S3 kirjoitti:koska tämä koneistettu kansi on 190:sen kansi
Mulle toi ei soita mitään kelloa, ilmeisesti siis se on OM602 2,5 litraisen moottorin kansi ja siten se on ihan ok.
Kaikki esikammiokoneiden kannet on vaihtokelpoisia
periaatteessa koneen litratilavuudensta riippumatta...kunhan pitää silmät auki...eikä siellä ole esimerkiksi jotai ylimääräsitä nokka-akselin perässä.
Esikammioiden porauksessa voi olla eroa 1mm riippuen onko turbo vai tavallinen (tosin en ole vasrma olisiko vapari 2,9 litraisessa myös se suurempi kammio), mutta silloinkin ruiskutussuutin kyllä sopii siihen pienempään kammioon. (Itselläni on juurikini näi, eli turbon suutin on vaparin esikammiossa kiinni) Itse näet ne erot parhaiten, kansiahan on, kuten muistat/tiedät, kahta mallia (vanhemmat ja uudemmat), jolloin suutin ja esikammion kiristysrengas on erilainen.
Viton 2,3 litraiseen koneeseen on onnistuneesti laitettu 2,0 litraisen w124:n kansi joten pitäisi siis onnistua. Sama tilanne kuin 2,5 litraisen kansi 2,9 litraiseen.