syöttöpumppu
kyllä se ylläpito seurailee tilannetta jatkuvasti. ainoa asia mikä estää lukittamasta tätä topikkia on se, että rumilukesn asenne on yleisessä tiedossa tällä foorumilla. jos joku tuiki tuntematon tulis tänne vaahtoon, niin veikkaisin, että menis vikkelästi lukkoon.sompio kirjoitti:Eiköhän tähän olisi jo syytä ylläpidon puuttua. Lienee kai foorumilla jonkinlaiset säännöt?
ainakin luulen niin.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Kuka tai ketkä tällä foorumilla vaahtoo.pera8x kirjoitti:kyllä se ylläpito seurailee tilannetta jatkuvasti. ainoa asia mikä estää lukittamasta tätä topikkia on se, että rumilukesn asenne on yleisessä tiedossa tällä foorumilla. jos joku tuiki tuntematon tulis tänne vaahtoon, niin veikkaisin, että menis vikkelästi lukkoon.sompio kirjoitti:Eiköhän tähän olisi jo syytä ylläpidon puuttua. Lienee kai foorumilla jonkinlaiset säännöt?
ainakin luulen niin.

Itse ainakin kirjoitan joka sanan asiaa ja vaahtoomatta tai mitään ennakkoluuloja.
Mutta ketkäs on niitä tyyppejä, jotka lähes kaikessa sanomisissani menee henkilökohtaisuuksiin.
Jos ei pysty pitämään erillään asiakeskustelua ja irvailemalla tai muuten piilovittuilemalla, pysyköön mielestäni sellaiset tyypit poissa ihmisten joukosta.
Kyllähän se tiedetään, että tämä foorumi on sisäsiittoisten pikkupoikien hiekkalaatikko.
Oli perkeleenmoinen virhe aikoinaan, kun eräs tuttava yllytti rekisteröitymistä tänne foorumille. Taisi sanoa samaa mitä itse äsken kerroin, mutta ompa tämäkin pellejen foorumi nuohottu huonolla kokemuksella, aivan kaistapäisten foorumi. Siis se 20 prosentin luokkaa olevista.
no olipas siinä taas sitä itse asiaa oikeen kerrassan. pelkkää asiaa, ei yhtään paskanjauhantaa juu..rumilus kirjoitti:Kuka tai ketkä tällä foorumilla vaahtoo.pera8x kirjoitti:kyllä se ylläpito seurailee tilannetta jatkuvasti. ainoa asia mikä estää lukittamasta tätä topikkia on se, että rumilukesn asenne on yleisessä tiedossa tällä foorumilla. jos joku tuiki tuntematon tulis tänne vaahtoon, niin veikkaisin, että menis vikkelästi lukkoon.sompio kirjoitti:Eiköhän tähän olisi jo syytä ylläpidon puuttua. Lienee kai foorumilla jonkinlaiset säännöt?
ainakin luulen niin.![]()
Itse ainakin kirjoitan joka sanan asiaa ja vaahtoomatta tai mitään ennakkoluuloja.
Mutta ketkäs on niitä tyyppejä, jotka lähes kaikessa sanomisissani menee henkilökohtaisuuksiin.
Jos ei pysty pitämään erillään asiakeskustelua ja irvailemalla tai muuten piilovittuilemalla, pysyköön mielestäni sellaiset tyypit poissa ihmisten joukosta.
Kyllähän se tiedetään, että tämä foorumi on sisäsiittoisten pikkupoikien hiekkalaatikko.
Oli perkeleenmoinen virhe aikoinaan, kun eräs tuttava yllytti rekisteröitymistä tänne foorumille. Taisi sanoa samaa mitä itse äsken kerroin, mutta ompa tämäkin pellejen foorumi nuohottu huonolla kokemuksella, aivan kaistapäisten foorumi. Siis se 20 prosentin luokkaa olevista.
sitä paitsi jos joku kysyy neuvoa syöttöpumpun säätämisestä ja sää alat vaahtoon jostakin somuista ja tärähtelyistä ja siitä kuinka moottorit hajoo, jos niihin koskee, niin kyllä sekin on mun miälestä pikkasen aiheen ohitte. mää ainakin neuvon täälä ihmisiä sen minkä osaan. sulta tulee enimmäkseen kaikkee muuta, kun neuvoja. sori, mutta niin se vaan menee.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Kyllä näyttää olevan kaistapäistä porukkaa.
Vielä kerran sanon, niinkuin monta kertaa aikaisemminkin, että alkuperäinen kysymys käsitteli keskipakoissäädintä. Näinollen informoin mahdollista tulevaa, josko säädin menisi uusiksi kokonaan, niin siinä tapauksessa on otettava huomioon mitä olen maininnut.
Se nyt vaan kuule pera X8 sillä lailla, että sekin kuuluu siihen kokonaisuuteen, jolla moottoria tasapainotetaan. Kaikki moottorin liikkuvat komponentit ovat siten tarkasteltava momenttipisteen...värähtelyjen suhteen.
Jos tuntuu pahalta ottaa opikseen jotakin uutta, josta ei ole tietoinen, niin kannattaisi pitää pienempää mölyä asiasta. Ymmärrän hyvin uuden asian oppimisessa muutosvastarinnan, mutta en voi auttaa tässä asiassa enempää...täytyisi vastapuolella olla perustiedot polttomoottoritekniikasta.
Vielä kerran sanon, niinkuin monta kertaa aikaisemminkin, että alkuperäinen kysymys käsitteli keskipakoissäädintä. Näinollen informoin mahdollista tulevaa, josko säädin menisi uusiksi kokonaan, niin siinä tapauksessa on otettava huomioon mitä olen maininnut.
Se nyt vaan kuule pera X8 sillä lailla, että sekin kuuluu siihen kokonaisuuteen, jolla moottoria tasapainotetaan. Kaikki moottorin liikkuvat komponentit ovat siten tarkasteltava momenttipisteen...värähtelyjen suhteen.
Jos tuntuu pahalta ottaa opikseen jotakin uutta, josta ei ole tietoinen, niin kannattaisi pitää pienempää mölyä asiasta. Ymmärrän hyvin uuden asian oppimisessa muutosvastarinnan, mutta en voi auttaa tässä asiassa enempää...täytyisi vastapuolella olla perustiedot polttomoottoritekniikasta.
älkää nyt kuitenkaan panikoiko... tähän kuuluis vielä pari mojovaa läpsäystä poskille ja kehoitus kokoamaan itsensä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Kerro nyt minullekin, miten minä terrorisoin tätä foorumia ?sompio kirjoitti:Jos tämä tosiaan saa jatkua tämmöisenä niin ei kenenkään kannata kohta kysellä minkäänlaista neuvoa tai vinkkiä kun yksi saa terrorisoida koko foorumia. Sivuston ylläpitäjä herätys!
Olen antanut mielestäni tarvitsijalle hyvän mahdollisuuden kääntyä ongelmissaan puoleeni.
Ja jos joku täällä terrorisoi olet sinä... OT kommenteillasi.