Racing
Racing
edit: eli tarkoitukseni oli kysellä autourheilusankareista; kerro kuka on/oli kovin.(scheideria ei saa äänestää)
Moi, olen ihan uusi tällä Foorumilla
Suurin sankarini on Hannu Mikkola
Hannun jälkeen on pitkänmatkaa *****kaa
Häkkinen on kova (tai oli)
Hirvosella on myös aika hyvä tuntuma
(oon käyny Jykylässä jo Mikon Subaru aikana)
Moi, olen ihan uusi tällä Foorumilla
Suurin sankarini on Hannu Mikkola
Hannun jälkeen on pitkänmatkaa *****kaa
Häkkinen on kova (tai oli)
Hirvosella on myös aika hyvä tuntuma
(oon käyny Jykylässä jo Mikon Subaru aikana)
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Timo Mäkinen
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Tähän on vaikeaa vastata yhdellä nimellä, tässä muutamia suosikkejani.
Ralli: Ari Vatanen
F1: Alain Prost
LeMans: Jyrki Järvilehto ja Mika Salo
Rallicross: Matti Alamäki
Varttimaili: Ville Oksanen (tappajamosse)
tomant
Ralli: Ari Vatanen
F1: Alain Prost
LeMans: Jyrki Järvilehto ja Mika Salo
Rallicross: Matti Alamäki
Varttimaili: Ville Oksanen (tappajamosse)
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
mulla ei ole ollut tapana, että fanittaisin jotain kuskia
paitsi tietysti itseäni 
Alen oli sopivasti luupää, että sen tekemisiä tuli rallipuolella seurattua, mutta ei sitä nyt sentään fanittamiseksi voi sanoa... jotain tallia/tiimiä mielummin vois kannattaa, mutta mitään pelkän kuskin kannustamista en ymmärrä...
autoihin se mielenkiinto on enemmän suuntautunut, eli 131 fiat, lancia 037, audi S1, peugeot 205 T16 jne. hienoja laitteita kaikki aikoinaan...


Alen oli sopivasti luupää, että sen tekemisiä tuli rallipuolella seurattua, mutta ei sitä nyt sentään fanittamiseksi voi sanoa... jotain tallia/tiimiä mielummin vois kannattaa, mutta mitään pelkän kuskin kannustamista en ymmärrä...
autoihin se mielenkiinto on enemmän suuntautunut, eli 131 fiat, lancia 037, audi S1, peugeot 205 T16 jne. hienoja laitteita kaikki aikoinaan...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
No näinhän se on että tallin/merkin mukaan fanitus aika pitkälle meneenapa kirjoitti:mulla ei ole ollut tapana, että fanittaisin jotain kuskiapaitsi tietysti itseäni
Alen oli sopivasti luupää, että sen tekemisiä tuli rallipuolella seurattua, mutta ei sitä nyt sentään fanittamiseksi voi sanoa... jotain tallia/tiimiä mielummin vois kannattaa, mutta mitään pelkän kuskin kannustamista en ymmärrä...
autoihin se mielenkiinto on enemmän suuntautunut, eli 131 fiat, lancia 037, audi S1, peugeot 205 T16 jne. hienoja laitteita kaikki aikoinaan...

Kuskien nimiä kun kysyttiin niin ensimmäisenä tuli mieleen lentävä suomalainen Timo Mäkinen. Voisihan sitä vielä lisätä perään että Juha Kankkunen. Aikoinaan kun Juha ajoi Toyotalla ja itsekkin oltiin kovasti Toyo miehiä


Tulihan sitä aikoinaan käännettyä peltoautojen sytytystä myöhäsemmälle jotta saatiin niihin lisää "tehoa" eli pauketta.


Alenista sen verran että hyvinhän tuo ajoi, mutta ukon käyttäytyminen ja puheet on laskenut arvostukseni ukkoa kohtaan nollaan.
Mutta joka tapauksessa: merkin mukaan mennään, ei kuskin.
Kimin kannustaminen loppui samalla kun hän siirtyi ajamaan sillä punasella fiiatilla

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
se käyttäyminen ja puheet taas on juuri se, miksi alenia arvostan edes hiemanJeremyH kirjoitti: Alenista sen verran että hyvinhän tuo ajoi, mutta ukon käyttäytyminen ja puheet on laskenut arvostukseni ukkoa kohtaan nollaan.


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Noooh, otetaanhan haukut vastaan. =D
Schumihan se. Tehnyt paljon rumia, epäeettisiä, epäurheilijamaisia tekoja myöskin, mutta onpahan kyllä jokunen taidon näyte joukosta muutamaan otteeseen pilkahtanut. Sori hei oikeesti
Häkästä en jotenkin ikinä saanut kipinää. Kimi oli ihan jees. Heikille olisin toivonut parempaa menestystä. Tosi sympaattisen olonen kaveri vrt. esim Kimi.
Rallissa sitten suomipoijjaat rulaa =) Vaikka on se Loeb:kin kyllä melkonen menijä. Jännityksellä odotellaan Kimin debyyttiä Citikalla. Saattaisin vaikka rallista innostua kovinkin, jos Kimi alkais kärjen vauhdissa pysymään. Kimi muutenkin vaikuttanut paljon rennommalta ollessaan tuolla rallihommissa (haastattelut, yms. käytös). Mä en henk. koht. niin tykännyt tästä "ei kiinnosta, olin paskalla" Kimistä...
Eikä sitten hernehitä!
Schumihan se. Tehnyt paljon rumia, epäeettisiä, epäurheilijamaisia tekoja myöskin, mutta onpahan kyllä jokunen taidon näyte joukosta muutamaan otteeseen pilkahtanut. Sori hei oikeesti

Häkästä en jotenkin ikinä saanut kipinää. Kimi oli ihan jees. Heikille olisin toivonut parempaa menestystä. Tosi sympaattisen olonen kaveri vrt. esim Kimi.
Rallissa sitten suomipoijjaat rulaa =) Vaikka on se Loeb:kin kyllä melkonen menijä. Jännityksellä odotellaan Kimin debyyttiä Citikalla. Saattaisin vaikka rallista innostua kovinkin, jos Kimi alkais kärjen vauhdissa pysymään. Kimi muutenkin vaikuttanut paljon rennommalta ollessaan tuolla rallihommissa (haastattelut, yms. käytös). Mä en henk. koht. niin tykännyt tästä "ei kiinnosta, olin paskalla" Kimistä...
Eikä sitten hernehitä!

Näillä mennään:
Mercedes 300CEA 24V -91
Seat Cordoba 1.9Tdi 66kw vario/paku -00
Mercedes 300CEA 24V -91
Seat Cordoba 1.9Tdi 66kw vario/paku -00
mutta eihän rallia tai F1 ammatikseen ajavan tarvitsekkaan mikään käytöksen kultaisa kirjaa orjallisesti noudattava olla... siellä pitää olla nopea ja vain nopea, jos siellä käytöksellä tai hyvillä tavoilla pärjäis, niin eiköhän siellä olis aivan eri tyypit, kuin nykyään...
schumista olisin voinut pitääkkin, mutta se oli niin lipevä, että ei iskenyt, radalla se kyllä osas ajaa, mutta "varikolla" ja haastatteluissa oltiin niin kullan nuppua että... jos se olis pitänyt sen saman linjan radan ulkopuolellakin, mitä radalla, niin olisin voinut sitä kannattaakkin... "aivovamma" häkkisestä en ikinä pitänyt, jotenkin etova tyyppi
lööppi taas on siitä kummallinen tyyppi, että se nopea ja mainio kuski, mutta on niin luonnollisen hyvätapainen haastatteluissa, että se ei edes ärsytä
nämä teennäisesti käyttäytyvät/lipittävät tyypit vain ottaa hermoon (yleensä ne sattuu olemaan suomalaisia
)
schumista olisin voinut pitääkkin, mutta se oli niin lipevä, että ei iskenyt, radalla se kyllä osas ajaa, mutta "varikolla" ja haastatteluissa oltiin niin kullan nuppua että... jos se olis pitänyt sen saman linjan radan ulkopuolellakin, mitä radalla, niin olisin voinut sitä kannattaakkin... "aivovamma" häkkisestä en ikinä pitänyt, jotenkin etova tyyppi

lööppi taas on siitä kummallinen tyyppi, että se nopea ja mainio kuski, mutta on niin luonnollisen hyvätapainen haastatteluissa, että se ei edes ärsytä


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Kyllä se Kimi on meikäläisen suosikki, eikä pelkästään hyvien ajotaitojen puolesta vaan muutenkin rennon käyttäytymisen puolesta, ei turhaa jännitä mitä muut huutelee tai vaikka potkut tuliki. Heikki on kyl symppis joo, mutta auttamattomasti liian hidas.
Rallipuolella sitten onkin Kankkunen jäänyt parhaiten mielee tai sitten nyttemmin rämäpää Latvala, ainaki on nopee jos uskaltaa ajaa ja vieläkun pysyis tiellä ni hyvä tulis.
Rallipuolella sitten onkin Kankkunen jäänyt parhaiten mielee tai sitten nyttemmin rämäpää Latvala, ainaki on nopee jos uskaltaa ajaa ja vieläkun pysyis tiellä ni hyvä tulis.
W201 2.6 -91 Sportline