on vielä ei vähäpäästöinen jos joskus virihommiin lähtee kiinnostus.
Viimeksi muokannut Manu300cea24, To 19.11.2009 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
itse olen ajatellut laittaa sellaisen eaton m90 tuohon m103 koneen kylkeen, niin ei tartte valitella alaväännön puuttetta 
sergeyn remmiahdin kokeilujen innoittamana, vaikka kyse olikin silloin volsusta...

sergeyn remmiahdin kokeilujen innoittamana, vaikka kyse olikin silloin volsusta...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: W124 300CE
Itselläni oli aivan samanlainen kuume. Pitkään olin kuolannut 300ce 12v perään jostain kumman syystä. Edellinen auto nissan micra oli kyllä järkevämpi vaihtoehto käyttöautona ja taloudellisuuden kannalta. Mutta kyllä nyt ajelleena ei se paljoo harmita. Bensaa saa tankata kyllä ahkeraan mutta on se mukavaa kyytiä. Ja jos auto on kunnossa ja niinkin varma kuin w124t on niin ei sitä kulutusta kannata panikoida. Auto kyllä on komia kapistus. Kaveri sai vielä joltain ukilta aidot amg monoblockit 17 siihen muutamalla satasella niin kyllä kelpaa. Pitää laittaa kuvia kuhan kerkiää. Kaukokäyttökeskuslukituksenkin sai www.rime.fi 55 euroo. Oli hintansa väärti. Ettei vaan hieno maalipinta kolhiudu heikolla hetkellä avaimesta:D Ehottomasti Mersucge kirjoitti:Tervehdys. Tässä autokuumetta potiessani olen joltinsakin tullut tulokseen että pitäisi coupe-mersu saada. Tuommoinen W124-mallin 300CE miellyttää kovasti silmää mutta kapaisin hieman infoa. Eli miten päästöt eri vuosimalleilla, veroihin taitaa olla vaikutusta kun nyt muuttuu systeemi? Mitkä asiat erityisesti huomionarvoisia tuossa mallissa? Ja jos on pointteria johonkin hyvään vertailukohtaan hinnalta/kilometreiltä/varusteilta niin pistäkää linkkiä. Kiitoksia etukäteen!
hyviä postauksia tullu, kiitoksia vaan kaikille osallistuneille. nettiautossa olis ainakin ulkoisesti komia peli tarjolla mutta ei kellään satu olemaan (koe)ajokokemusta tahi muuta tietoa tästä yksilöstä: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/2867948
Harvinaisen värinen yksilö, vai onko tuo bornit ja valaistus tekee tepposet? Mutta miksi ei ole vaihdettu koko sisustaa, on kohtuullisen rumat kun on pelkät mustat penkit. Tuo keskiruskea sisusta on muuten myös todella harvinainen Euroopassa.cge kirjoitti:hyviä postauksia tullu, kiitoksia vaan kaikille osallistuneille. nettiautossa olis ainakin ulkoisesti komia peli tarjolla mutta ei kellään satu olemaan (koe)ajokokemusta tahi muuta tietoa tästä yksilöstä: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/2867948
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi