
Pakosarjaa om617:seen, vinkkejä kaivataan!
Sarjan reunimmaiset pultin reiät pitää olla pari milliä suuremmat ja niiden olisi hyvä osua pinnapultin keskelle 

Lisää tietoa: www.skg.fi
Jep ja yhtenäisen laipan pitää olla riittävän paksu. Tein versio kakkosen laipan 16 mm aineesta. Versio ykkösen laippa oli liian ohut ja taipuili ja vuosi eritysesti kylmällä koneella.veskola kirjoitti:Sarjan reunimmaiset pultin reiät pitää olla pari milliä suuremmat ja niiden olisi hyvä osua pinnapultin keskelle :idea:
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Tommonen sarja uunitettu,eikä murtumia ole tullut..
Bensa 1.6 remmi ja turbo 2bar noin 500 kumpaaki.

Ite leikkiny joskus tällasilla,mutta enää oo muuta ku 220cdi:(
http://kuvablogi.com/nayta/630445
http://kuvablogi.com/nayta/1677249/
Bensa 1.6 remmi ja turbo 2bar noin 500 kumpaaki.

Ite leikkiny joskus tällasilla,mutta enää oo muuta ku 220cdi:(
http://kuvablogi.com/nayta/630445
http://kuvablogi.com/nayta/1677249/
Onko nuo putket pokattu, kun ei näy hitsisaumoja?arttu2 kirjoitti:Tommonen sarja uunitettu,eikä murtumia ole tullut..
Bensa 1.6 remmi ja turbo 2bar noin 500 kumpaaki...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Lämpönauha saattaa ruostuttaa sarjaa, kun se ilmeisesti imee kosteutta itseensä. Itse vedin besaturbon pakosarjassa sinkkimaalia spraypurkista sarjan pintaan ilman lämpönauhoja. Maali on pysynyt kohtuullisen hyvin ja ruoste on pysynyt poissa. Väri on arkisen harmaa, mutta kauniimpi kuin ruosteenruskea ,-)PTracing kirjoitti:Komean näkönen on! Onneksi mersuun tulee ahdin pakosarjan päälle ja lämpönauhaa sarjaan niin kehtaa vielä konepellin aukasta...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
tossa nauhassa onkin katsos meininkinä saada lämpö pysyyn siellä sarjan sisällä. jos nauhaa ei halua käyttää niiin muita pinnotteitakin on.tomant kirjoitti:Lämpönauha saattaa ruostuttaa sarjaa, kun se ilmeisesti imee kosteutta itseensä. Itse vedin besaturbon pakosarjassa sinkkimaalia spraypurkista sarjan pintaan ilman lämpönauhoja. Maali on pysynyt kohtuullisen hyvin ja ruoste on pysynyt poissa. Väri on arkisen harmaa, mutta kauniimpi kuin ruosteenruskea ,-)PTracing kirjoitti:Komean näkönen on! Onneksi mersuun tulee ahdin pakosarjan päälle ja lämpönauhaa sarjaan niin kehtaa vielä konepellin aukasta...
tomant
ja nauhaa voi käyttäää kun ei se sarja ruostu puhki kun about joka toinen kuukausi tulee kuitenkin uuusi Evo sarja näihin diiseleihin

No nyt on uus sarja valmis ja paikoillaan.
Huomattava ero vanhaan joka vuoti vähän käytännössä aina jostain!
En kiinnittänyt huomiota ollenkaan putkien yhdenmittaisuuteen vaan yritin tehdä mahdollisimman lyhyen.
vanha pakosarja http://kuvablogi.com/nayta/2296711/
Ja uus tekele http://kuvablogi.com/nayta/2388533/
Laitoin sen nyt ilman maalia ja lämpönauhaa paikoilleen, ja tukeakaan en vielä laittanut. Näkeepähän jos vuotaa jostain...
Viimeistellään sitten kannen vaihdon yhteydessä mahdollisesti jo ens viikolla!
Huomattava ero vanhaan joka vuoti vähän käytännössä aina jostain!
En kiinnittänyt huomiota ollenkaan putkien yhdenmittaisuuteen vaan yritin tehdä mahdollisimman lyhyen.
vanha pakosarja http://kuvablogi.com/nayta/2296711/
Ja uus tekele http://kuvablogi.com/nayta/2388533/
Laitoin sen nyt ilman maalia ja lämpönauhaa paikoilleen, ja tukeakaan en vielä laittanut. Näkeepähän jos vuotaa jostain...
Viimeistellään sitten kannen vaihdon yhteydessä mahdollisesti jo ens viikolla!

IG: @pyrytakkunen