Night-Wind kirjoitti:Eikös se aika yleisestikin ole niin että pienempi koneisille maistuu soppa enemmän kun vertaa vaikka kasikoneisiin juurikin tuon huonomman väännön takia.
Ainakin noita kutosia saa ajaa kikkinappi pohjassa koko ajan.
Kyseinen autohan löytyy nykyään minulta,olin itsekkin nähnyt tuon 420 ilmotuksen joskus, mutta autoa lähettiin hakemaan hälläväliä meiningillä,eli ihan sama onko 420 vai 500. Otteessa luki 500 ym ja kasi tuntu olevan pellin alla eli ei muutakun myyjältä tukku rahaa ja autot vaihtoon, sitten kotia kohti. Ilmotus on nyt nettiautosta poistettu ja minä tälläviikolla katon mitä siellä lohkon kylessä lukeepi.
Autohan on teknisesti täysin kunnossa,moottori,laatikko,perä jne.
Maalipinnoissa on sanomista,niinkuin aiemmin mainittu tuo kuskin loksu paukkupullolla vedetty,kylkimuovien kromeja puuttuu,mutta lähes ruosteeton.Melko pienillä pohjatöillä ylimaalaukseen helposti ja olis pirun siistikuntonen,joku täällä foorumilla ei ilmeisesti ole nähny ennen -89 autoa ja ruikuttaa pienistä.
Ainuut viat mitkä ilmenny,motari vauhdeissa kuskin takajarru täryttää ja putki rakennettu vähän niin ja näin.Mistäs minä tiiän laukeeko kone vaikka huomenna aamulla kun lähen töihin,mutta moniko näistä käytetyistä vehkeistä tietää.
jaa oliko tällä kaverilla oikeasti rahaakin? minun postiennakolla lähettämä paketti jäi aikanaan noutamatta, vaikka puhelimessa asialliselta vaikutti kun pari kertaa soitin
meinaatko et se on kaikille ihan sama mikä moottori autossa on?vastasit ainakin varmana että on 5.0 kun sitä sulta nettiauton kautta kysyin.onneksi on tullu seurattua tätä foorumia ettei tarvinnu jonnekin jyväskylään turhaa ajaa...
jyrki.k kirjoitti:meinaatko et se on kaikille ihan sama mikä moottori autossa on?vastasit ainakin varmana että on 5.0 kun sitä sulta nettiauton kautta kysyin.onneksi on tullu seurattua tätä foorumia ettei tarvinnu jonnekin jyväskylään turhaa ajaa...
Nojoo luotin otteeseen,eipä oo foorumilla tullu hetkeen käytyä ja SOITTAAKKIN SAA,perhana ukko laittaa kymmenen kysymystä peräkananaan,yleensäkkään jaksa siellä vastailla turhanpäiväsiin. Kyllä siltä rahaa löyty ja oluenkin tarjosi.Edelleen tarkistan vielä itse noi numerosarjat,eipähän näihinkään teksteihin aina luottamista ole.
laitoin kyllä yhden ainoan kysymyksen,jonka tarkoituksena oli selvittää myyjän rehellisyys,koska asiahan on päivänselvä että myyjän on täytynyt tietää ettei kyseessä ole enää alkuperäinen vaan muutettu auto.mulle ois henk.koht ollut aivan sama kumpi moottori autossa on,mutta se siitä.....
Laitoimpa nyt ässän 420:senä myyntiin,en tarkistanut moottorinumeroita..luotetaan jonkun sanaan.Toivottavasti foorumilaisetkin osaa antaa myyntirauhan eikä kommentoi mitään turhia nettiauton puolelle.kiitos ja anteeksi.
Mutta oli ihan asiaakin, mistäs "maallikko" noi V8-koneet erottaa toisistaan?
Varmaan lukee koneen kyljessäkin, mutta onko jotain helppoja niksejä, mistä ne erottais?
Mutta oli ihan asiaakin, mistäs "maallikko" noi V8-koneet erottaa toisistaan?
Varmaan lukee koneen kyljessäkin, mutta onko jotain helppoja niksejä, mistä ne erottais?
Tuon Nettiauton kuvan perustella moottori on 420.
Sen huomaa ilmanputsarin sivukiinnikkeistä, jotka ovat venttiilinkopan kohdilla.
380/420 kone on fyysisesti matalampi kuin 500/560 kone, joten 420 konessa ilmanputsarin sivukiinnikeissä on peltinen" kulmarauta" välissä ja 500 koneessa sitä ei tarvita.
Nuo raudat näkyy selvästi nettiauton kuvassa
Kaikki sähkö- ja ruiskuosat samoja 420 ja uudmmassa 500 konessa
Tuon Nettiauton kuvan perustella moottori on 420.
Sen huomaa ilmanputsarin sivukiinnikkeistä, jotka ovat venttiilinkopan kohdilla.
380/420 kone on fyysisesti matalampi kuin 500/560 kone, joten 420 konessa ilmanputsarin sivukiinnikeissä on peltinen" kulmarauta" välissä ja 500 koneessa sitä ei tarvita.
Nuo raudat näkyy selvästi nettiauton kuvassa
Kaikki sähkö- ja ruiskuosat samoja 420 ja uudmmassa 500 konessa
Katos vaan, nyt vasta kiinnitin huomiota noihin "kulmarautoihin". Kiitoksia vaan. 500 ja 560 erot onkin sitten jo vissiin vaikeampi havaita tuolla lailla silmämääräisesti nopeasti?
Tuon Nettiauton kuvan perustella moottori on 420.
Sen huomaa ilmanputsarin sivukiinnikkeistä, jotka ovat venttiilinkopan kohdilla.
380/420 kone on fyysisesti matalampi kuin 500/560 kone, joten 420 konessa ilmanputsarin sivukiinnikeissä on peltinen" kulmarauta" välissä ja 500 koneessa sitä ei tarvita.
Nuo raudat näkyy selvästi nettiauton kuvassa
Kaikki sähkö- ja ruiskuosat samoja 420 ja uudmmassa 500 konessa
Katos vaan, nyt vasta kiinnitin huomiota noihin "kulmarautoihin". Kiitoksia vaan. 500 ja 560 erot onkin sitten jo vissiin vaikeampi havaita tuolla lailla silmämääräisesti nopeasti?
uudemmassa 500 ja 560 koneissa ei ole päällisiä eroja, joten silloin pitää kurkkia moottorin numeroa.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.