Elikkä olis kysymys, kun tänään käytettiin vanhusta leimakonttorilla (2/-85 rekistyröity W-123:nen), niin leimamies rupes vaatiin sivuvilkkuja 15-vuoden aikana eka kerta, kun näin vaaditaan Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta?
Turbo-eemeli kirjoitti:Elikkä olis kysymys, kun tänään käytettiin vanhusta leimakonttorilla (2/-85 rekistyröity W-123:nen), niin leimamies rupes vaatiin sivuvilkkuja 15-vuoden aikana eka kerta, kun näin vaaditaan Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta?
Jos rutisee, vaihda konttoria
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Turbo-eemeli kirjoitti:Elikkä olis kysymys, kun tänään käytettiin vanhusta leimakonttorilla (2/-85 rekistyröity W-123:nen), niin leimamies rupes vaatiin sivuvilkkuja 15-vuoden aikana eka kerta, kun näin vaaditaan Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta?
Jos rutisee, vaihda konttoria
Joo Soitinkin toiselle konttorille, niin tiesi kertoa, että uutena suomeen rekistiröidyt w-123 -85 hyväksytty ilman sivuvilkkuja poikkeusluvalla.
Suosittelen muutenkin paikkaa... Kangasalan Autokatsatus Oy Lentolantie 12 > palvelu hyvää eikä jonoja
Sattui vain "vanhaherra" menee toiseen paikkaan ensin.
W111 kirjoitti:Tuonti autoihin vissiin piti laittaa. Naapurissa 300TD jossa sivuvilkut.
Toi kuulostaa todella älykkäältä..
Suomessa tuntuu tuo lainsäädäntö olevan täynnä "pikku" lapsuksia..
Tämä pitää paikkansa. Vain VEHO:n maahantuomat W123 -mallin autot voidaan katsastaa erikoisluvalla ilman sivuvilkkuja. Eli muuten tuoduissa autoissa rulee olla sivuvilkut 1.1.1985 alkaen.
Varsin hyvää Suomen kieltäkin tuossa rekisteriotteessa kirjoitetaan... Mitenköhän ne meni noi yhdyssanasäännöt? A:n ja V:n väliinhän tulee aina väliviiva??
Mikä siinä on, että noissa 1985 tuonti autoissa pitää olla ne vilkut? Ennemmin melkein seisottaa tallissa ennen kuin laittaa sellaiset syylät kylkiin. Vai pitääkö rakentaa leimalle omat vilkkulokarit? Voisiko tuohon hakea muutosta jostain?
Heavy kirjoitti:Mikä siinä on, että noissa 1985 tuonti autoissa pitää olla ne vilkut? Ennemmin melkein seisottaa tallissa ennen kuin laittaa sellaiset syylät kylkiin. Vai pitääkö rakentaa leimalle omat vilkkulokarit? Voisiko tuohon hakea muutosta jostain?
Ei voi kun sivuvilkut on vapautettu VAIN Vehon 1.1.1985 jälkeen maahantuomista ja 1.1.1985 jälkeen valmistetuista W123:sista. Vapautus ei siis koske yksityisten tuomisia. Johan se on täällä foorumissa tieteellisesti todistettu!
Voihan tuota joltain Arkaadianmäen sopulilta tieysti koittaa kysellä. Jos vaikka joku suostuisi kirjoittamaan jonkin lapun, mutta epäilen että sellaista ennakkotapausta ei anneta.
Menkää järkevälle konttorille jossa ei pilkkua viilata tai käyttäkää niitä seksikkäitä tarravilkkuja leimauskonttorilla käytäessä. Ei tarvitse vaivata päätä sopuleiden kanssa.
touhottaja kirjoitti:edellisessä ässässä oli tällänen huomautus otteessa
suomiauto
No tuossa ei kyllä puhuta Vehosta mitään.
Ei niin mutta kuten varmaan huomasit niin kirjoittaja kehuu että on suomi-auton rek.ote.
Tuossa rek.otteessa olevien pykälien tai joittenkin helkutin numeroiden avulla voitte pyytää kansallisarkistosta kopion w123 sivuvilkkujen vapautus poikkeuslupa-anomuksesta ja päätöksestä. Anomus on tehty Veho Oy:n (joskus -84) toimesta ja se koskee Veho Oy:n 1985 ja sen jälkeen maahantuomia/rekisteröimiä uusia 123:sia.
Poikkeuslupa on myönnetty ja se koskee vain Veho Oy:n 1985 ja sen jälkeen maahantuomia/rekisteröimiä uusia 123:sia.
Jossainpäin Suomea joku Mersufoorumilainen tai Meseläinen oli käynyt konttorilla kaikkien em.lappujen kanssa kokeilemassa rekisteröintikatsastusta ilman sivuvilkkuja itse Ruotsista tuomaansa 1985 123:seen ja ei ollut inssi hyväksynyt em. seikkojen takia autoa ilman sivuvilkkuja.