Paniikki ** W211 320 vm. 2003
Paniikki ** W211 320 vm. 2003
Hankin tammikuussa 2003 valmistetun 320 bensa farkku eemelin. Autolla on menty nyt 145 tkm. On airmaticii ja sähköjarrua...........
Nyt kun olen täällä lukenu juttua, niin on tullut olo, että pitää myydä äkkiä helvettiin koko romu. Ymmärsin jutuista, että juuri ko. ajankohtaa valmistetut meisselit on täysin viallisia?
Onko vikoja mahdollisesti korjailtu matkan varrella yms ?
AUTTEKEE TYHMÖÖ !
Nyt kun olen täällä lukenu juttua, niin on tullut olo, että pitää myydä äkkiä helvettiin koko romu. Ymmärsin jutuista, että juuri ko. ajankohtaa valmistetut meisselit on täysin viallisia?
Onko vikoja mahdollisesti korjailtu matkan varrella yms ?
AUTTEKEE TYHMÖÖ !
Eläpähän hätäile.
Tämmöistä palstaa lukiessa aina korostuu se vikojen osuus, koskapa niistä ihmiset kirjoittaa. Jos ei muuten niin kysyäkseen, tai purkaakseen v*tutusta.
Harvoin jos koskaan kirjoitetaan säännöllisesti voorumille, että kylläpä on taas mennyt hyvin, sähköjarrutkin pelaavat edelleen moitteitta, vaikka on jo 1,5 miljuunaa takana.
Tämmöistä palstaa lukiessa aina korostuu se vikojen osuus, koskapa niistä ihmiset kirjoittaa. Jos ei muuten niin kysyäkseen, tai purkaakseen v*tutusta.
Harvoin jos koskaan kirjoitetaan säännöllisesti voorumille, että kylläpä on taas mennyt hyvin, sähköjarrutkin pelaavat edelleen moitteitta, vaikka on jo 1,5 miljuunaa takana.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Fenton on kyllä täysin oikeassa. Viimeiset 10 vuotta on tullut oltua enemmän ja vähemmän eri autofoorumeiden lukija/kirjoittaja ja ei tänne kukaan tule sanomaan sitä, että auto toimii hyvin. Toisaalta foorumeilla olevat ovat niitä, joille ongelmia on tullut ja jotka etsivät apua netistä. Eli kun luetaan kirjoituksia, laitetaan suodatin päälle ja yritetään ymmärtää se, että autotkin ovat yksilöitä.
Ex. S202 cdi -99
Syyläri homma taitaa kuitenkin olla sellainen että se kannattaa tarkistaa juurikin tuon ikäisestä E-mallista. Ei se auta kun hymyillä ja kiittää autoa, ehkä jumalaakin joka kerran jälkeen kun pääsee "ehjänä" perille 
Onnea uudelle autolle!
Onnea uudelle autolle!
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: Paniikki ** W211 320 vm. 2003
Kuten Fentom sanoi: älä turhaan hätäile!Paasalias kirjoitti:Hankin tammikuussa 2003 valmistetun 320 bensa farkku eemelin. Autolla on menty nyt 145 tkm. On airmaticii ja sähköjarrua...........
Nyt kun olen täällä lukenu juttua, niin on tullut olo, että pitää myydä äkkiä helvettiin koko romu. Ymmärsin jutuista, että juuri ko. ajankohtaa valmistetut meisselit on täysin viallisia?
Onko vikoja mahdollisesti korjailtu matkan varrella yms ?
AUTTEKEE TYHMÖÖ !
Kun autoon tulee vika, sen omistaja kysyy siitä autofoorumilla, kun autoon tulee toinen vika tai sama vika uusii, sen omistaja haukkuu sen autofoorumilla ja kun tulee kolmas vika sen omistaja äkkiä haukkuu autonsa useilla autofoorumeilla.
Kun auto menee moitteetta vuodesta toiseen, sen omistaja harvoin autoaan kehuu.
Eli viat korostuvat aina merkittävästä keskusteluissa. Internetissä asia vielä korostuu entisestään netin globaalin luonteen takia. Kun jossain on maanantaikappale-Mersu niin kohta sen viat tiedetään globaalisti ja kun maailmaan sattuu 10 samanlaista Mersua joissa on sama vika niin netin keskustelupalstojen kautta päätyy helposti luulemaan että koko mallisarja on täysi susi, vaikka samaan aikaan miljoona saman mallin autoyksilöä rullaisi liikenteessä täysin ongelmitta.
Joten huoli pois.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Ei kai se syylärihomma koske kuin dieseleitä?simppa80 kirjoitti:Syyläri homma taitaa kuitenkin olla sellainen että se kannattaa tarkistaa juurikin tuon ikäisestä E-mallista. Ei se auta kun hymyillä ja kiittää autoa, ehkä jumalaakin joka kerran jälkeen kun pääsee "ehjänä" perille
Onnea uudelle autolle!
Tuskin sen takia tuossa -03 bensakutosessa on muita puutteita, kuin korin mahdolliset heikkoudet, mutta niistä ei ole suurta huolta, kun pitää auton puhtaana...
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Kyllä ne jenkeissäkin tätä ongelmaa potee ja siellähän ei paljon CDI:tä ole..Division kirjoitti:Ei kai se syylärihomma koske kuin dieseleitä?simppa80 kirjoitti:Syyläri homma taitaa kuitenkin olla sellainen että se kannattaa tarkistaa juurikin tuon ikäisestä E-mallista. Ei se auta kun hymyillä ja kiittää autoa, ehkä jumalaakin joka kerran jälkeen kun pääsee "ehjänä" perille
Onnea uudelle autolle!
Tuskin sen takia tuossa -03 bensakutosessa on muita puutteita, kuin korin mahdolliset heikkoudet, mutta niistä ei ole suurta huolta, kun pitää auton puhtaana...
Esim. E500
http://www.mbworld.org/forums/e-class-w ... -e500.html
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Siis onhan siellä CDI-malleja, lasken myös Bluetecit CDI-malleiksi. Mutta USA:ssa CDI-mallien myynti alkoi vasta paljon sen jälkeen kun syyläriin piti jo tulla parannus eli noita huonompia syyläreitä ei jenkeissä CDI-malleista löydy.simppa80 kirjoitti:
Kyllä ne jenkeissäkin tätä ongelmaa potee ja siellähän ei paljon CDI:tä ole..![]()
Mutta nimenomaan bensa vehkeistä kuitenkin on tuota ongelmaa. Eli ongelma koskee myös bensa vehkeistä? Sehän tässä oli pointti. Ja Paasalias älä hermoile, mutta mielestäni sen syylärin valmistenumero kannattaa kuiten chekata niin saa olla huoletta. Ja tiety ehto että sun auto on automaatti vaihteilla.DBFI kirjoitti:Siis onhan siellä CDI-malleja, lasken myös Bluetecit CDI-malleiksi. Mutta USA:ssa CDI-mallien myynti alkoi vasta paljon sen jälkeen kun syyläriin piti jo tulla parannus eli noita huonompia syyläreitä ei jenkeissä CDI-malleista löydy.simppa80 kirjoitti:
Kyllä ne jenkeissäkin tätä ongelmaa potee ja siellähän ei paljon CDI:tä ole..![]()
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Tyhmä jatkaa kysymyksiä. Mistä pystyn tarkistamaan maagisen SYYLÄRIN sielun ?simppa80 kirjoitti:Mutta nimenomaan bensa vehkeistä kuitenkin on tuota ongelmaa. Eli ongelma koskee myös bensa vehkeistä? Sehän tässä oli pointti. Ja Paasalias älä hermoile, mutta mielestäni sen syylärin valmistenumero kannattaa kuiten chekata niin saa olla huoletta. Ja tiety ehto että sun auto on automaatti vaihteilla.DBFI kirjoitti:Siis onhan siellä CDI-malleja, lasken myös Bluetecit CDI-malleiksi. Mutta USA:ssa CDI-mallien myynti alkoi vasta paljon sen jälkeen kun syyläriin piti jo tulla parannus eli noita huonompia syyläreitä ei jenkeissä CDI-malleista löydy.simppa80 kirjoitti:
Kyllä ne jenkeissäkin tätä ongelmaa potee ja siellähän ei paljon CDI:tä ole..![]()
Oisko tuosta apua:Paasalias kirjoitti:
Tyhmä jatkaa kysymyksiä. Mistä pystyn tarkistamaan maagisen SYYLÄRIN sielun ?
http://www.mbworld.org/forums/c-class-w ... inter.html
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03





